ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم

18%

ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 110000 تومان بود.قیمت فعلی 90000 تومان است.

تخفیف : 20,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک و اسکراب لب لاونیچر Love Nature محصولی کاملا حرفه ای و تخصصی از لاین لاونیچر برند اوریفلیم است که دارای فرمول اختصاصی آب رسان و تغذیه کننده برای مراقبت از رطوبت و نرمی لب ها بوده و به خوبی لب ها را نرم ،براق و شفاف می نماید .با این محصول می توانید از سلامتی و زیبایی لب های خود مراقبت کرده و آن ها را ترمیم و تغذیه نمایید.

نقد و بررسی : ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم

ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم محصولی رطوبت رسان برای جلوگیری از خشکی لب می ­باشد که با محافظت از پوست حساس و لطیف لب شما ُ نرمی خاصی را برای لب به ارمغان می­ آورد. این محصول هر گونه خشکی و ترک خوردگی لب را ترمیم کرده و با آب رسانی مداوم و تغذیه پوست از خشک شدن لب­ ها به ویژه در شرایط آب و هوایی سرد جلوگیری می ­کند.

ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم محصولی شگفت انگیز و بی­ نظیر برای ترمیم لب­ های خشک و ترک خورده است که لب ­ها را عمیقاً مرطوب کرده و نرمی و لطافت از دست رفته آن را به سرعت بازیابی می ­نماید. در واقع این محصول با ایجاد پوششی محافظ بر روی پوست لب سبب نرمی لب گردیده و با حفظ رطوبت این ناحیه سبب درخشان شدن لب­ ها می­ گردد.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم

این محصول دارای عملکرد دو گانه بوده و به صورت هم زمان به عنوان ماسک و اسکراب می­ تواند مورد استفاده قرار گیرد. در واقع وجود دانه­ های شکر قهوه ­­ای می­ تواند به خوبی پوست لبان شما را لایه­ برداری کرده و آن را نرم؛ شفاف و لطیف سازد. وجود عصاره­ های طبیعی هم چون پشن فروت ، لیمو، نعناع و ویتامین ای پوست لب را به خوبی احیا کرده و آن را نرم و تقویت می­ نماید. این محصول با دارا بودن چنین ترکیبات فوق­ العاده ­ای به صورت هم زمان لب را آب رسانی، تغذیه، تقویت و ترمیم کرده و آن را براق و درخشان می ­نماید.


جدول مشخصات ماسک و اسکراب لب لاو نیچر اوریف لیم

نام محصول ماسک و اسکراب لب لاونیچر Love Nature
حجم   15 میلی لیتر
محل مصرف لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 37578
گروه آرایشی
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  ماسک و اسکراب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

    • حفظ رطوبت لب ­ها
    • جلوگیری از پوسته پوسته شدن و ترک خوردگی لب­ ها
    • زیباتر و درخشان­ تر شدن لب
    • تقویت کننده، تغذیه کننده و ترمیم کننده لب
    • مراقبت از لب در مقابل سرما و اشعه ­های مضر خورشید
    • آب­ رسانی عمیق پوست لب
    • بهبود دهنده خشکی و زبری لب
    • دارای اثرات ماندگار
    • مناسب استفاده روزانه
    • بدون رنگ
    • فاقد پارابن

ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی افراد بالای 12 سال با دارا بودن انواع پوست مناسب است. این محصول قادر است لب­ ها را مرطوب و چرب کرده و در نتیجه از خشکی و ترک خوردن لب­ها جلوگیری کند. چنان چه می­ خواهید بدون هیچ گونه آسیبی از لب­ های خود مراقبت کنید و آن را نرم، لطیف و درخشان نمایید از این محصول استفاده کنید.


نحوه استفاده از ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم

برای استفاده از این محصول تنها کافی است تا مقداری از محصول را بر روی لب­ های تمیز و خشک بمالید. اکنون 15 دقیقه صبر کنید تا محصول به خوبی جذب پوستتان شود. حال می­ توانید با نوک انگشتان خود محصول را بر روی لب ماساژ داده تا لب­ها لایه­ برداری شود در انتها می ­توانید لب­ هایتان را بشویید. برای اثربخشی بیشتر این محصول می­ توانید یک تا 2 بار در هفته از این ماسک، اسکراب استفاده نموده و بدین ترتیب لبتان را جذاب و درخشان نگه دارید.


مکانیسم اثر ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم

این محصول یکی از بالم لب­ های پرطرفدار و پر فروش در ایران است و علیرغم آن که جدیداً به بازار عرضه شده است تاکنون به خوبی توانسته است گوی سبقت را از رقبا ربوده و پیشتاز عرصه­ ی زیبایی و مراقبت از پوست حساس لب به شمار آید. این محصول محبوب و معروف با دارا بودن ترکیبات طبیعی مؤثر به خوبی لب­ ها را تقویت و آب رسانی کرده و لب­ ها  را خوش حالت­ تر و جذاب ­تر می­ نماید. این محصول نرم کننده قوی لب­ ها بوده و با ترمیم لب از بروز هرگونه خشکی، ترک خوردگی و … جلوگیری می­ کند و خوشبختانه به علت بی­ رنگ بودن آقایان هم می­ت وانند از آن استفاده نمایند و بدین ترتیب به آسانی لب ­هایی سالم و درخشان داشته باشند.


نحوه خرید و قیمت ماسک و اسکراب لب لاو نیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم،با دارا بودن سابقه طولانی در امر فروش اینترنتی محصولات برند اوریفلیم با قیمت مناسب و با کیفیت بالا امکان خرید کلیه محصولات این برند اعم از محصولات آرایشی و بهداشتی را برای کلیه هم وطنان در سراسر نقاط ایران فراهم نموده است .قیمت ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم در جشنواره بهارانه و ماه رمضان این فروشگاه تنها 90000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با خیالی آسوده از اورجینال بودن کالاها خرید خود را قطعی نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک و اسکراب لب لاونیچر اوریفلیم”