ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم

20%

ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 120000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ریمل دوسر و دوکاره دوان the one محصولی شگفت انگیز و فوق العاده استثنایی است که بدون ذره ای ریزش در تمامی طول روز به خوبی مژه های شما را پوشش داده و سبب افزایش حجم و افزایش طول مژه ها  می گردد.فرمولاسیون این محصول سبب تقویت و کاهش حساسیت چشمی و زیبا شدن مژه های شما می گردد .

نقد و بررسی : ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم

ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم یکی از محصولات بسیار ارزشمند و نفیس لاین دوان اوریفلیم است که برای بیشترین حجم دهی و افزایش طول مژه ها تهیه و تولید شده است. رنگ مشکی این ریمل بسیار عمیق و خالص بوده و با دارا بودن عملکرد دو گانه حجم دهی و بلند کنندگی مژه ها به صورت هم زمان نمایی زیبا برای چشمانتان ایجاد کرده و با توجه به ضد آب بودن این محصول برای مدت طولانی بر روی مژه ‌ها باقی می‌ماند.

ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم چیست؟

ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم محصولی دو کاره برای افزایش حجم و طول مژه های شماست که استفاده از آن سبب افزایش حجم مژه ها گردیده و در عین حال سبب افزایش طول مژه ها می گردد. این محصول با دارا بودن رنگدانه های مشکی به خوبی مژه ها را حالت داده و با تفکیک مژه ها از یکدیگر با استفاده از برس های فوق العاده خاص و استثنایی نمایی بسیار طبیعی و جذاب را برای چشمانتان به ارمغان می آورد.


ترکیبات تشکیل دهنده ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم

این ریمل یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده عالی است که دارای بافت کرمی و حاوی رنگدانه ‌های سیاه کربنی می باشد.این محصول دارای ترکیبات کاملا ارگانیک و طبیعی و فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای دو برس پهن و عالی برای پوشش بهتر مژه ها و افزایش طول و حجم مژه ها می باشد .این محصول بدون ریزش زیر چشم و ضد آب بوده و در ضمن مورد تایید متخصصین چشم  نیز می باشد.


جدول مشخصات ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم

نام محصول ریمل دوسر و دوکاره دوان the one
سایز 8 میلی لیتر
محل مصرف مژه
کد بهداشتی یا کد مرجع 31189
گروه ریمل
سن مناسب برای تمامی سنین
جنسیت بانوان
نوع محفظه ریمل
ضد آب هست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم

مهم ترین و اصلی ترین مزایای شگفت انگیز استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. بلند و ضخیم تر شدن مژه
  2. رشد مجدد مژه ها
  3. بهترین حجم دهنده مژه
  4. فاقد ترکیبات داروئی شیمیایی
  5. فاقد عوارض جانبی
  6. قابل استفاده حتی برای چشم های حساس
  7. دارای ماندگاری بالا
  8. تقویت کننده مژه
  9. دارای خاصیت ضد چسبندگی برای مژه ها
  10. ضد ریزش مژه
  11. افزایش ضخامت و تراکم تار مژه ها
  12. حاوی رنگدانه های بسیار مشکی
  13. خشک شدن سریع و امکان استفاده‌ی چندلایه
  14. دارای بافت سبک
  15. فاقد پارابن

ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این ریمل به رنگ مشکی بوده و  استفاده از آن به تمامی زنانی که قصد حجیم و بلند نشان دادن مژه هایشان را دارند توصیه می گردد.


طریقه استفاده از ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریف لیم

برای استفاده از این محصول در ابتدا با استفاده از فر مژه شکل مژه های خود را مشخص کرده و سپس برس ریمل را در صورتی که ماده ریمل اضافی بر روی آن وجود نداشته باشد بر روی مژه های بالا از انتها تا نوک مژه بمالید و سپس با حرکات دورانی مژه‌های خود را به سمت بالا هدایت کنید.اکنون به سراغ مژه ‌های پایین رفته و با نگهداشتن قلم ریمل به صورت عمودی آن را از ریشه‌ های داخلی به سمت لبه ‌های خارجی بکشید.اکنون مشاهده خواهید کرد چشمانتان فوق العاده جذاب و گیرا شده است و بدین ترتیب می توانید اطرافیانتان را با جادوی چشمانتان مسحور نمایید.


مکانیسم اثر ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریف لیم

ریمل دوکاره دوان اوریفلیم همان گونه که از نامش پیداست محصولی بی نظیر از برند اوریفلیم است که با دارا بودن دو سر مجزا (حجم دهنده و بلند کننده ) به خوبی می تواند مژه های شما را حجیم و بلند کرده و گیرایی و جذابیت چشم های شما را دوچندان نماید.رنگدانه غلیظ این ریمل، سبب مشکین شدن مژه های شما گشته و مژه ها را بلند و یکدست می نماید .این محصول  ضد آب بوده و بنابراین در برابر تعریق و شست‌ و شو مقاوم است و بافت سبک آن باعث می شود تا در مدت طولانی استفاده از این محصول در طی روز احساس خستگی و سنگینی روی پلک‌هایتان نداشته باشید.

نحوه خرید و قیمت ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با دارا بودن سابقه طولانی در امر ارائه محصولات با کيفيت ، مرغوب و با اصالت از برند معتبر جهانی اوریفلیم مشغول به فعاليت می باشد. مخاطبان فروشگاه ما می توانند با مراجعه به این فروشگاه کلیه محصولات تولید شده توسط کمپانی اوریفلیم اعم از لوازم آرایشی ،بهداشتی ،عطر و ادکلن و …. را جستجو ، بررسی و انتخاب نموده و با خرید آنلاین محصول مورد نظر خود از فروشگاه ما به راحتی، خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسانی را تجربه کرده و کالای مورد نظر خود را به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایند.قیمت ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم در آف پاییزه فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 120000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده ، به صورت آنلاين خریداری کرده و در کوتاه ترين زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ریمل دوسر و دوکاره دوان اوریفلیم”