اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم

19%

اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم


قیمت اصلی 198000 تومان بود.قیمت فعلی 160000 تومان است.

تخفیف : 38,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

اسپری تثبیت کننده آرایش (فیکساتور) دوان The ONE یک اسپری بی رنگ است که اسپری نمودن آن بر روی تمامی پوست صورت پس از اتمام آرایش موجب دوام آرایش شما تا 8 ساعت خواهد شد.این محصول مقاوم در برابر تعریق بالا و رطوبت بالا بوده و با استفاده از تکنولوژی FreshFix که باعث حفظ شادابی و تازگی در پوست می شود تهیه و تولید شده است در نتیجه علاوه بر تثبیت و افزایش دوام و ماندگاری آرایش شما دارای خواص درمانی نیز می باشد .

 

نقد و بررسی : اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم

اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم یک محصول مهم و تاثیرگذار است که کمک می‌کند تا آرایش شما در مدت طولانی تری دست نخورده و ثابت باقی مانده و در نتیجه زیبایی و جذابیت چهره شما محافظت می نماید. بعد از اتمام آرایش با استفاده از این محصول و اسپری نمودن آن بر روی آرایش‌تان جلوه‌ایی بهتر و تازه‌تر به پوست تان داده و با استفاده از خواص درمانی این محصول پوستی شاداب ‌تر و آرایشی ماندگارتر داشته باشید .

اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم چیست؟

اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم یکی از محصولات برتر و پر فروش برند اوریفلیم است که به عنوان یک محصول فیکس کننده قوی آرایش  شناخته شده است .این محصول  سرشار از مواد مغذی بوده و با حفظ رطوبت پوست در ایجاد حس طراوت  و شاداب نگه داشتن پوست مناسب بوده و مناسب برای انواع پوست می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم

اسپری فیکس کننده آرایش دوان اوریفلیم بی رنگ بوده و در نتیجه رنگ و بافت آرایش شما را تغییر نمی دهند. این محصول در هر شرایط آب و هوایی آرایش شما را ماندگار کرده و سبب تثبیت آن بر روی پوست می شود.این محصول با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک و مواد تغذیه کننده پوست علاوه بر تثبیت آرایش از پوست شما به خوبی مراقبت نموده و زیبایی ،جوانی و شادابی خاصی را برای پوستتان به ارمغان می آورد .


جدول مشخصات اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم

نام محصول اسپری تثبیت کننده آرایش (فیکساتور) دوان The ONE
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت
کد بهداشتی یا کد مرجع 34108
گروه آرایشی
سن مناسب برای زنان بالای 16 سال
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  فیکساتور /تثبیت کننده آرایش
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. تثبیت کننده انواع کرم پودر و پنکک
  2. حفظ رطوبت پوست
  3.  افزایش ماندگاری آرایش تا 8 ساعت
  4. ایجاد نمای نهایی طبیعی
  5. حاوی مرطوب کننده و نرم کننده ی طبیعی
  6.  محافظت در برابر اشعه های UV
  7. قابل استفاده برای دور چشم و صورت
  8. ضد تعریق و ضد آب
  9. شاداب کننده و تقویت کننده پوست
  10. فاقد پارابن و مواد نگه دارنده
  11. تایید شده توسط چشم پزشکان و متخصصان پوست

اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد بالای 16 سال و انواع پوست مناسب بوده و قابل استفاده برای دور چشم و صورت می باشد .این محصول ضد آکنه و غیر جوش زا ،ضد حساسیت ،ضد تعریق و ضد آب بوده و  بدون ایجاد خشکی در پوست سبب تثبیت و افزایش ماندگاری آرایش می گردد .


نحوه استفاده از اسپری تثبیت کننده آرایش دوان  اوریف لیم

برای استفاده از این محصول تنها کافی است پس از تکمیل آرایش بطری را تکان داده، چشم ها را بسته و از فاصله 20 تا 25 سانتی متری این محصول را بر روی صورت خود اسپری کنید.برای افزایش دوام و ماندگاری آرایش خود این محصول را در نواحی چرب پوست ( پیشانی و روی بینی ) کمی ببشتر اسپری کنید.این محصول تایید شده توسط چشم پزشکان و متخصصان پوست بوده و در نتیجه استفاده از آن کاملا بدون عارضه می باشد.


مکانیسم اثر اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریف لیم

اگر می خواهید که آرایش شما در پایان از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد بهتر است از اسپری تثبیت کننده و یا فیکساتور استفاده نمایید .اسپری فیکساتور دوان اوریفلیم علاوه بر این که آرایش شما را ماندگار می سازد، باعث طبیعی جلوه کردن آرایش نیز  گشته و از تجمع کرم پودر و کانسیلر بر روی پوست صورت جلوگیری می کند. این محصول ضد آب بوده و بنابراین، آرایش را نسبت به تعریق نیز مقاوم می نماید.علاوه بر مزایای نامبرده این فیکساتور دارای خواص درمانی بوده پوست را آبرسانی و مرطوب کرده و با جلوگیری از خشکی پوست در حین آرایش پوست را جوان و شاداب می نماید.


نحوه خرید و قیمت اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم مفتخر است تا تمامی محصولات آرایشی، بهداشتی و تخصصی مراقبت پوست ،مو،بدن و کودک را به صورت کاملا اورجینال و با قیمت بسیار مناسب و در اسرع وقت در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار دهد و خاطره خوش خریدی راحت و سریع را  در ذهن شما ایجاد و ماندگار نماید .صرفه جویی در وقت، امکان بررسی کالاها، مقایسه قیمت ها و مشاهده اطلاعات کامل هر محصول قبل از خرید به شما در انتخاب محصول مورد نظرتان کمک بسیاری می کرده و اهمین ویژگی هاست که فروشگاه ما را از سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز نموده است .قیمت اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم در آف پاییزه فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 160000 تومان است چنان چه قصد اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم را دارید می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید.

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “اسپری تثبیت کننده آرایش دوان اوریفلیم”