بدون رژیم لاغر شوید

در این مقاله قصد داریم راجع به روش هایی که سبب کاهش وزنتان می شود با شما صحبت کنیم شما بدون استفاده از رژیم های کاهش وزن و با رعایت توصیه های زیر هم می توانید وزنتان را کم کنید و به تناسب اندام دلخواهتان برسید پس خواندن این مطلب را از دست ندهید .

لاغری بدون رژیم

۱ – افزایش زمان غذاخوردن

یکی از بهترین عاداتی که می تواند  منجر به کاهش وزن شود افزایش دادن زمان غذا خوردن است  هر لقمه‌ای را که می‌خورید خوب بجوید . آهسته خوردن غذا سبب تسریع در ترشح هورمون های سیری در بدن می شوند ازین پس برای صرف غذایتان حداقل نیم ساعت وقت بگذارید .

۲– سوپ بخورید 

مصرف سوپ به عنوان پیش غذا و یا حتی وعده اصلی حداقل یک بار در روز سبب  کاهش کالری دریافتی شما می‌شود.  در تهیه سوپ از انواع سبزیجات استفاده کرده و از  اضافه کردن خامه و سایر مواد چرب به سوپ خودداری کنید .

۳– خوابتان را افزایش دهید 

داشتن یک ساعت خواب بیشتر  در طول روز می‌تواند مصرف کالری روزانه را تا 6 درصد کاهش داده و سبب 6 کیلو کاهش وزن در یک سال شود .

4– نوشیدن چای سبز را فراموش نکنید 

نوشیدن چای سبز، در کاهش وزن بسیار موثر است . نوشیدن چای سبز سبب افزایش فعالیت سیستم سوخت و ساز بدن شده و با رادیکال‌های آزاد مقابله می کند  .

5– از فست فودها دوری کنید 

یکی از موثرترین راه‌ های کاهش وزن  استفاده از غذاهای خانگی و پرهیز از فست فود ها می باشد .غذاهای ساده اما سالم  مانند سبزیجات پخته یا مرغ یا ماهی گریل شده غذاهای مناسبی جهت استفاده می باشند .

6-کالری سوزی کنید 

سوزاندن روزانه ۱۰۰ کالری اضافی، در طول یک سال سبب ۵ – ۴ کیلوگرم کاهش وزن می شود . داشتن ۲۰ دقیقه پیاده‌روی ملایم،مرتب کردن خانه به مدت ۳۰ دقیقه ودویدن به مدت ۱۰ دقیقه سبب سوختن 100 کالری در طی روز می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *