خودتان برای موهایتان نرم کننده بسازید

اگر شما موهای خشک و شکننده ای داریدبا استفاده از موادی که در منزل دارید  می توانید نرم کننده طبیعی مو را خودتان تهیه کنید.

1-ترکیب سفیده تخم مرغ و ماست :

به نسبت مساوی ماست و سفیده تخم مرغ را مخلوط کنید و موها را به این مخلوط آغشته کنید و بعد از ۳۰ دقیقه موها را آبکشی کنید.

2- ترکیب موز له شده و عسل :

ترکیب موز و عسل را به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان قرار دهید و سپس موها را بشویید تا علاوه بر نرم شدن موها, براقیت و شفافیت مو بیشتر شود.

 

چگونه برای مویمان نرم کننده طبیعی بسازیم؟

3-ترکیب سس مایونز و موز :

 

چند عدد موز را  مثل پوره ای نرم آماده کنید و موهای خود را با این ترکیب ماساژ دهید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی سرتان بماند سپس آبکشی کنید.

یک فنجان مایونز را وقتی موها خشک است روی آنها بمالید و تا پوست سرتان ماساژ دهید.پس از حدود ۱۵ دقیقه می توانید موهایتان را آبکشی کنید.

 

4-ترکیب تخم مرغ و روغن زیتون :

یک عدد  زرده ی تخم مرغ را با یک چنگال  سریع به هم بزنید تا باز شود.سپس  یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک فنجان آب ولرم اضافه کرده و آن را هم زده  تا به خوبی این سه ماده با هم  مخلوط گردد. پیش از استفاده از این ترکیب  ابتدا موهایتان را با یک شامپوی ملایم شسته آب کشی کنید و آب اضافی موهایتان را بگیرید. حالا با استفاده از انگشتانتان این ترکیب را به مو هایتان مالیده ودقت کنید که کل موهایتان را با این ترکیب به طور یک اندازه پوشش دهید حتی می توانید از قلم موهای مخصوص رنگ کردن مو هم استفاده نمایید .این ترکیب باید 5 دقیقه بر روی مو های شما بماندسپس   موهایتان را با آب ولرم  نزدیک به  سرد شست و شو دهید .تا کاملا  زرده تخم مرغ از روی سرتان  پاک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *