ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature

26%

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature


قیمت اصلی 140000 تومان بود.قیمت فعلی 103000 تومان است.

تخفیف : 37,000 تومان

ناموجود

دسته بندی :

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature اوریفلیم محصولی مفید برای شست وشوی پوست های چرب و مستعد جوش است که دارای فرمولاسیون گیاهی بوده و با دارا بودن عصاره درخت چای آلودگی ها و آثار آرایش را به خوبی از پوست شما پاک کرده و تمیزی بی نظیر پوست را به شما هدیه می کند.این محصول دارای خواص ضدعفونی کننده و آنتی باکتریال بوده و از بین برنده انواع جوش می باشد .

نقد و بررسی : ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature

تمام افرادی که دارای پوست چرب می باشند برای شست و شوی پوست خود و رفع آلودگی ها از روی آن نیاز به یک شوینده مناسب و ملایم دارند تا به وسیله آن بتوانند پوستشان را تمیز و پاکسازی نمایند .ژل شست و شوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر با دارا بودن ترکیبات قدرتمند گیاهی بهترین محصول آنتی باکتریال٬‌ ضد التهاب و کنترل کننده ترشح چربی پوست  بوده که خرید و استفاده از آن به پیشگیری و بهبود آکنه کمک می کند. این محصول عاری از الکل و پارابن بوده و استفاده از این محصول به صورت روزانه حس تازگی و لطافت و تمیزی به پوست می بخشد.

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature شوینده ای بسیار ملایم و فاقد ترکیبات مضری مانند پارابن است که توسط شرکت سوئدی اوریفلیم برای شست و شو و پاکسازی پوست های چرب و جوش دار طراحی و فرموله شده است.پوست‌ های چرب مستعد جوش و آکنه بوده و به راحتی در اثر آلودگی، عوامل محیطی، تغذیه و استفاده از مواد آرایشی نامرغوب، جوش می‌زنند؛ این محصول ،چربی و آلودگی‌ های سطحی را از بین برده و با ضد عفونی نمودن پوست در کاهش جوش ها نقش موثری دارد .


ترکیبات تشکیل دهنده ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاو نیچر 

ژل شست و شوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر اوریفلیم حاوی روغن تی تری (درخت چای) ،عصاره لیمو و اسید سالیسیلیک بوده و از این رو این محصول دارای خاصیت ضد میکروب ،ضد جوش بوده و با حفظ رطوبت در پوست در شاداب کنندگی پوست
نقش موثری دارد .با استفاده از این محصول لایه برداری و حذف سلول‌ های مرده و آلودگی‌ ها از سطح پوست به آسانی صورت گرفته و از ایجاد آکنه و جوش بر روی پوست صورت جلوگیری خواهد شد .


جدول مشخصات ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر اوریف لیم

نام محصول ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature
سایز 125 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32841
گروه محصولات مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی سنین
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  تیوپ
نوع مو پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاو نیچر اوریفلیم

اوریفلیم یکی از تولید کننده های سوئدی مطرح در تولید محصولات مراقبت از پوست می باشد که در فرمولاسیون محصولات خود از ترکیبات کاملا گیاهی و ارگانیک استفاده می نماید .این محصول یک پاک کننده شگفت انگیز پوست صورت است که تمامی نیازهای پوست شما را در هنگام شست و شو برآورده می سازد . علاوه بر این موارد این محصول دارای فواید زیر می باشد :

  1. دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ
  2. حاوی ترکیبات تنظیم کننده ترشح چربی پوست
  3. مناسب برای شست و شوی پوست‌ های چرب و آکنه‌ ای
  4. تنظیم pH پوست
  5. مرطوب کننده قوی پوست
  6. بافت سبک
  7. زدودن کامل آلودگی‌ ها و باقی مانده‌ی مواد آرایشی از روی پوست
  8. ضد حساسیت
  9. فاقد پارابن
  10. رفع جوش‌ های سر سیاه و سر سفید
  11. پاک نمودن عمیق پوست از تجمع چربی‌ها و سلول‌ های مرده

ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افرادی که دارای پوست چرب و جوش دار می باشند مناسب بوده و استفاده از آن فاقد محدودیت سنی می باشد .این محصول بافت نرم و سبکی داشته و مناسب برای شستشوی روزانه پوست‌ های چرب و آکنه‌ای می باشد .


نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت لاو نیچر اوریف لیم

برای استفاده از ژل شست و شوی صورت لاونیچر هر روز در دو نوبت صبح و شب پوست را به مقدار مناسبی از ژل آغشته نموده و سپس پوست را ماساژ داده و بعد بشویید.لازم به ذکر است تا بدانید استفاده از این محصول در نواحی اطراف چشم ممنوع می باشد و در نتیجه از تماس این ژل با پوست اطراف چشم خودداری نمایید .


مکانیسم اثر ژل شستشوی صورت لاونیچر اوریف لیم

این محصول پاک کننده قوی پوست از آرایش، آلودگی ها و ناخالصی ها بوده و با کنترل و کاهش میزان چربی پوست در کاهش جوش های ناشی از چربی پوست تاثیر بسزایی دارد .این محصول همچنین قوی ترین ضد عفونی کننده پوست بوده و در از بین رفتن و کاهش جوش های عفونی بسیار موثر و سودمند است .


نحوه خرید و قیمت ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاو نیچر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی ما با عرضه تمامی محصولات آرایشی،بهداشتی و مراقبت از پوست برند مشهور و شناخته شده اوریفلیم گامی کوچک در راستای سلامت ،زیبایی و بهداشت جامعه برداشته است .ژل شست و شوی صورت تی تری و لیموی لاونیچر یکی از محصولات این برند است که در کشور سوئد تهیه و تولید شده و به بازار عرضه شده است .قیمت ژل شست و شوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر اوریف لیم 48000 تومان می باشد .چنان چه قصد خرید این ژل شست و شوی صورت را به صورت کاملا اصل و اورجینال دارید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت شفارش نموده و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ژل شستشوی صورت تی تری و لیمو لاونیچر Love Nature”