کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم

15%

کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 400000 تومان بود.قیمت فعلی 342000 تومان است.

تخفیف : 58,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج Skinergise Ideal Perfection NovAge یک کرم روز بسیار قوی است که به دست متخصصان پوست اوریفلیم و با استفاده از ترکیبات مفید و بسیار موثر ارگانیک تهیه و تولید شده است. این کرم درمانی با فرمولاسیون بسیار سبک و مایع خود به سرعت جذب پوست گشته و با آب رسانی، تغذیه و ترمیم انواع پوست به سرعت کیفیت و ظاهر پوست را بهبود بخشیده و با بازسازی و جوان سازی کامل پوست لطافت و شفافیت را برای شما به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی : کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم

کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم یکی از محصولات جدید مراقبتی برند اوریفلیم است که برای رطوبت و آب رسانی ،تغذیه و ترمیم پوست و تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین تهیه و تولید شده است .این محصول  باعث بازسازی سطح خارجی پوست گردیده و با دارا بودن فیلترهای ضد آفتاب Spf30 از پوست در مقابل عوارض اشعه های آفتاب جلوگیری می کند .با استفاده از این محصول پوستی شاداب ،شفاف و با طراوت داشته و از پیدایش و افزایش عمق چروک ها و افتادگی در پوست جلوگیری نمایید.

کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم چیست؟

کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم محصولی فوق العاده شگفت انگیز و جادویی است که با دارا بودن خواص و عملکرد چند گانه هم چون مرطوب کنندگی ، روشن کنندگی و ضد چروک و احیا کنندگی زمینه را برای  تأمین و حفظ طولانی مدت رطوبت مورد نیاز پوست فراهم نموده و با افزایش الاستیسیته پوست از طریق تولید کلاژن در کاهش چروک های سطحی پوست و محافظت از آن در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد تاثیر بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم

این محصول دارای فرمولاسیون قدرتمند و ترکیبات بی نظیری هم چون آنتی اکسیدان ویتامین E ، پودر مات کننده ، عصاره درخت ابریشم (غنی از اسیدآمینه و مواد معدنی) و سلول های بنیادی acai (غنی از آنتی اکسیدان و متوقف کننده اکسیداسیون سلول های پوست) بوده و از همین روز محصولی فوق العاده برای تغذیه ،آبرسانی و ترمیم کنندگی پوست در تمام طول روز به شمار می رود .با استفاده از این محصول و ترکیبات مرطوب کننده و آنتی اکسیدانی آن به آسانی پوستتان را رطوب رسانی نموده و آثار ناشی از پیری پوست را کاهش داده و از پیشرفت آن ها جلوگیری نمایید.


جدول مشخصات کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم

نام محصول کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج Skinergise Ideal Perfection NovAge
سایز 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت و گردن
کد بهداشتی یا کد مرجع 34511
گروه  مراقبت تخصصی روزانه از پوست صورت و گردن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 25 سال
پوست مناسب برای انواع پوست به جز پوست های چرب مستعد جوش
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول کرم روز
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته دارای مزایای زیر می باشد :

  1. مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست صورت
  2. خاصیت ترمیم کنندگی پوست در تمام طول روز
  3. ضد چروک و احیا کننده پوست
  4. ویتامینه و سرشار از مواد مغذی
  5. افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
  6. تامین و حفظ طولانی مدت رطوبت مورد نیاز پوست
  7. کمک به رفع لک های تیره از پوست
  8. یک دست و یکنواخت نمودن رنگ چهره
  9. لیفتینگ و جوان سازی پوست
  10. ساختاری سبک و لطیف و عاری از چربی قابلیت
  11. جذب سریع بر روی پوست
  12. دارای اثر طولانی مدت جهت رطوبت رسانی و کاهش چروک ها
  13. دارای فاکتور های ضد آفتاب که فرآیند پیری را به تعویق می اندازد ( SPF 30 )
  14. مناسب سنین بالای 25 سال
  15. مورد تایید متخصصین پوست
  16. فاقد پارابن

کرم روز اسکینر پرفکشن نوایج اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای همه انواع پوست به جز پوست های چرب مستعد جوش مناسب است و تمامی افراد بالای 25 سال جهت جوانسازی،لیفتینگ،آب رسانی،تغذیه،تقویت و ترمیم پوست خود می توانند از این کرم شگفت انگیز استفاده نموده و علاوه بر زیبایی و نرمی پوست از اثرات مخرب پرتوهای خورشید (UVA/UVB) و همچنین آلودگی های محیطی بر روی پوستشان محافظت نمایند.


طریقه استفاده از کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریف لیم

برای استفاده از این محصول می توانید هر روز صبح پس از شست و شوی پوست صورت مقداری از کرم را به صورت ضربه ای بر روی پوست بزنید و اجازه دهید تا کرم جذب پوستتان شود. شما پس از ده دقیقه می توانید از کرم های ضدآفتاب یا آرایشی استفاده کنید.لازم به ذکر است بدانید از این کرم نمی توانید در اطراف چشم استفاده کنید .برای افزایش اثر بخشی این محصول و سرعت تاثیر پذیری آن از کرم شب اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم استفاده کنید.


مکانیسم اثر کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریف لیم

کرم روز اسکینر جایز پرفکشن نوایج  مناسب مصرف روزانه و حاوی ضد آفتاب Spf 30  می باشد.این محصول با آبرسانی پوست به صورت مداوم در تمام طول روز پوست شما را هیدراته و مرطوب نگهداشته و در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و در نتیجه افزایش طراوت و شادابی پوست مفید و موثر می باشد .این کرم روز از بین برنده چروک های ظریف پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک جدید بوده و استفاده از آن برای داشتن  پوستی کاملا آرام و به دور از استرس ضروری و مفید می باشد.


نحوه خرید و قیمت کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم، با عرضه و فروش گستره ‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی  متنوع برند جهانی و تخصصی اوریفلیم امکان خرید این محصولات را برای تمام اقشار جامعه با دارا بودن هر بودجه فراهم نموده و برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که فروشگاه سلامت وب اوریفلیم با پایبندی به آن توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و بدین ترتیب تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از این فروشگاه سفارش داده و خریداری نمایند .قیمت کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم در جشنواره و حراج آخر فصل فروشگاه اوریفلیم تنها 342000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با ثبت سفارش این محصول آن را خریداری کرده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم روز اسکینرجایز ایدیل پرفکشن نوایج اوریفلیم”