لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

23%

لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم


قیمت اصلی 190000 تومان بود.قیمت فعلی 147000 تومان است.

تخفیف : 43,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز Essentials با دارا بودن انواع ویتامین های مورد نیاز پوست برای مراقبت از انواع پوست فرموله شده است . این محصول دارای بافت کرمی و نرمی بوده و با رطوبت رسانی عمیق به پوست هر گونه خشکی و اگزمای پوستی را به سرعت از بین می‌برد. ویتامین E موجود در این لوسیون با آثار سو رادیکال‌ های آزاد مقابله کرده و سبب افزایش ساخت کلاژن در پوست می‌شود و همین امر موجب تغذیه ،تقویت و ترمیم پوست گشته و زیبایی ،جوانی و سلامتی را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی : لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم محصول کاربردی جدیدی برای مراقبت تخصصی از پوست بدن است که در کشور سوئد و توسط برند نام آشنای اوریفلیم تهیه و تولید شده است .این محصول با آب رسانی و تغذیه پوست رطوبت پوست را حفظ کرده و مانع از خشکی پوست خواهد شد.استفاده از این محصول برای مراقبت از انواع پوست مناسب بوده و با استفاده از آن می‌توان نرمی و لطافت پوست را تضمین کرد. این محصول خارش، سوزش و التهابات ناشی از خشکی را از پوست شما دور کرده و سلامتی را به پوستتان هدیه می کند.

لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم چیست؟

لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم یک محصول بسیار قوی و موثر است که برای نوسازی و داشتن پوستی زیبا ،نرم و لطیف توسط برند اوریفلیم و در لاین تخصصی اسنشالز فرموله و تهیه شده است.این محصول مرطوب کننده ای قوی و تقویت کننده ای بسیار بی نظیر است که اثرات پیری و کهولت سن را کاهش داده و پوستی شفاف ، سالم و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.


ترکیبات تشکیل دهنده لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

فرمولاسیون این محصول حاوی ویتامین های E و B3 و گلیسیرین بوده و از همین رو استفاده از این محصول برای پاکسازی، نوسازی و داشتن پوستی نرم و لطیف بسیار موثر و سودمند می باشد. این لوسیون با از بین بردن چین و چروک های سطحی پوست ، پوست را شفاف ،صاف و جوان کرده و با دارا بودن رایحه ملایم توت فرنگی بدنتان را خوش بو و معطر ساخت.


جدول مشخصات لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

نام محصول لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز Essentials
حجم  250 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 43907
گروه مراقبت روزانه از پوست بدن 
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه بطری پلاستیکی
نوع محصول لوسیون بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست
  • نرم کننده عمقی و لطیف کننده پوست
  • آبرسان قوی و آرامبخش پوست
  • کاهش علائم اگزمای پوستی
  • درخشان کننده و شاداب کننده ظاهر پوست
  • ضد لک و روشن کننده پوست
  • یکنواخت کننده رنگ پوست بدن
  • از بین برنده چین و چروک سطحی پوست
  • جلوگیری از خشکی و تحریکات پوستی
  • ممانعت از ضخیم شدن لایه بیرونی پوست
  • مناسب برای انواع مختلف
  • پوست ضد حساسیت
  • دارای فرمولاسیون سبک و متناسب با پوست
  • با رایحه ملایم توت فرنگی
  • فاقد پارابن

لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای استفاده توسط تمامی افراد و انواع پوست مناسب بوده و فرمولاسیون منحصر بفرد این محصول سبب حفظ رطوبت پوست و افزایش نرمی و لطافت آن می گردد .با استفاده از این لوسیون پس از هر بار استحمام پوستتان شاداب و شفاف شده و علاوه بر تمیزی استحکام و انعطاف پذیری پوست نیز افزایش خواهد یافت .


نحوه استفاده از این لوسیون چگونه است؟

برای استفاده از این لوسیون بدن مقدار کافی از این لوسیون را بر روی پوست تمیز و نواحی خشک و آسیب دیده استفاده نموده و تا جذب کامل لوسیون آن را بر روی پوست ماساژ دهید.جهت افزایش اثر بخشی این محصول پس از هر بار استحمام از این محصول استفاده نموده و بدین طریق به  به مرطوب سازی و تغذیه  پوست خود کمک نمایید.


مکانیسم اثر لوسیون بدن ویتامینه اوریف لیم

این لوسیون برای مراقبت تخصصی از تمام پوست بدن مفید و قابل استفاده است ،این محصول به خوبی  پوست را مرطوب و صاف کرده و با حفظ رطوبت پوست به مدت 24 ساعت آن را در تمام طول روز نرم و لطیف نگه می دارد .پس از مصرف این لوسیون پوست به میزان قابل توجهی روشن تر به نظر رسیده و شاداب و با طراونت خواهد شد .ویتامین B3 ، ویتامین E و سایر ترکیبات موثره این محصول ترکیبی ایده آل برای نرمی، آبرسانی و تغذیه پوست بوده و  از خارش پوست جلوگیری کرده و التهابات را تسکین می دهد و نقش بسزایی در تامین سلامت و شادابی پوست ایفا می کند.


نحوه خرید و قیمت این لوسیون بدن به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم ،وب سایت معرفی،بررسی و عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم است. که تمامی محصولات این برند را با کیفیتی بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب به کلیه هموطنان در سراسر ایران ارائه می نماید.محصولات این برند اروپایی صددرصد طبیعی و گیاهی بوده برای مراقبت از سلامتی و زیبایی پوست و یا مو بسیار مفید و کاربردی می باشد .قیمت لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم در حراج بهارانه این فروشگاه تنها 147000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول و سایر محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با بهترین کیفیت و به صورت اصل تنها از این فروشگاه خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “لوسیون بدن ویتامینه گلو اسنشالز اوریفلیم”