پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

19%

پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم


138000 تومان

تخفیف : 32,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز Optimals یکی از محصولات بسیار کاربردی و مؤثر برند اوریفلیم است که پوست صورت را عمیقاً پاکسازی کرده و با حذف چربی‌ های اضافی از سطح پوست مات‌ کننده و قابض منافذ باز پوست می‌باشد. این محصول بدون ایجاد خشکی و سوزش دارای خواص آنتی‌باکتریال بوده و شوینده‌ و پاک کننده ای مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه‌ای به شمار می‌رود.

نقد و بررسی : پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم یکی از محصولات بسیار منحصر به فرد و تخصصی جهت مراقبت از پوست‌ های چرب است که به خوبی پوست را پاکسازی کرده و با تنظیم رطوبت و چربی پوست حالت ارتجاعی و انعطاف‌ پذیری پوست را افزایش داده و شادابی و طراوت را به پوست هدیه می‌نماید. این محصول با پاکسازی کامل سطح و منافذ پوست به نرم و شفاف نمودن پوست کمک کرده و دارای اثرات ضدعفونی کنندگی پوست می‌باشد.

پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم یک محصول پاک‌کننده فوق‌ العاده عالی است که با PH طبیعی و سازگار با پوست بدن جهت متعادل نگه داشتن چربی پوست و ایجاد حفظ رطوبت و شادابی در پوست در بهترین کمپانی تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت اوریفلیم تهیه و تولید شده است. این محصول با ایجاد نرمی و لطافت پوست از خروج بیش از حد آب از سطح پوست جلوگیری کرده، به خوبی پوست را پاک کرده و به کاهش منافذ پوست کمک می‌کند.


ترکیبات تشکیل دهنده پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

این محصول دارای فرمولاسیون بی‌نظیر و در عین حال مدرن است که بر پایه تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه و تولید شده است. میوه سروکوهی موجود در این محصول به دلیل دارا بودن خاصیت ضد باکتریایی و آنتی‌اکسیدانی از پوست شما محافظت نموده، چربی پوست را متعادل کرده و در تسکین التهابات پوستی بسیار مؤثر است. عصاره ریشه arctium lappa پوست را به صورت کاملاً عمقی تمیز و آب رسانی کرده و با تنظیم ترشح چربی پوست از بروز جوش‌ های سر سیاه و آکنه جلوگیری کرده و پوست را مات می‌نماید.


جدول مشخصات پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز Optimals
حجم  150 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35409
گروه مراقبت روزانه از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
پوست مناسب برای پوست چرب 
نوع محفظه بطری پلاستیکی
نوع محصول پاک کننده صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • لایه‌ بردار و پاکسازی‌کننده سلول‌ های مرده سطح پوست
  • کاهش براقیت پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه توسط پوست‌ های چرب
  • حاوی مواد پاک‌کننده و غیر صابونی
  • دارای PH سازگار با پوست
  • حاوی مواد مرطوب‌کننده، ضد التهاب و آنتی‌باکتریال
  • کاهنده جوش و چربی‌ های اضافه پوست
  • جمع‌کننده منافذ باز پوست
  • فاقد پارافین، سولفات و سایر ترکیبات مضر و زیان‌ بار برای پوست
  • ضد حساسیت
  • تاریخ انقضا بیش از 2 سال
  • مورد تایید متخصصان پوست

پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای استفاده توسط تمامی افراد بالای 16 سال و پوست‌ های چرب بسیار مناسب است. این محصول ساختار ژلی داشته و به خوبی پوست را از حیث وجود تمامی آلودگی‌ ها پاکسازی می‌نماید و سلامتی و زیبایی و بهداشت پوست شما را تضمین می‌نماید.


نحوه استفاده از این محصول چگونه است؟

جهت استفاده از این محصول می‌توانید هر صبح و شب یعنی روزانه در دو نوبت پوست صورت خود را به مقدار مناسبی از این ژل پاک‌کننده آغشته نموده و به خوبی بر روی پوستتان ماساژ دهید و سپس صورتتان را با آب ولرم بشویید. فراموش نکنید استفاده از این محصول در نواحی اطراف چشم ممنوع بوده و نباید در این منطقه از پوست استفاده گردد.


مکانیسم اثر پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریف لیم

این محصول دارای قدرت پاک‌کنندگی و تمیزی بسیار بالایی بوده و جهت شست‌ وشوی روزانه و پاکسازی پوست صورت بسیار مفید، مؤثر و کاربردی می‌باشد. این محصول دارای قدرت بالایی برای از بین بردن جوش‌ های سر سیاه بوده و کاهش‌ دهنده آکنه می‌باشد. این محصول با ممانعت از تجمع چربی زیر پوستی التیام‌ بخش و ضد التهاب نیز می‌باشد.


نحوه خرید و قیمت این محصول به چه صورت می باشد؟

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با عرضه و فروش مجموعه کاملی از محصولات برند سوئدی اوریفلیم این امکان را برای تمامی افراد در سراسر نقاط ایران فراهم نموده است که محصولات مورد نظر خود از این برند را با خیالی آسوده و به صورت آنلاین از فروشگاه ما خریداری نمایند.شما پس از مشاهده تصویر و مطالعه توضیحات تخصصی مربوط به هر محصول می توانید تنها با یک تماس محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نموده و سپس آن را در نشانی دلخواه خود آن را دریافت نمایید.قیمت پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم در حراج فصلی این فروشگاه تنها 138000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و تجربه متفاوتی از خرید اینترنتی داشته باشید و تنها با چند کلیک به صورت امن تر و کم هزینه تر خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “پاک کننده صورت ژلی هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم”