رژلب موس مات دوان اوریفلیم

32%

رژلب موس مات دوان اوریفلیم


قیمت اصلی 140000 تومان بود.قیمت فعلی 95000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

رژلب موس مات دوان the One Lip sensation matte دارای رنگ ‌دانه‌ های بسیار قوی و سرشار از ویتامین ‌های E ،A بوده و بافتی سبک و ابریشمی بر روی لبان شما ایجاد می‌کند. فرمولاسیون کاملا گیاهی و قدرتمند این محصول قدرت آب ‌رسانی و ترمیم کنندگی این رژ لب را افزایش داده و طراوت و شادابی را به لب های شما هدیه می‌کنند.

نقد و بررسی : رژلب موس مات دوان اوریفلیم

رژلب موس مات دوان اوریفلیم با کاور نمودن یک دست لبان شما علاوه بر افزایش حجم لب آرایشی زیبا و بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان آورده و بافت نرم و خامه ای آن پوست لبانتان را مرطوب و تغذیه می نماید. جلوه نهایی این رژ ماندگار و به طور شگفت آوری مات و زیباست و رنگ بندی های جذاب این محصول می تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد .

رژلب موس مات دوان اوریفلیم چیست؟

رژلب موس مات دوان اوریفلیم یکی از پر فروش ترین ،پر طرفدارترین و محبوب ترین محصولات آرایشی برند اوریفلیم است که که با دارا بودن بافتی سبک و نرم حس تازگی و شادابی لبان شما را در تمام طول روز حفظ کرده و آرایش شما را بی عیب و نقص می نماید .این محصول یک محصول ویتامینه و تقویت کننده بوده و بافتی مات و ابریشمی به لبان شما می بخشد و محافظ سلامتی و زیبایی لبان شما می باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده رژلب موس مات دوان اوریفلیم

این محصول با تکیه بر فرمولاسیون کاملا قدرتمند خود و با استفاده از روغن های بی نظیر گیاهی فاقد سرب و پارابن بوده و فرمولاسیون مغذی این محصول علاوه بر آبرسانی ،ترمیم ، تغذیه و تقویت پوست لب موجب رنگ دهی ملایم با درخشش فوق العاده و ماندگاری طولانی بر روی لبان شما خواهد شد .این رژ بر روی لب های شما جلوه ای مات و مخملی ایجاد کرده و برای شما لبی کاملا فرم‌گرفته، بی عیب و نقص، مشخص و مات به ارمغان می آورد.این رژ لب در رنگ های مختلف و جذاب در دسترس شما خواهد بود.

  1.  35822 – Sensual Latte
  2.  Rose Embrace – 35823
  3.  35824 – Nude Passion
  4.  35825 – Spicy Caramel
  5.  35826 – Mauve crush
  6.  35827 – Mocha Envy
  7.  35828 – Tempt Burgundy

جدول مشخصات رژلب موس مات دوان اوریف لیم

نام محصول رژلب موس مات دوان the One Lip sensation matte
حجم 5 میلی لیتر
محل مصرف  لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 35822
گروه آرایشی
سن مناسب برای تمامی بانوان و تمامی سنین
پوست مناسب برای همه انواع پوست
نوع محفظه رژ لب مایع
نوع محصول  رژ لب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از رژلب موس مات دوان اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. بافت نرم و سبک
  2. پیگمنت بالا
  3. هیدراتاسیون لب ها
  4. ایجاد جلوه ای عالی و مات بر روی لب ها
  5. دارای ماندگاری بسیار بالا
  6. جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها
  7. نغذیه کننده و تقویت کننده پوست لب
  8. دارای رنگ بندی متنوع
  9. افزایش طراوت و شادابی لب ها
  10. کاملا گیاهی و ضد حساسیت
  11. حاوی روغن‌ های گیاهی
  12. مورد تایید متخصصین پوست
  13. فاقد سرب و پارابن

رژلب موس مات دوان اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمام دختران و بانوانی که به زیبایی و لطافت لبان خود اهمیت می دهند با دارا بودن انواع پوست مناسب بوده و بافت مخملی آن به طور یکنواخت لب‌ های شما را پرکرده و آن‌ ها را زیبا و حجیم می‌کند.


نحوه استفاده از رژلب موس مات دوان اوریف لیم

برای آماده سازی بهتر پوست لب ها ابتدا از نرم کننده لب لاونیچر اوریفلیم یا انواع تندرکر اوریفلیم استفاده کنید. سپس با استفاده از خط لب همرنگ رژ لب، لب‌ ها را پر کرده و سپس رژ لب دوان اوریفلیم را به راحتی روی لب ها بکشید.


مکانیسم اثر رژلب موس مات دوان اوریف لیم

این محصول با دارا بودن رنگدانه های فوق العاده قوی و پوشش دهی عالی بافتی یکدست و یکنواخت را بر روی لب ایجاد کرده و  با آبرسانی و  افزایش نرمی و لطافت پوست لب ها از خشکی و پوسته پوسته شدن لب های شما جلوگیری می کند .این محصول ظاهر تازه، مات و با طراوات لب‌ های شما را در تمام طول روز حفظ کرده و زیبایی و جذابیت خاصی را به لبان شما می بخشد.


نحوه خرید و قیمت رژلب موس مات دوان اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین از بدو تاسیس تا کنون توانسته است تا با عرضه کلیه محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های بسیار خوب از برند جهانی و تخصصی اوریفلیم رضایت همه مشتریان خود را جلب کرده و همواره  اطلاعات کامل و واقعی در مورد محصولات عرضه شده در این فروشگاه را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . قیمت رژلب موس مات دوان اوریفلیم در آف پاییزه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 95000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید رژلب موس مات دوان اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .ما این کالا و سایر محصولات خریداری شده از فروشگاه ما را در کم ترین زمان ممکن و با خیال راحت به دستتان می رسانیم و تجربه شیرین یک خرید آنلاین را برای شما رقم می زنیم.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “رژلب موس مات دوان اوریفلیم”