ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم

25%

ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 90000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ژل شستشوی دست و بدن زنبق و مریم گلی اسنس Essense محصولی بسیار بی ­نظیر و استثنایی برای پاک سازی، آب رسانی، شاداب نمودن و احیا پوست می ­باشد که با انواع پوست کاملاً سازگار بوده و با زدودن کامل آلودگی­ ها و چربی ­های اضافه از سطح پوست، کنترل کننده ترشح چربی و مراقبت پوست می­ باشد. این محصول با باز نمودن منافذ پوستی پوست شما را مرطوب ساخته و از خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می­ نماید و حاوی ترکیبات ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی می­ باشد.

نقد و بررسی : ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم

ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم محصولی جدید اما بسیار مفید و کاربردی برای پاک کردن آلودگی­ ها و چربی از روی سطح پوست دست و بدن است. این محصول با تنظیم چربی پوست، پوست دست و بدن را به خوبی آب رسانی کرده و از خشکی و ترک خوردگی آن جلوگیری می­ نماید. چنان چه می ­خواهید در مورد این محصول و مزایای شگفت انگیز آن اطلاعات بیشتری به دست آورید ادامه این نوشته را مطالعه بفرمایید.

ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم چیست؟

ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم محصولی چند کاره و بسیار مؤثر است که به صورت هم زمان پوست دست و بدن را از حیث وجود آلودگی­ ها پاکسازی کرده و با تسکین پوست آن را نرم و لطیف می­ نماید. این محصول استثنایی با دارا بودن عملکردهای متفاوت هم چون آب رسانی، تغذیه، تقویت و ترمیم پوست محصولی کارا و فوق ­العاده برای مراقبت از سلامتی، بهداشت و زیبایی پوست به شمار می ­رود.


ترکیبات تشکیل دهنده ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم

این محصول، محصولی بسیار بی­ نظیر است که اولین بار در دنیا توسط متخصصین برند اوریفلیم تهیه و تولید شده است. این محصول دارای فرمولاسیون بسیار منحصر به فردی بوده و در تهیه ی آن از روغن­ های طبیعی ضروری برای بدن و دست، عصاره مریم گلی و عصاره گل زنبق استفاده شده است. ترکیبات تشکیل دهنده این محصول کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و این ژل فاقد پارابن، الکل و سیلیکون می ­باشد . این ژل شست و شو علاوه بر شستن و حذف آلودگی از سطح پوست، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری می­ نماید. شست و شوی روزانه بدن با این محصول شگفت انگیز و استثنایی سبب طراوت، شادابی، حفظ رطوبت و آب رسانی پوست گردیده و از بروز التهاب پوستی جلوگیری می ­نماید.


جدول مشخصات ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم

نام محصول ژل شستشوی دست و بدن زنبق و مریم گلی اسنس Essense
حجم  300 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست و بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 35830
گروه مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  ژل شستشو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

      • پاکسازی پوست و رفع تمامی آلودگی ­ها
      • لایه­ برداری مناسب پوست
      • دارای خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی
      • افزایش دهنده خاصیت ارتجاعی، کشسانی و قوام پوست
      • ایجاد حس خنکی، طراوت و شادابی در پوست
      • دارای PH سازگار با پوست
      • حذف کننده چربی­ های اضافه و کاهش دهنده قطر منافذ پوست
      • تقویت کننده سد محافظتی پوست
      • مناسب جهت استفاده روزانه
      • مناسب انواع پوست
      • تهیه شده بر پایۀ فرمولاسیون ملایم، بدون ایجاد خشکی و تحریکات پوستی
      • فاقد پارابن، الکل و سیلیکون
      • دارای رایحۀ خوش زنبق و مریم گلی

ژل شستشوی دست و بدن اسنس برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول توسط تمامی افراد بالای 12 سال با دارا بودن انواع پوست بلامانع است. این محصول با دارا بودن فرمولاسیون ملایم و غیرصابونی خود کاملاً سازگار با پوست دست و بدن بوده و علاوه بر پاکسازی پوست طراوت، تازگی و شادابی را برای پوست به ارمغان می ­آورد.


نحوه استفاده از ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم

این محصول مناسب استفاده برای شست و شوی دست و بدن در حمام بوده و محدودیتی در میزان استفاده از آن وجود ندارد. شما می­ توانید پوست خود را مرطوب کرده و سپس مقداری از شوینده را به پوست خود به صورت دورانی بمالید و پس از چند دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید و با شست و شو و پاکسازی پوست خود با این محصول به صورت روزانه همیشه سرحال، تمیز، خوش بو و شاداب باشید.


مکانیسم اثر ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریف لیم

این محصول تمیز کننده عمیق پوست است و فاقد ترکیبات صابونی و نگه دارنده ­های الکلی و پارابن می ­باشد. ترکیبات تشکیل دهنده این محصول صد در صد طبیعی و گیاهی بوده و از این رو شست و شوی روزانه پوست با این محصول سبب تسکین و کاهش التهاب و قرمزی پوست می­ گردد. این محصول با رطوبت رسانی عمقی پوست، آن را به خوبی نرم و لطیف کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می ­نماید.لازم به ذکر است تا بدانید این محصول فقط برای استعمال خارجی بوده و از تماس این محصول با چشم­هایتان خودداری نمایید و در صورت تماس چشم­ها را با آب فراوان بشویید.


نحوه خرید و قیمت ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم، یک مرجع تخصصی زیبایی است که با معرفی و فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی اصل برند اوریفلیم خرید کلیه محصولات این برند را برایتان آسان و در دسترس نموده است .محصولات این فروشگاه همگی دارای کیفیت بالایی بوده و با قیمتی بسیار مناسب عرضه شده است .قیمت ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم در حراج فصلی این فروشگاه تنها 90000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و به آسان ترین شکل ممکن این محصول را خریداری نمایید و از خرید خود لذت ببرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ژل شستشوی دست و بدن زنبق اسنس اوریفلیم”