شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم

28%

شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 58000 تومان است.

تخفیف : 22,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن چیل اوت Chill Out با دارا بودن ترکیبات موثر و عصاره های گیاهی هم چون سدر و اسطوخدوس موجب از بین رفتن  آلودگی ها و بوی نامطبوع بدن شده و علاوه بر آن با دارا بودن اثرات آنتی باکتریال ، موجب ضد عفونی شدن پوست می گردد . ترکیبات بکار رفته در این محصول باعث نرمی و رطوبت پوست شده و از خارش و خشکی پوست جلوگیری می کند و سبب نرمی و افزایش لطافت پوست می گردد.

نقد و بررسی : شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم

شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم محصولی مراقبتی از برند مطرح اوریفلیم است که با دارا بودن فرمول اختصاصی و استفاده از ترکیبات ارگانیک و کاملا طبیعی جهت کمک به محافظت از رطوبت طبیعی پوست شما تهیه و تولید شده است .این محصول علاوه بر پاکسازی پوست بدن با آبرسانی مداوم به پوست در داشتن پوستی صاف و زیبا بسیار مفید و سودمند است .این محصول مناسب جهت مصرف روزانه بزرگسالان بوده و سازگار با ph طبیعی پوست بدن بدن می باشد .

شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم محصولی بی نظیر و استثنایی است که  که با کف فراوان  خود به بهترین نحو از پوست بدن شما مراقبت می کند. این محصول با دارا بودن بافت بسیار نرم و سبک به آرامی پوست را شست و شو داده و محافظت کاملی از آن به عمل می آورد و با افزایش انرژی و رفع خستگی استحمام را برایتان دلپذیرتر و دلچسب تر می نماید .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن چیل اوت اوریف لیم

شامپو بدن ژلی با دارا بودن رایحه ای آرامش بخش تمیز کننده قوی پوست بوده و با دارا بودن  PH متعادل حاوی روغن های طبیعی ، عصاره اسطوخدوس و چوب سدر بوده و قوی ترین و موثر ترین محصول پاک کننده ،نرم کننده و شاداب کننده پوست بدن می باشد .ترکیبات سحرآمیز و جادویی این شامپو سبب زیبایی، سلامت و حفظ رطوبت پوست و بازسازی آن می گردد. ترکیبات موجود در این شامپو ماندگاری رطوبت را بر روی پوست افزایش داده و هر گونه خشکی و زبری پوست را برطرف می کنند.


جدول مشخصات شامپو بدن چیل اوت اوریف لیم

نام محصول شامپو بدن چیل اوت Chill Out اوریفلیم
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن 
کد بهداشتی یا کد مرجع 35994
گروه مراقبت روزانه از پوست بدن 
سن مناسب برای تمامی افراد بزرگسال 
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  شامپو بدن 
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مرطوب کننده و روشن کننده پوست
  2. انرژی بخش
  3. تنظیم کننده تعادل چربی و رطوبت پوست
  4. صاف و ابریشمین نمودن پوست
  5. تعادل PH پوست
  6. تأیید سازگاری با پوست توسط متخصصین پوست
  7. خوشبو کننده و خنثی کننده بوی بد بدن
  8. شاداب کننده و طراوت بخش پوست
  9. محافظت بدن در برابر بیماری های پوستی
  10. با قابلیت استفاده دوگانه در وان و زیر دوش
  11. بدون SLS و SLES برای جلوگیری از ایجاد تحریک پوستی

شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول مناسب جهت مصرف روزانه بزرگسالان با دارا بودن انواع پوست بوده و می تواند در محافظت از رطوبت طبیعی پوست شما و افزایش لطافت و شادابی پوست شما تاثیر ویژه و بسزایی داشته باشد .


نحوه استفاده از شامپو بدن چیل اوت اوریف لیم

در هر استحمام مقداری از شامپو را روی لیف خیس ریخته و بدن را با آن تمیز نموده و و از کف حاصل جهت شست و شوی بدن استفاده نموده و پس از چند دقیقه پوستتان را آبکشی نمایید.


مکانیسم اثر شامپو بدن چیل اوت اوریف لیم

استفاده از این محصول تنظیم کننده تعادل چربی و رطوبت پوست بدن بوده و در مراقبت از پوست در برابر عوامل بیماری زا ، برطرف کردن بوی بد بدن ،کاهش خارش و خشکی پوست و جلوگیری از ایجاد تحریک پوستی بسیار مفید و سودمند است.این شامپو بدن شاداب کننده و طراوت بخش پوست بوده و در رفع خستگی روزانه بسیار مفید و سودمند است .


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن چیل اوت اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم در زمینه عرضه و فروش کلیه محصولات تخصصی پوست و مو برند اوریفلیم همراه با مشاوره رایگان و ارائه محصولات با کیفیت فعالیت می نماید و با دارا بودن کادری مجرب در زمینه مشاوره پوست و مو آماده ارائه خدمات بهتر به تمامی کاربران و مشتریان عزیز این فروشگاه می باشد .قیمت شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم در فستیوال تابستانه و فروش ویژه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 58000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی خود محصول مورد نظر را در نشانی دلخواهتان دریافت نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن چیل اوت اوریفلیم”