کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم optimals

22%

کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم optimals


قیمت اصلی 200000 تومان بود.قیمت فعلی 157000 تومان است.

تخفیف : 43,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

بررسی اجمالی محصول

محصولات اوریفلیم عموما پایه گیاهی داشته و ساخت کشور سوئد است به همین دلیل کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم محبوبیت فراوانی داشته و بهترین کرم دور چشم به شمار می آید. این محصول با داشتن ترکیبات مغذی و موثر  با مراقبت کامل از پوست حساس اطراف چشم باعث کاهش روند پیری در پوست این ناحیه می­ شود. کرم اپتیمالز با جوانسازی دوباره پوست دور چشم  روند نوسازی آن را بهبود بخشیده و از پیری زودرس پوست این ناحیه و عوارض ناشی از آن جلوگیری می­ کند. استفاده از این کرم در از بین رفتن حلقه های سیاه دور چشم و همچنین از بین رفتن پف و سایر عوارض ناشی از افزایش سن تاثیر بسزایی دارد.

نقد و بررسی : کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم optimals

 با افزایش سن به دلیل نازک و حساس بودن پوست دور چشم این ناحیه از پوست دچار مشکلاتی مانند چین و چروک و خشکی قرار می گیرد و در نتیجه استفاده از کرم دور چشم پس از سن 25 سالگی بدیهی به نظر می رسد .استفاده از یک کرم دور چشم خوب روند پیری پوست این ناحیه را کند کرده و از عوارض ناشی از آن جلوگیری می کند .به همین منظور در نوشته زیر قصد داریم تا شما را با یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز برند اوریفلیم به نام کرم دور چشم ضد پیری اپتیمالز اوریفلیم آشنا نماییم .این کرم بهترین مارک کرم ضد پیری دور چشم بوده و به منظور مراقبت از پوست حساس اطراف چشمان شما طراحی شده است .

کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست حساس اطراف چشمان شماست که برای استفاده ی روزانه بسیار مناسب بوده و توسط برندی معتبر و باکیفیت (اوریفلیم ) برای رفع تیرگی دور چشم و جوانسازی پوست دور چشم طراحی و تولید شده است . جذابیت و کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب آن توانسته تا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و عنوان یک کرم دور چشم محبوب و موثر را به خود اختصاص دهد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم

کرم دور چشم آنتی ایج اپتیمالز فرموله شده با مواد طبیعی سوئدی و کافئین بوده و با بهره مندی از عصاره میوه شاه بلوط هندی ،عصاره میوه بلک بری،عصاره برگ درخت غان سفید،عصاره میوه تمشک قرمز جنگلی و …تاثیر زیادی در جوان سازی پوست دور چشم و کاهش خطوط ریز و چین و چروک اطراف چشم دارد.عصاره شاه بلوط هندی با تحریک میکروسیرکولاسیون سبب کاهش علایم خستگی در اطراف چشم شده و براي از بين بردن سياهي و تيرگي و ورم دور چشم بسیار موثر است.عصاره ميوه بلك بري با دارا بودن سطح بالایی از ويتامين C و قند در درخشان كردن و رطوبت رساني به پوست حساس و نازك دور چشم تاثیر بسزایی داشته و برای جلوگیری از ظهور لکه های تیره عصاره برگ درخت غان سفيد در این محصول استفاده شده است .در نهایت برای از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک عصاره تمشك قرمز جنگلي (معروف به انگورفرنگی) و برای از بين بردن پف و خستگي دور چشم کافئین در ترکیبات این محصول به چشم می خورد .


جدول مشخصات کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم
سایز 15 میلی لیتر
محل مصرف پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32476
مدل اپتیمالز optimals
سن مناسب برای افراد بالای 35 سال
گروه  انواع پوست
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول کرم ضد پیری دور چشم
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم

کرم دور چشم ضد پیری اپتیمالز اوریفلیم با فرمولی قدرتمند و رطوبت رسانی بسیار بالا کاهش دهنده قوی چین و چروک اطراف چشم بوده و استفاده از آن دارای فواید و مزایای زیر می باشد:

  1. کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  2. کاهش حلقه های تیره و پف دور چشم
  3. شاداب كننده پوست دور چشم
  4. تحریک میکروسیرکولاسیون برای کاهش نشانه هاي خستگی
  5. بهبود رطوبت رساني به پوست حساس و نازك دور چشم
  6. جلوگیری از ایجاد لکه های تیره
  7. افزایش انعطاف پذیری پوست
  8. روشن کننده پوست دور چشم
  9. مورد تایید متخصصان پوست
  10. محافظت از پوست در برابر پیری زودرس و آلودگیهای محيطی

کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

تمامی افرادی که علاقمند به زیبایی خود هستند و برای محافظت از زیبایی خود تلاش می کنند می دانند که استفاده از کرم دور چشم یکی از واجبات مراقبت از پوست حساس این ناحیه به شمار می آید .بنابراین استفاده از کرم دور چشم ضد پیری اپتیمالز اوریفلیم به دلیل غنی بودن از ترکیبات بسیار قوی و موثر ضد پیری راهی آسان و بدون عارضه برای جوانسازی و جلوگیری از بروز نشانه های پیری زودرس پوست در اطراف چشم است .این محصول برای انواع پوست و تمامی افراد بالای 35 سال مناسب و سودمند بوده و مورد تایید سازمان غذا وداروی آمریکا (fda) می باشد.


طریقه استفاده از کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم

با توجه به رولی بودن سر این محصول استفاده از کرم دور چشم ضد پیری اوریفلیم اپتیمالز بسیار ساده و آسان می باشد .شما می توانید روزانه در دو نوبت یعنی صبح و شب پس از شستشوی صورت، کرم دور چشم را زیر چشم و با فاصله 5 میلی متر از چشم بمالید و با نوازش نوک انگشتان خود سبب جذب آن به پوستتان شوید و تولد دوباره پوستتان را به نظاره بنشینید .


مکانیسم اثر کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم

با توجه به این که پوست اطراف چشم ها نازک ترین پوست صورت شما است استفاده از یک کرم دور چشم ضد پیری را به عادت همیشگی خود تبدیل کنید .انتخاب کرم دور چشم اپتیمالز هیدرا اوریفلیم به دلیل دارا بودن ترکیبات ضد پیری راهی آسان برای پیشگیری از پیری زودرس پوست اطراف چشمان شماست .این کرم دور چشم قدرتمند و جادویی به راحتی بافت پوست را هیدراته، صاف و روشن  کرده و به طور مشهودی تیرگی ها و چین و چروک را کاهش می دهد که همین موضوعات استفاده از این محصول را هیجان انگیز ساخته است.


نحوه خرید کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریف لیم

پوست حساس و نازک دور چشم به مراقبت ویژه و مخصوص نیاز دارد بنابراین فرصت را از دست نداده و هر چه سریع تر اقدام به خرید کرم دور چشم ضد پیری اپتیمالز اوریفلیم نمایید .قیمت کرم دور چشم ضد پیری اپتیمالز اوریفلیم در حراج تابستانه محصولات اوریفلیم 157000 تومان می باشد که شما می توانید با خرید این محصول استثنایی به صورت اصل از فروشگاه ما شاهد جوانسازی دوباره پوست اطراف چشم خود باشید و با تغییرات ایجاد شده در پوستتان اطرافیانتان را متحیر نمایید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم دور چشم ضدپیری اپتیمالز اوریفلیم optimals”