چگونه صورتمان را چاق کنیم؟

سفارش و خرید بهترین محصولات چاقی صورت و بدن

مشاوره و ارتباط با کارشناسان واحد فروش

09129358752

1- عسل

استفاده از عسل به طور موضعی با مرطوب کردن پوست صورت سبب شاداب شدن پوست شده و آنتی اکسیدان های درون عسل پوست را در برابر باکتری و ملتهب کننده حفظ می نماید. خوردن عسل و مالیدن آن به روی گونه ها در پر کردن گونه ها موثر بوده البته به شرطی که عسل طبیعی و ارگانیک را استفاده کنید.

 

عسل و پرکردن صورت

2-آلوئه ورا

این گیاه نیز در چاقی گونه ها مفید  می باشد بدین منظور ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. این کار را 30 تا 60 دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آن را تکرار نمایید.مصرف روزانه 250 میلی گرم آب آلوئه ورا نیز در پر شدن گونه ها سودمند است.

 

الوئه ورا و پرکردن صورت

3- سیب

سیب به علت دارا بودن  آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین ث در نگهداری از کلاژن و الاستین پوست موثر بوده و سبب چاق شدن گونه ها می شود.برای پر شدن صورت سیب را تکه تکه کرده و با استفاده از مخلوط کن سیب ها را له و نرم نمایید. سیب له شده را برروی پوست گذاشته و برای 15 تا 30 دقیقه بگذارید باقی بماند.سپس صورتتان را بشویید تکرار این عمل در هفته در پر شدن گونه های شما اثر چشمگیری دارد.

 

سیب و پرکردن صورت

4- سیب زمینی

سیب زمینی پخته شده و یا آب پز شده در چاقی صورت بسیار تاثیر دارد .به مدت ۲ هفته هر روز سیب زمینی آب پز  مصرف نمایید تا گونه های پر و تپلی داشته باشید.

 

سیب زمینی و پرکردن صورت

5- جوانه گندم

جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آب رسانی و افزایش آب میان‌ بافتی صورت داشته باشد.  شما می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید.

 

جوانه گندم و پرکردن صورت

حجم دهی و لیفت گونه با روغن کنجد

روغن کنجد و هر شب به قسمتهایی از صورتتان که می خواهید چاقتر شود بزنید و آرام ماساژ بدهید تا ۴۰ روز این روش علاوه بر پر کردن صورت چهره تان را شاداب و درخشان میکند البته مصرف خوراکی کنجد روغن دار را فراموش نکنید.

معجزه آب بر چاقی صورت

آب خوردن به اندازه کافی سبب پر شدن صورت میشود.بعضی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می نوشیم تصور می کنیم که آب مورد نیاز بدن مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی ها نمی تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند. نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می تواند آب میان بافتی سلول های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

روشهای گونه گذاری بدون جراحی


سفارش و خرید بهترین محصولات چاق کننده صورت و بدن

مشاوره و ارتباط با کارشناسان واحد فروش

09129358752


 

1 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *