ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

33%

ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 100000 تومان است.

تخفیف : 50,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز Fairness Essentials با لایه برداری و پاکسازی عمقی پوست که در نهایت به حذف جای جوش ها، لک ها و جوش های سر سیاه منجر خواهد شد سبب شفافیت و طراوت پوست شما خواهد شد. علاوه بر این ،این محصول لطافت و شادابی فوق العاده ای به پوست صورت شما بخشیده و با تعدیل و کنترل چربی پوست صورت شما پوستتان را مرطوب و آبرسانی کرده و سبب به تعویق انداختن فرایند پیری پوست خواهد شد .

نقد و بررسی : ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم محصولی بسیار مفید و کاربردی است که می توانید به صورت هم زمان از آن به عنوان ماسک و اسکراب استفاده نمایید. ترکیبات ارگانیک و طبیعی موجود در این محصول علاوه بر لایه برداری عمیق پوست سبب بستن منافذ پوست، حفظ رطوبت پوست، ترمیم و تقویت سلول های پوستی، نرمی و درخشندگی پوست خواهد شد .با استفاده از این محصول تخصصی از پوست خود محافظت کرده و پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم چیست؟

ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم یک محصول دو کاره است که با لایه برداری عمیق پوست، پوستتان را صاف، هموار و شفاف کرده و باعث تمیزی کامل ناخالصی‌ ها از سطح پوست می گردد .این محصول به آرامی سلول‌ های پوستی مرده را با سلول های جدید و ترمیم شده جایگزین کرده و در ایجاد پوستی جوان تر و شاداب تر تاثیر بسزایی دارد .این محصول نرم کننده و مرطوب کننده پوست صورت بوده و در برقراری و حفظ تعادل چربی و آب در پوست بسیار موثر و سودمند است.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمول کاملا اختصاصی در مجهز ترین لابراتوارهای برند اوریفلیم تهیه و تولید شده است و غنی از ترکیبات آنتی اکسیدانی و ویتامین E و B3 می باشد .این محصول با تقویت ساختار پوست از طریق تأمین مواد مغذی و مورد نیاز پوست پروسه کلاژن سازی در پوست را تسریع کرده و با پاکسازی و لایه برداری عمقی پوست و از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست درخشان کننده و نرم کننده پوست می باشد.


جدول مشخصات ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

نام محصول ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز Fairness Essentials
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 35924
گروه مراقبت تکمیلی از پوست صورت 
سن مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین
پوست مناسب برای همه انواع پوست به جز پوست جوشدار 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  ماسک – اسکراب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پاکسازی و لایه برداری عمقی پوست و از بین برنده سلول های مرده
  2. تنظیم و کنترل چربی پوست
  3. نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  4.  حفظ رطوبت پوست
  5. دارای ترکیبات مغذی برای سلامت و شادابی پوست
  6. تقویت کننده سلول های پوستی
  7. احیا کننده و شفاف کننده پوست
  8. موثر در کوچک کردن و بستن منافذ باز پوست
  9. پاک کردن پوست از هر گونه ماده اضافی از قبیل آلاینده ها، ناخالصی ها و همچنین مواد آرایشی
  10. روشن کننده پوست و از بین برنده لک ها و جوش های سر سیاه
  11. تنظیم و کنترل چربی پوست
  12. مناسب برای انواع مختلف پوست به جز پوست های چرب و آسیب پذیر
  13. ضد حساسیت
  14. فاقد پارابن

ماسک و اسکراب اسنشالز اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی مناسب است. همه افراد با دارا بودن انواع پوست به جز پوست جوشدار می توانند از این محصول استفاده نموده و زیبایی و درخشش از دست رفته پوست را به آن بازگردانند.


نحوه استفاده از ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریف لیم

این محصول دارای عملکرد دو گانه است و شما می توانید از آن به عنوان ماسک و لایه بردار استفاده نمایید .روش مصرف این محصول بسیار ساده و به شرح زیر می باشد:

  • به عنوان اسکراب:

جهت استفاده از این محصول به عنوان اسکراب ابتدا پوست خود را به وسیله آب مرطوب کرده و سپس مقداری از محصول را روی پوست نمدار زده و ماساژ دهید و پس از چند دقیقه پوست خود را بشویید.

  • به عنوان ماسک:

جهت استفاده از این محصول به عنوان ماسک پوست صورت خود را به خوبی شسته و سپس خشک نمایید .اکنون  یک لایه از محصول را بر روی پوست صورت قرار داده و پس از ده دقیقه با آب گرم پوست صورتتان را بشویید.

لازم به ذکر است بدانید استفاده از این محصول در نواحی اطراف چشم ممنوع بوده و می بایست از این محصول تنها یک تا دوبار در هفته استفاده شود.


مکانیسم اثر ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریف لیم

این محصول با دارا بودن عملکرد دو گانه یک محصول بسیار مناسب برای تمامی افرادی است که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می دهند و می خواهند پوستی شفاف و با طراوت داشته باشند. این محصول علاوه بر آبرسانی عمیق پوست سبب پاکسازی عمیق منافذ پوست شما شده و لطافت و شادابی فوق العاده ای را برای پوست شما به ارمغان می آورد. این محصول یک لایه بردار بسیار قوی بوده و تمامی جوش های سرسیاه و آلودگی ها را به راحتی از روی پوست شما پاک کرده و پوستتان را نرم و شاداب می نماید.


نحوه خرید و قیمت ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم مکانی مناسب جهت بررسی ، مشاوره و خرید محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مراقبت پوست و مو ، عطر و ادکلن برند اوریفلیم است  . ما با ارائه سبد کاملی از محصولات نامبرده با کیفیت بسیار بالا، با بهترین قیمت و با ضمانت اصل بودن کالا به خوبی توانسته ایم نیاز یکایک شما عزیزان را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی بر آورده نموده و همواره تلاش می‏‌کنیم تا بهترین خدمات و کالاها را با بیشترین درصد تخفیف و پائین ترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه نماییم.قیمت ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم در فستیوال پاییزه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 100000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و یک خرید اینترنتی مطمئن را با فروشگاه آنلاین و همواره تخفیف سلامت وب تجربه نمایید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک و اسکراب ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم”