ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم

24%

ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 114000 تومان است.

تخفیف : 36,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ریمل پنج در یک واندرلش دوان مشکی THE ONE 5-IN-1 WONDERLASH یک ریمل پنج کاره با برس سه بعدی با کیفیت بسیار بالاست که استفاده از آن تأثیر چشمگیری در زیبایی چشم ها، افزایش طول و پر پشت شدن مژه ها و خوش حالت شدن آن ها دارد.این محصول با دارا بودن کاربردی آسان و سریع ضد ریزش مژه ها بوده و مورد تایید چشم پزشکان می باشد.

 

نقد و بررسی : ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم

ریمل یکی از ابزارهای اصلی آرایشی مربوط به چشم است که با حجم‌ دادن، بلندکردن و پرپشت‌ کردن مژه ها باعث جذاب تر نشان دادن چشمانتان می شود .شرکت اوریفلیم با داشتن بیش از نیم قرن سابقه با استفاده از استانداردهای روز دنیا این محصول را تهیه و تولید نموده است و در تولید محصولاتش سلامت مشتریان خود را ملاک قرار می دهد. این ریمل ضدآب نیست و به‌ راحتی آثار آن با هر نوع پاک‌کننده‌ی آرایشی یا آب و صابون پاک شده و اثری از سیاهی در دور چشمانتان باقی نخواهد گذاشت.

ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم چیست؟

ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم واندرلش The One 5-in-1 Wonderlash یکی از بی نظیر ترین محصولات اوریفلیم است که به علت قدرت پوشانندگی و حالت دهندگی بسیار بالا جزو محصولات برتر این برند در سال 2015 میلادی شناخته شده است .این ریمل با داشتن 5 ویژگی هم چون تغذیه کننده مژه ها و آبرسان،جدا کننده مژه ها،حجم دهنده،فر کننده، حالت دهنده و بلند کننده و با داشتن یک اپلیکاتور سه بعدی و موثر به عنوان بهترین گزینه برای مرتب نمودن مژه های نامرتب شناخته شده است.برس ژله ای و انعطاف پذیر این ریمل باعث بلند شدن،حالت گرفتن و جدا شدن مژه ها از یکدیگر شده و از چسبندگی آن ها ممانعت می کند.


ترکیبات تشکیل دهنده ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم

اگر به دنبال یک ریمل کاملا گیاهی و طبیعی برای بهبود وضعیت و ظاهر مژه هایتان می باشید ما استفاده از ریمل پنج در یک دوان را به شما پیشنهاد می کنیم .این محصول با شیر کارنوبا غنی شده و در نتیجه پس از استفاده مانع از خشک شدن مژه ها می شود.این محصول فاقد مواد عطری ،مواد رنگی و مواد مضری هم چون الکل و پارابن می باشد .


جدول مشخصات ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم

نام محصول ریمل پنج در یک واندرلش دوان The One 5-in-1 Wonderlash
سایز 8 میلی لیتر
محل مصرف مژه
کد بهداشتی یا کد مرجع 30719
گروه ریمل
سن مناسب برای تمامی سنین
جنسیت بانوان
نوع محفظه ریمل
ضد آب نیست
کشور سازنده ارمنستان
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم

این ریمل یک محصول حالت دهنده حرفه ای بوده و استفاده از آن تاثیر بسیار چشمگیری برای زیبایی ظاهر مژه ها و ظاهر چشمان شما دارد . ظرافت و خلاقیت به کار رفته در تولید ، طراحی و عملکرد ، این محصول زیبایی خیره کننده ای را به چشمان شما بخشیده و باعث سلامت بیشتر مژه ها می شود . سایر مزایای شگفت انگیز استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. بلند و ضخیم تر شدن مژه
  2. رشد مجدد مژه ها
  3. بهترین حجم دهنده مژه
  4. فاقد ترکیبات داروئی شیمیایی
  5. فاقد عوارض جانبی
  6. قابل استفاده حتی برای چشم های حساس
  7. غنی شده با شیر کارنوبا
  8. دارای دو رنگ مشکی :30719 و قهوه ای تیره:30720
  9. دارای خاصیت ضد چسبندگی برای مژه ها
  10. ضد ریزش مژه
  11. افزایش ضخامت و تراکم تار مژه ها
  12. دارای بافت سبک

ریمل پنج در یک دوان اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این ریمل با کد مرجع 30719 در رنگ مشکی ساخته شده و استفاده از آن برای تمامی زنانی که قصد حجیم نشان دادن،بلند و خوش حالت نشان دادن چشم ها را دارند مناسب می باشد .


طریقه استفاده از ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم

برای استفاده از این محصول برس ریمل را بصورت عمودی نگهدارید و لایه نازکی از ریمل را از انتها تا نوک مژه بمالید و چند بار این عمل را تکرار کنید. اکنون از گوشه خارجی چشم شروع کنید و تا گوشه داخلی چشم ریمل زدن را ادامه دهید. فرمولاسیون خاص این محصول، مانع از بهم چسبیدن مژه ها شده و سبب شده است تا این ریمل جایگزین مناسبی برای روش هایی مانند لیفت مژه ،اکستنشن مژه ،بن مژه و ….. می باشد .


مکانیسم اثر ریمل پنج در یک دوان اوریف لیم

این ریمل پنج کاره با برس سه بعدی و با داشتن کیفیت بسیار بالا به راحتی مژه های شما را از هم جدا کرده و طول مژه هایتان را افزایش می دهد .این محصول همچنین با حجیم تر و پرتر نشان دادن مژه ها آن ها را خوش حالت تر نشان داده و باعث تغذیه و تقویت مژه ها می شود .این محصول قدرتمند نتایج خود را به صورت کاملا فوری به مصرف کنندگان نشان داده و از لحاظ کارایی و تاثیر کاملا تایید شده و به اثبات رسیده است .فرمولاسیون خاص این محصول، مانع از بهم چسبیدن مژه ها شده و استفاده از  این محصول توسط متخصصین چشم پزشک کاملا تأیید شده است.

نحوه خرید و قیمت ریمل پنج در یک دوان اوریف لیم

خوب اکنون که با ویژگی های این محصول آرایشی جادویی به خوبی آشنا شده اید بهتر است بدانید این ریمل را با ضمانت اصل بودن کالا ،با قیمت بسیار مناسب و کیفیت استاندارد می توانید به سادگی از فروشگاه آنلاین ما خریداری نمایید .همان طور که می دانید خرید ریمل تقلبی می تواند عوارض بسیار خطرناکی برای سلامتی چشم هایتان داشته باشد بدین منظور با خرید ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم می توانید از سلامتی و زیبایی چشمانتان به خوبی محافظت نموده و جذابیت بی نظیری به چشمانتان هدیه کنید .قیمت ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم در حراج فصلی محصولات اوریفلیم 114000 تومان می باشد که برای ثبت سفارش و پرداخت بهای محصول می توانید با کارشناسان فروشگاه ما در بخش فروش تماس بگیرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ریمل پنج در یک دوان اوریفلیم”