کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold Liquid Silk

13%

کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold Liquid Silk


قیمت اصلی 320000 تومان بود.قیمت فعلی 280000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

یکی از محصولات قابل توجه برند سوئدی اوریفلیم کرم پودر مایع ابریشمی جوردانی گلد است که علاوه بر سازگاری با پوست دارای پوشش دهی بسیار بالا و فیلتر اشعه های یو وی است .این کرم پودر فاقد چربی بوده و با ایجاد کاوری مات و مخملی بافتی ابریشمی و نمایی طبیعی بر روی پوست ایجاد کرده و ظاهر پوست را صاف و یکدست و صاف خواهد نمود.اگر به دنبال محصول باکیفیت با قیمت مناسب هستید ما کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد را به شما پیشنهاد می­ کنیم.با خرید و استفاده از این محصول می توانید از یک آرایش زیبا بر روی پوستتان لذت ببرید.

نقد و بررسی : کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold Liquid Silk

اگر به دنبال یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین کرم پودرهای برند بین المللی اوریفلیم هستید ما کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم Giordani Gold Liquid Silk را به شما پیشنهاد می کنیم .این کرم محصولی بی نظیر ازلاین جوردانی گلد اوریفلیم است و به علت داشتن پوشش دهی بسیار بالا،کیفیت عالی و ماندگاری بالا مناسب‌ترین انتخاب برای شما است. برای آشنایی بیشتر با این محصول شگفت انگیز و ویژگی های آن به ادامه نوشته امروز توجه بفرمایید.

کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم چیست؟

کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم Giordani Gold Liquid Silk محصولی بی نظیر در میان انواع لوازم آرایشی است که به علت داشتن پوشش دهی فوق العاده و ایجاد جلوه ای طبیعی برای پوست در زمره پرفروش ترین و پر طرفدارترین محصولات اوریفلیم قرار گرفته است .بافت این کرم پودر بسیار سبک بوده و در نتیجه در زمان استفاده بر روی پوست سنگینی نمی کند.این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و پوشش دهی پوست را تا مدت طولانی حفظ می کند.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم

کرم پودر مایع سیلک جوردانی با بهره گیری از عصاره گیاهات سوئدی و بر پایه گیاهی در لابراتوارهای مجهز تولید محصولات آرایشی و زیر نظر برترین متخصصین درماتولوژیست تهیه و تولید شده است .فرمولاسیون منحصر بفرد این محصول سبب ایجاد پوششی صاف و یکدست و مخملین برای پوست خواهد شد و با آبرسانی بسیار عالی پوستی صاف و شاداب را برایتان به ارمغان خواهد آورد .


جدول مشخصات کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم

نام محصول کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم
سایز 30 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32919
جنسیت مصرف عمومی
سن مناسب تمامی افراد
گروه مناسب پوست های نرمال تا خشک
نوع محفظه بطری دارای قطره چکان
نوع محصول کرم پودر
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور سازنده سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم

  1. بافت بسیار سبک
  2. دارای پوشش دهی بسیار عالی
  3. بدون ایجاد چربی
  4. حاوی ترکیبات کاملا گیاهی
  5. فاقد مواد مضره الکل و پارابن
  6. ایجاد پوششی مات و طبیعی بر روی پوست
  7. ماندگاری بالا
  8. محافظت از پوست در برابر نور خورشید به علت داشتن SPF 12
  9. دارای خواص مرطوب کنندگی و در نتیجه جلوگیری از خشکی پوست
  10. بدون ایجاد حساسیت
  11. مناسب استفاده روزانه
  12. حاوی رنگدانه‌ های موثر برای پوشاندن لکه‌ها یا عیوب روی پوست

کرم پودر مایع جوردانی گلد اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریفلیم با داشتن پوشانندگی بسیار بالا فیلتر اشعه یو وی نیز به شمار می آید. SPF12  این کرم از پوست شما در برابر اثرات زیانبار اشعه خورشید محافظت می کند.این محصول برای انواع پوست از نرمال تا خشک و و تمامی افراد در هر محدوده سنی مناسب بوده و به علت برخورداری از ترکیبات آبرسان بهترین هیدراته کننده پوست  به شمار می آید .این کرم بر روی پوست بافتی مخملی و مات ایجاد کرده و هم جنبه آرایشی داشته و هم پوست را نرم و لطیف نگه می دارد.این کرم با بهره مندی از فرمولاسیون طبیعی و گیاهی هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نکرده و باعث جوش و التهاب نمی شود.


نحوه استفاده از کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم

طریقه مصرف کرم پودر ابریشمی مایع جوردانی گلد اوریف لیم همانند سایر کرم پودرها می باشد .شما می توانید پس از تمیز کردن پوستتان هر روز صبح مقداری از کرم را به پوست صورت به جز پوست دور چشم بمالید و از کاور عالی ، بافت سبک و نمای طبیعی و مخملین پوست چهره تان لذت ببرید .


مکانیسم اثر کرم پودر مایع و قطره چکانی جوردانی گلد اوریفلیم

آیا کرم جوردانی گلد خوب است ؟ کرم پودر قطره چکانی اوریفلیم با SPF12 مناسب تمامی پوست ها بوده و کرمی بسیار سبک با پوشش و ماندگاری عالی  به شمار می آید .این محصول بدون چربی ریزترین نقاط پوست را پوشش داده و با محو نمودن چربی سطح پوست پوششی مات و طبیعی تا ساعاتی طولانی به ارمغان می آورد.این فونداسیون با پایه سیلیکونی و ساختاری بسیار سبک و در 5 رنگ تهیه شده است. قدرت پخش پذیری مناسب و پوشانندگی زیاد این کرم اختلاف رنگ پوست، قرمزی، لک و … را به راحتی پوشانده شود و سبب اصلاح رنگ چهره می گردد. این محصول نسبت به تعریق مقاوم بوده و در طول مدت استفاده در خطوط چهره جمع نشده و یکنواختی خود را حفظ می نماید .در نهایت مواد مرطوب کننده موجود در این کرم باعث جلوگیری از خشکی پوست می گردد. کد رنگ های این محصول عبارتند از :

  1.  32919- Vanilla
  2.  32920 – Porcelain
  3.  32921 – Light Ivory
  4.  32922 – Natural Beige
  5.  32923 – Amber

نحوه خرید کرم پودر مایع ابریشمی جوردانی گلد اوریف لیم

داشتن پوستی سالم، جوان، صاف و لطیف از مهمترین فاکتورهای افزایش زیبایی و جذابیت چهره به شمار می آید .اگر شما جزو افرادی هستید که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهید و به دنبال محصولات برند های معتبر و با کیفیت برای زیبایی و آرایش پوستتان هستید فرصت را از دست ندهید و این محصول بی نظیر و استثنایی را خریداری و استفاده کنید .قیمت اصلی کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریف لیم 320000 تومان بوده که شما می توانید در تخفیف تابستانه این کاتالوگ این محصول را با آف ویژه تنها به قیمت 280000 تومان خریداری نمایید. به واسطه ارائه توضیحات مفید و مفصل ،ارائه ویژگی های هر محصول به همراه ارسال سریع به سراسر ایران ، خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی ما ،شرایط خرید محصول مورد نظرتان را به صورت آنلاین و از برندی معتبر با ضمانت اصالت کالا به راحتی فراهم می نماید .بنابراین برای  خرید کرم پودر ابریشمی مایع  جوردانی گلد اوریف لیم  به صورت اورجینال فرصت را از دست نداده و هم اینک با ما تماس بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم پودر مایع سیلک جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold Liquid Silk”