ریمل ترمندس دوان اوریفلیم

19%

ریمل ترمندس دوان اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 122000 تومان است.

تخفیف : 28,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ریمل ترمندس دوان The ONE Tremendous موجب افزایش رشد مژه ها شده و آن ها را بلندتر و حجیم تر می کند.ریمل ترمندس با استفاده از مواد بسیار سبک و فومی تهیه شده و از همین رو مناسب برای چشم های حساس نیز می باشد.فرمولاسیون خاص این محصول، علاوه بر ممانعت از بهم چسبیدن مژه ها سبب افزایش رشد مژه و حجم آن ها نیز می شود.

نقد و بررسی : ریمل ترمندس دوان اوریفلیم

ریمل ترمندس دوان اوریفلیم یکی از بهترین ،بی نظیرترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی برند اوریفلیم است که حجم دهنده و جدا کننده مژه ها می باشد .این محصول می‌تواند رنگ فوق العاده مشکی به مژه‌های شما داده و با پوشش دهی کامل تمامی مژه های کوتاه و بلند آن ها را خوش حالت تر نماید .چنان چه به دنبال محصولی مناسب برای حجم دادن به مژه‌ها با  ماندگاری 24 ساعته می باشید حتما ریمل ترمندس را خریداری و استفاده نمایید .

ریمل ترمندس دوان اوریفلیم چیست؟

ریمل ترمندس دوان اوریفلیم یکی از ریمل‌ های حجم دهنده پرفروش و محبوب موجود در بازار است که به علت دارا بودن فرمولاسیون بسیار سبک هیچ گونه سنگینی بر روی پلک شما ایجاد نکرده و فرمولاسوین آن عاری از مواد مضر می باشد. این محصول حجم و انعطاف مژه‌ها را به طور قابل توجهی افزایش داده و چشمانتان را جذاب،زیباتر و با نفوذ تر نشان خواهد داد .این محصول مژه هایتان را پرپشت و مشکی کرده و دوام و ماندگاری آن 24 ساعت می باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده ریمل ترمندس دوان اوریفلیم

ریمل ترمندس با مواد بسیار سبک و فومی با دارا بودن فرمولاسیون کاملا ارگانیک و غنی از ویتامین ها و فاقد مواد مضر دارای رنگ مشکی بوده و حجم دهنده فوق العاده مژه ها به شمار می آید .این محصول با ایجاد مژه های پرپشت و خوش حالت جدا کننده مژه ‌ها بوده و قدرت بلند کردن مژه تا 70% را داراست .این محصول نمایی فوق العاده صاف و ابریشمی به مژه هایتان بخشیده و دارای مواد کاملا طبیعی و ضد آب می باشد .این مصحول قابل استفاده حتی برای چشم های حساس نیز می باشد و با استفاده از آن آرایش چشم شما به مدت 24 ساعت حفظ می گردد و پس از آن این ریمل به خوبی با چشم پاک کن پاک می شود.


جدول مشخصات ریمل ترمندس دوان اوریفلیم

نام محصول ریمل ترمندس دوان The ONE Tremendous
حجم  10 میلی لیتر
محل مصرف  مژه ها
کد بهداشتی یا کد مرجع 34580
گروه آرایشی
سن مناسب برای تمامی بانوان
پوست مناسب برای تمامی پوست ها و حتی چشم های حساس
نوع محفظه ریمل
نوع محصول  ریمل حجم دهنده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ریمل ترمندس دوان اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. حجم دهنده و بلند کننده مژه ها
  2. دارای بافت سبک و فومی
  3. مناسب برای افراد با چشم های حساس
  4. ضد آب و ضد تعریق
  5. دارای دوام 24 ساعته
  6. فرمولاسیون عاری از مواد مضر
  7. طراحی مناسب برس و قابلیت پوشش دهی تمامی مژه ها
  8. ضد ریزش مژه
  9. جدا کننده مژه ها
  10. ایجاد پوشش مخملی بر روی مژه ها
  11. دارای ویتامین های لازم جهت پرپشت نمودن مژه ها
  12. مورد تایید متخصصین چشم
  13. فاقد پارابن

ریمل ترمندس دوان اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این ریمل جهت استفاده به تمامی بانوانی که قصد آرایش چشمان و حجیم شدن مژه هایشان را دارند پیشنهاد می شود .با توجه به سبک بودن بافت این ریمل و ترکیبات کاملا ارگانیک تشکیل دهنده آن این ریمل برای چشم های حساس نیز مناسب بوده و آسیبی برای چشمانتان نخواهد داشت .


نحوه استفاده از ریمل ترمندس دوان اوریف لیم

برای استفاده از این ریمل ابتدا مژه های خود را به خوبی تمیز کرده و سپس ریمل زدن را از قسمت انتهایی مژه شروع کنید تا مژه‌ها پرپشت و جذاب‌تر به نظر برسند. بنابراین ریمل زدن را از قسمت داخلی چشم به سمت بخش بیرونی آن انجام دهید یعنی ابتدا برس ریمل را در زیر مژه‌های گوشه داخلی چشم قرار داده و به آرامی آن را حرکت دهید تا مژه‌ ها به خوبی از یکدیگر جدا شوند.پس از خشک شدن لایه اول می توانید لایه دوم را اعمال کرده و بدین شکل به مژه‌های خود ظاهری پرپشت‌ و حجیم‌تر بدهید.


مکانیسم اثر ریمل ترمندس دوان اوریف لیم

ریمل ترمندس دوان یکی از بهترین ریمل های برند اوریفلیم است که با دارا بودن رنگی فوق العاده مشکی جذابیت و زیبایی چشمان شما را افزایش داده و با حجم‌ دهندگی فوق‌ العاده و جداسازی مژه هایتان را حجیم و بلند می سازد .بافت محصول بسیار سبک بوده و سبب عدم احساس خستگی و سنگینی روی پلک‌ها می گردد و برس این ریمل به دلیل شکل ظاهری خود قادر به پوشش دهی کلیه‌ی مژه‌ های کوتاه و بلند می باشد .این ریمل ضد آب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد .


نحوه خرید و قیمت ریمل ترمندس دوان اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم با هدف خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز در سراسر ایران در زمینه عرضه و فروش کلیه محصولات برند اوریفلیم از طریق اینترنت و به صورت آنلاین افتتاح شد.بنابراین شما هموطنان عزیز در هر کجای این سرزمین پهناور که باشید به راحتی و با آسودگی خیال و در کمترین زمان ممکن می توانید محصول مورد نظر خود را پس از مطالعه صفحه مربوط به نقد و بررسی هر محصول با کیفیت بسیار بالا و قیمنی مناسب از فروشگاه ما خریداری نمایید.قیمت ریمل ترمندس دوان اوریفلیم در فستیوال پایان سال فروشگاه سلامت وب تنها 122000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ریمل ترمندس دوان اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با خیالی آسوده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت از فروشگاه ما خریداری نمایید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ریمل ترمندس دوان اوریفلیم”