رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

20%

رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم


قیمت اصلی 140000 تومان بود.قیمت فعلی 112000 تومان است.

تخفیف : 28,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم با فرمولاسیون منحصر به فرد خود سبب ایجاد بافتی مخملی، سبک، برجسته، لطیف بر روی لبان شما گردیده و نمایی فوق العاده جذاب و دلپذیر برای لب های شما به ارمغان می آورد. رنگ این رژلب با ماندگاری بسیار بالا بر روی لب شما باقی مانده و وجود ترکیباتی هم چون روغن هسته انگور در این محصول رطوبت لب‌ های شما را تامین کرده و در حفظ ظاهری تازه و با طراوت برای لب ها و عدم خشکی و ترک خوردگی پوست لب تاثیر بسزایی دارد .

نقد و بررسی : رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم




رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم با به‌کارگیری از مواد موثر و باکیفیت تهیه و تولید شده است و از همین رو دارای ماندگاری و دوام بسیار بالایی می باشد. این رژلب به دلیل دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک و عدم استفاده از سرب در فرمولاسیون خود علاوه بر محافظت از سلامتی شما باعث نرمی و طراوت لب‌ ها گشته و از خشکی و ایجاد پوسته بر روی لب‌ ها جلوگیری خواهد کرد.چنان چه به زیبایی و سلامتی خود اهمیت می دهید و به دنبال افزایش زیبایی و جذابیت لب های خود می باشید خرید این محصول آرایشی را در اولویت قرار دهید و ظاهری لوکس و مخملی به لب های خود ببخشید.

رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم چیست؟

رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم یکی از بهترین،مفید ترین و کاربردی ترین محصولات آرایشی برند اوریفلیم است که حاوی روغن گیاهی هسته انگور ،آنتی اکسیدان های فوق العاده قدرتمند،اسیدهای چرب مفید و ویتامین ای بوده و علاوه بر پوشش دهی و طولانی مدت لب ها در آبرسانی عمیق ،رفع خشکی و ترک خوردگی لب ها و جوانسازی پوست لب  تاثیر موثر و بسزایی دارد.این محصول ترمیم کننده و تغذیه کننده پوست حساس لب بوده و درخشش و زیبایی خاصی را برای لب های شما به ارمغان می آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

این رژ لب حاوی روغن دانه انگور بوده و محصولی نیمه براق با چربی ملایم است .ترکیبات موثر این محصول به همراه ویتامین ای موجود در آن سبب خلق یک محصول بسیار مفید و ارشمند برای هیدراتاسیون و جوانسازی پوست لب گردیده است و مصرف آن از خشکی و ترک خوردگی لب ها جلوگیری می نماید .این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است و به راحتی روی لبها می لغزد و ظاهری خوش رنگ و زیبا ، بی عیب و نقص ،بادوام و مخملی به لب های شما می بخشد.این رژ لب علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در ایجاد حسی نرم و راحت به لب ها تاثیر داشته و از لبان شما در تمام طول روز مراقبت می نماید.


جدول مشخصات رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

نام محصول رژلب ضدپیری جوردانی گلد 
سایز 4 گرم
محل مصرف لب
کد بهداشتی یا کد مرجع 33395
نام رنگ   Rich Burgundy
سن مناسب برای تمامی بانوان
کد رنگ  33395
نوع محفظه رژلب
SPF 20
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

مهم ترین فواید استفاده از این محصول به شرح زیر می باشد:

  1. رنگ دهی ملایم با درخشش فوق العاده
  2. حاوی ترکیبات تثبیت کننده
  3. عدم پخش شدن در طول روز
  4. آبرسانی لب ها به واسطه دارا بودن روغن هسته انگور
  5. فاقد سرب و مواد نگه دارنده مضر
  6. ساخته شده از مواد اولیه مرغوب
  7. حجیم نشان دادن لب ها
  8. شفافیت رنگ
  9. دارای بافتی نرم و سبک
  10. پوشش دهی و ماندگاری عالی با SPF20
  11. تایید شده توسط متخصصین پوست
  12. جوان کننده ،نرم کننده و برطرف کننده خشکی و ترک خوردگی لب ها
  13. فاقد سرب

رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی بانوان و دخترانی که به زیبایی و سلامتی لبان خود اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد .این محصول با با بافت بسیار غلیظ ، لوکس و ساتنی خود مرطوب کننده و آبرسان قوی لب ها بوده و علاوه بر محافظت از پوست حساس و نازک لبان شما  از پیری و خشکی لب ها جلوگیری کرده و موجب افزایش حجم و جوانسازی لب ها می گردد.


روش استفاده از رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

برای استفاده از این محصول ابتدا نرم کننده لب بی بی دوان اوریفلیم را بر روی لبان خود بمالید .سپس از خط لبی هماهنگ با رنگ رژ لب خود استفاده نموده و ظاهر طبیعی و خطوط لب را برجسته و مشخص سازید .اکنون از قسمت وسط لب خود شروع کنید و سپس رژ لب را  به اطراف حرکت بدهید. لایه اول رژ را به آهستگی با یک دستمال کاغذی کمرنگ کرده و مجددا دومین لایه از رژ را دوباره همانند روش قبل، از قسمت مرکزی لب شروع کنید و به اطراف بکشید.


مکانیسم اثر رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

این رژلب با ایجاد لایه ای درخشان و براق روی لب ها به لب های شما درخشندگی و نرمی خاص و ماندگاری می بخشد و پس از استفاده از این محصول لب های حجیم و براق شما چشم ها را به خود خیره می سازد.ترکیبات قدرتمند و ارگانیک موجود در این رژلب باعث آبرسانی پوست لب ها شده و از خشک شدن و ترک خوردن لب ها جلوگیری می کند. این محصول با تاثیر جوان کنندگی لب و افزایش دهنده حجم ناشی از پیری و خشکی لب ها لطافت و شادابی از دست رفته لب ها را به سرعت بازیابی نموده و زیبایی و جذابیت خاصی را به لبان شما هدیه می نماید.


نحوه خرید و قیمت رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

فروشگاه اینرتنتی سلامت وب اوریفلیم با عرضه و فروش محصولات متنوع برند اوریفلیم و پایبندی به سه اصل مهم ارسال سریع،ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالاها از نخستین روز تاسیس تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و بدین ترتیب تمامی نیازهای آرایشی و بهداشتی شما با راحتی هرچه تمام‌تر و حداقل قیمت برآورده نماید.قیمت رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم در فستیوال پاییزه محصولات اوریفلیم تنها 112000 تومان است که شما عزیزان برای خرید رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم از فروشگاه اینترنتی سلامت وب می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تجربه ای خوش و به یادماندنی از سفارشات اینترنتی و آنلاین خود را با ما رقم بزنید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “رژلب ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم”