کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم

30%

کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم


قیمت اصلی 150000 تومان بود.قیمت فعلی 105000 تومان است.

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم دست وانیل و دارچین بی مری Be Merry با دارا بودن ترکیبات غنی به سرعت جذب گشته و دست را نرم و به طور کامل مرطوب می کند . این محصول حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی و آنتی اکسیدان بوده و پوست دست های خشک و ترک خورده ، زبر ، قرمز و تحریک شده را نرم و از زیبایی و لطافت پوست دستانتان محافظت می کند .

نقد و بررسی : کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم

کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار برند اوریفلیم است که فرمولاسیون قدرتمند به کار رفته در آن در تنظیم آب و چربی پوست و ایجاد طراوت و شادابی در پوست دست نقش بسیار مهمی دارد و استفاده از آن سبب کاهش ضایعات و تحریکات جلدی، خارش و التهابات پوستی گردیده و  موجب نرمی و لطافت پوست دست می گردد .این محصول علاوه بر نرم و مرطوب نمودن پوست، انرژی بخش و جوان کننده پوست دست بوده و در شادابی و شفافیت پوست بسیار موثر است .

کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم چیست؟

کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم یکی از انواع کرم دست اوریفلیم است که مرطوب کننده و آبرسان 24 ساعته پوست دست است که استفاده از آن به علت دارا بودن  خاصیت آبرسانی قوی و موثر و جذب بالا، باعث رفع خشکی پوست های دهیدراته می شود. این کرم نرم کننده و ترمیم کننده پوست دست بوده و با اکسیژن رسانی به سلول های پوست در جلوگیری از تخریب پوست و طراوت بخشیدن به پوست بسیار مفید و سودمند است.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم

شرکت اوریفلیم با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین و با استفاده از موثرترین عصاره های گیاهان و میوه ها موفق به ارائه کرم دستی فوق العاده استثنایی به نام کرم دست بی مری اوریفلیم شده است .ترکیبات غنی این محصول از پوست دستان شما در برابر آب و هوای خشک، تغییرات درجه حرارت محیط، نور خورشید و دیگر عوامل مضر محیطی مراقبت کرده و با ایجاد تعادل فیزیولوژیکی بین آب و چربی پوست از بروز التهاب، تحریک، سوزش و در نهایت خشکی و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.


جدول مشخصات کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم

نام محصول کرم دست وانیل و دارچین بی مری Be Merry
حجم 75 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 34960
گروه مراقبت از پوست دست 
سن مناسب برای تمامی افراد 
پوست مناسب برای همه انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و ترک خورده
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  کرم دست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. خاصیت نرم کنندگی و شفافیت پوست دست
  2. دارای ترکیبات مغذی
  3. مرطوب کننده پوست دست
  4. ضد التهاب
  5. مناسب انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و آسیب دیده
  6. ضدلک قوی و روشن کننده پوست
  7. دارای رایحه خوش دارچین و وانیل
  8. زود جذب بدون ایجاد حس چربی
  9. آبرسانی عمیق پوست دست
  10. مناسب هر شرایط آب و هوایی
  11. ترمیم کننده ناخن و پوست اطراف آن
  12. محافظت از لطافت پوست
  13. ضد ترک خوردگی پوست
  14. مقابله با پیری زودرس پوست
  15. فاقد پارابن

کرم دست بی مری اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد و انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و آسیب دیده مناسب بوده و در حفظ تعادل بین چربی و رطوبت پوست مؤثر می باشد.با استفاده از این محصول می توانید دستانی نرم و لطیف و زیبا داشته و از پوست دستانتان مراقبت کنید .


نحوه استفاده از کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریف لیم

برای استفاده از این محصول روزانه چندین بار، بر حسب نیاز، کرم را روی پوست تمیز دست ها بمالید و سپس آن را بر روی دست ها به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.این کرم آبرسان ،تغذیه کننده و ترمیم کننده و التیام بخش پوست دست بوده و به علت دارا بودن ترکیبات طبیعی مصرف روزانه آن به دفعات فاقد اشکال است .


مکانیسم اثر کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریف لیم

پوست دست به واسطه شرایط فیزیکی و قرار گرفتن در معرض آب ،شوینده های شیمیایی ،نور خورشید و  هوا  بیشتر از پوست سایر اعضای بدن مستعد آسیب، خشکی و تحریک می باشد .برای مراقبت از پوست دستانتان در برابر عوامل نامطلوب محیطی و افزایش نرمی ،لطافت و زیبایی آن از کرم دست وانیل و دارچین اوریفلیم استفاده کنید .ترکیبات قوی و ویتامینه این محصول باعث تغذیه و مرطوب کنندگی عمقی پوست دست گشته و از ایجاد خشکی و در نتیجه ترک های پوستی جلوگیری کرده و در ایجاد کلاژن و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست مفید می باشد.


نحوه خرید و قیمت کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با عرضه کلیه محصولات برند جهانی اوریفلیم پاسخگوی تمامی نیازهای آرایشی و بهداشتی شما بوده و با پایبندی به اصول خرید اینترنتی اعم از ضمانت اصل بودن کالا ،قرار دادن آف ها و تخفیفات ویژه و فروش محصلات با قیمت مناسب و کیفیت بالا و مشاوره رایگان همراه شماست تا از زیبایی و سلامتی پوست و مویتان مراقبت نمایید و همواره جزو بهترین ها باشید .قیمت کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم در جشنواره فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 105000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و یک خرید اینترنتی امن و سریع را با فروشگاه ما تجربه کنید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دست وانیل و دارچین بی مری اوریفلیم”