پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم

17%

پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم


قیمت اصلی 210000 تومان بود.قیمت فعلی 175000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 24 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

پنکیک ایلواسکین دوان The ONE IlluSkin به عنوان پایه آرایش برای زیباتر شدن و یکنواخت شدن ظاهر پوست توسط بانوان قابل استفاده می‌باشد. این محصول در واقع نوعی کرم پودر فشرده است که بافت بسیار سبکی دارد و علاوه بر آن که پوست را صاف و یکدست می‌نماید، زیبایی خاصی  به چهره بخشیده و نقش مهمی را در پوشاندن عیوب سطحی پوست ایفا می‌نماید. با استفاده از این محصول آرایشی طراوت و شادابی پوست خود را در تمام طول روز حفظ کرده و پوستتان را ابریشمی و درخشان نمایید.

نقد و بررسی : پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم

پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم یک محصول آرایشی بی‌نظیر و استثنایی برای کاور نمودن و یکدست نمودن سطح پوست می‌باشد که بافتی ابریشمی به پوست بخشیده و ضمن یکنواخت کردن رنگ و سطح پوست نقاط تیره و لک‌ها را به خوبی پوشانده و ظاهری جذاب به پوست صورت می‌بخشد. این محصول مناسب استفاده روزانه بوده و برای مطابقت با چهره‌ های مختلف در رنگ ‌های متنوعی تهیه و تولید شده است.

پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم چیست؟

پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم یکی از محصولات جدید و منحصر بفرد شرکت اوریفلیم است که برای تامین سلامتی و زیبایی پوست صورت در لاین دوان این شرکت فرموله و تولید شده است. این محصول دارای بافت بسیار سبکی بوده و برای پوشاندن عیوب موجود در پوست صورت هم‌چون لک، کک‌ومک، جوش و … بسیار مفید و کاربردی بوده و به بهتر و زیباتر دیده شدن ظاهر پوست کمک می‌کند.


ترکیبات تشکیل دهنده پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات کاملاً طبیعی و ارگانیک رنگ و ظاهر پوست شما را یکدست و یکنواخت نموده و موجب روشنی و لطافت پوست صورت می‌شود. با استفاده از این پنکیک جادویی و شگفت‌انگیز پوست شما تقویت شده و ظاهر آن صاف و یکدست می‌گردد و همچنین دوام آرایش شما افزایش می‌یابد.


جدول مشخصات پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم

نام محصول پنکیک ایلواسکین دوان The ONE IlluSkin
وزن  10 گرم
محل مصرف  پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 42215
گروه آرایشی
سن مناسب برای تمامی بانوان
پوست انواع پوست
نوع محفظه پنکیک
نوع محصول  پنکیک
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالا
  2. بافت سبک و ابریشمین
  3. حاوی ترکیبات روشن‌کننده
  4. ضدآب و ضدتعریق
  5. جلوگیری از خشکی پوست
  6. ضدحساسیت و غیرجوش ‌زا
  7. کمک به درمان و از بین بردن لک‌های پوستی
  8.  ایجاد آرایشی زیبا و طبیعی
  9.  دارای رنگ ‌بندی متناسب با هر نوع چهره
  10.  مناسب انواع پوست
  11.  پوشش و کاور کامل نقایص و عیوب ظاهری
  12. حفظ طراوت و شادابی پوست
  13.  دارای ماندگاری طولانی

پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این پنکیک برای بهبود ظاهر، پوشش صاف و یکدست پوست و جلوگیری از خراب شدن آرایش تمامی بانوان محصولی مفید و کاربردی شناخته شده است و از زمان عرضه به بازار تا کنون از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طرفداران بی‌شماری داشته است. کیفیت این محصول به علت فرمولاسیون منحصر بفرد و کاملاً ارگانیک آن بسیار بالا بوده و کاملاً سازگار با انواع پوست می‌باشد.


نحوه استفاده از پنکیک ایلواسکین دوان اوریف لیم

ابتدا پوست صورت خود را تمیز کرده و سپس کرم مرطوب‌کننده به پوست خود بزنید.اکنون از کرم‌ پودر مناسب پوست خود استفاده نموده و پس از 5 دقیقه استراحت پوست،  پد پنکیک یا قلم‌مو را بر روی پنکیک قرار دهید و پس از آغشته شدن پد یا قلم‌مو به پنکیک، آن را به تمامی نواحی صورت خود اعم از گونه، پیشانی، بینی و پلک‌ها و چانه خود بزنید. اگر می‌خواهید ظاهر پوست شما یکدست و یکنواخت گردد گردن و اطراف گوش خود را نیز به پنکیک آغشته نمایید و به خوبی تمامی صورت را کاور نمایید تا ظاهر پوست طبیعی گشته و تمام عیوب پوستی پوشانده شود.


مکانیسم اثر پنکیک ایلواسکین دوان اوریف لیم

پنکیک یا پودرهای فشرده نقش مهمی در تکمیل آرایش و زیباسازی چهره شما بر عهده دارند. در واقع آرایش شما با استفاده از پنکیک به خوبی تثبیت شده و دوام و ماندگاری آن افزایش خواهد یافت. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده به راحتی بر روی پوست پخش می‌شود و قابلیت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و ظاهر پوست را صاف و یکدست می‌نماید و رنگی طبیعی به پوست می‌بخشد.این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و سلامتی پوست شما را نیز تضمین خواهد نمود.


رنگ بندی پنکیک ایلواسکین دوان اوریف لیم

  •  42215 – Light
  •  42216 – Light Plus
  •  42217 – Medium
  •  42218 – Dark

نحوه خرید و قیمت پنکیک ایلواسکین دوان اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم، با دارا بودن تیمی مجرب در فضای آنلاین محیطی را برایتان فراهم نموده است تا شما عزیزان بتوانید به آسانی محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را با خاطری آسوده و با کیفیتی بسیار بالا و با قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری نمایید .شما با مطالعه و مشاهده مشخصات و  بررسی محصول مورد نظر به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را از میان محصولات متنوع این برند انتخاب کرده و خریداری نمایید.قیمت پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم در فستیوال بهاری فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم  تنها 175000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تجربه یک خرید امن ،آسان و لذت بخش را به صورت آنلاین داشته باشید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “پنکیک ایلواسکین دوان اوریفلیم”