چرا مردان فریب میدهند….

از نظر مردان پاسخ به این سوال خیلی واضح است اما برای زنان اصلا این طور نیست. برای اغلب زنان ، فریب دادن، قابل تصور و بخشودنی نیست ، نمیدانید و نمی توانید بفهمید چرا یک مرد رو راست نیست و از آن هم نمیتوانید پیشگیری کنید. شما به او میگویید دوستش دارید، فکر و زمانتان را به او اختصاص میدهید اما…..

علت دروغگویی و فریبکاری آقایان

بزرگترین دلیل این است که ، آن بیرون همیشه زنی وجود دارد که گول او را بخورد!!!حال تصور کنید اگر هر زنی به این مرد میگفت : تو متاهل هستی و من نمیتوانم چنین ارتباطی با تو داشتهباشم، میدانید که چقدر روابط و ازدواج ها پایدار می ماند؟ مردان میتوانند فریب بدهند چون زنان زیادی وجود دارند که خودشان را به مردانی تقدیم میکنند که متعلق به آنان نیستند و چه زیبا نویسنده این کتاب این موضوع را بیان میکند، چیزی که در جامعه خود ما ایرانی ها ، همیشه به وضوح دیده شده است. و افسوس برای این چنین زنانی و نیز این چنین مردانی . نویسنده میگوید: این زنان معیار و استاندارد های درستی ندارند و از یک عزت نفس پایین رنج میبرند و خودشان را در اختیار فریب کاران قرار میدهند و آماده گول خوردن هستند. اگر این زنان خود را از دایره فریب و نیرنگ بیرون بکشند ، خود به خود این رفتار به طور جدی کم میشود و کم کم از بین میرود. ابتدا شما باید خودتان خودتان را گول نزنید و معیار ها و نیاز های خود را مد نظر داشته باشید و آن ها را شرح دهید….

مردان فریبکار

اگر مردی مرتکب این کار شد، بی توجه به دلایل یک مرد، بدانید که او میداند که شما متوجه شدید، او مرتکب اشتباه شده است زیرا بر خلاف وعده اش برا ی زندگی مشترک عمل کرده است زنان بار ها و بار ها به خود میگویند ، من خیلی خوب نبودم، شاید آنطور که باید دوستش نداشتم و… اما زنان بایستی خود ا از سرزش رها کنند در غیر این صورت این روند شما را همیشه در انتخاب های بعدنیز حقیر و آویزان خواهد کرد. شما در محدود کردن اتفاقاتی که برایتان رخ میدهد بسیار قدرتمند هستید. قدرت تشویق، قدرت انگیزه، قدرت پیشنهاد داریداگر به یک مرد اجازه دهید که بداند شما سختی های زیادی را تحمل میکنید اما هرگز گول نمیخورید، در این صورت سعی میکند از گروه مردادن این چنینی بیرون بیایدحتما از خود میپرسید اگر به قول خود عمل نکرد و به دنبال انتخاب دیگری بود، چه کنیم؟؟؟؟برای آن خود را اماده کنیدو اجازه دهید بیرون برود، اگر مردی شما را فریب دهد و شما او را رها کنید!! اگر برای او مهم باشید، باید تمام تلاش خود را بکند تا شما را برگرداند، سر کار میرود تا اعتماد شما را جلب کند، نیاز های شما را برآورده کند تا دوباره بتواند رابطه اش را با شما تحکیم ببخشد. وقتی تاوان وجود داشته باشد، به خودش خواهد گفت : هر چیزی که دوست داشتم، دارم از دست میدهم ، و از آتش عبور میکند تا مرد بهتری شود و اگر هم علاقه اش واقعی نباشد شما از شرعشق دروغین خلاص خواهید شد ،شما لیاقت عشق واقعی را دارید .
خودتان را دوست داشته باشیدو به خودتان احترام بگذارید…..

دنیای بدون زنان، چنین دنیایی خواهد بود: مردان نه خود را میشوند نه صورت خود را اصلاح میکندد!!! مردان موجوداتی ساده هستند و اگر زنان در زندگیشان نباشند، زندگی ساده ای خواهند داشت.اما شما زنها سلطان جمع و جور کردن مردن هستید. در یک مرد ، قدرتی که در یک زن نهفته است، وجود ندارد. به نظر مردان ، قدرت شما ناشی از یک چیز است، شما زن هستید.
شما انگیزه بیدار شدن هر روزه ی ما هستید. مردان بیرون میروند، کار میکنند و پول به دست می آوردن، فقط به خاطر زنان. به خاطر زنان لباس شیک میپوشیند. موهایشان را کوتاه میکنند، به خاطر زنان لباس شیک میپوشند، شما در واقعا پاداش نهایی ما مردان هستید..
ابتدا خودتان باید قدر خودتان را بدانید تا از شما سوء استفاده نشود شما برای مردان خواستنی هستید….

منبع :کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
– استیو هاروی –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *