کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

17%

کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم


قیمت اصلی 200000 تومان بود.قیمت فعلی 166000 تومان است.

تخفیف : 34,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب هیدرامات اپتیمالز Optimals Hydramatte محصولی ضد چروک، آنتی اکسیدان، رطوبت رسان و تقویت کننده است که با دارا بودن مرطوب کننده های طبیعی به بازسازی و تغذیه مناسب پوست کمک کرده و با خاصیت ترمیم کنندگی پوست در طول شب جوان کننده، استحکام بخش و شاداب کننده پوست می باشد .

نقد و بررسی : کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم محصولی کاملا ایده آل برای بازسازی پوست شما در تمام طول شب می باشد که با دارا بودن ویتامین های ضروری، ترکیبات مرطوب کننده و ضد پیری به راحتی جذب پوست می شود و در حفظ رطوبت و شادابی آن نقش بسزایی ایفا می کند.این محصول ضد چروک، بازسازی کننده، تقویت کننده و هیدراته کننده پوست در تمام طول شب بوده و استفاده از آن علاوه بر  افزایش استحکام و الاستیسیته پوست موجب صاف،نرم و شاداب شدن پوست خواهد شد .

کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

کرم شب هیدرامات اپتیمالز  اوریفلیم Optimals Hydramatte محصولی فوق العاده برای تغذیه،مراقبت و بازسازی پوست چرب در طی شب است که توسط  شرکت اوریفلیم فرموله و تهیه شده است.این محصول با دارا بودن مرطوب کننده های گیاهی و ترکیبات آنتی اکسیدانی بهترین و بی نظیر ترین محصول احیاء کننده پوست به شمار آمده و با تغذیه و ترمیم عمقی لایه های پوست در تمام طول شب در افزایش ساخت کلاژن،افزایش میزان استحکام و انعطاف پذیری پوست موثر بوده و باعث لیفت و جوانسازی پوست می گردد .


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

این محصول با بهره مندی از ترکیبات بسیار مغذی هم چون ترکیبات طبیعی سوئدی و ویتامین E برای پوست های چرب طراحی و فرموله شده است .این کرم شب با تاثیر آب رسانی عمقی و هیدراته نمودن پوست در جوانسازی پوست،افزایش سفتی پوست و کاهش منافذ پوست تاثیر بسزایی داشته و با ساختار لطیف و آرامش بخش خود سبب بازسازی و نرمی پوست در طول شب می گردد.این محصول پوست را محکم تر، انعطاف پذیرتر و در برابر روند پیری مقاوم تر کرده و بهترین محصول روشن کننده و شفاف کننده پوست به شمار می آید .


جدول مشخصات کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

نام محصول کرم شب هیدرامات اپتیمالز Optimals Hydramatte اوریفلیم
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 34304
گروه محصولات مراقبت شبانه  از پوست 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 18 سال
جنسیت مصرف عمومی
نوع محفظه  کاسه ای
نوع پوست پوست های چرب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

اگر به دنبال یک کرم شب تغذیه کننده و ترمیم کننده عالی برای مراقبت از پوست خود در تمام طول شب می باشید ما استفاده از کرم شب هیدرامات اپتیمالز را به شما پیشنهاد می کنیم .این کرم بی نظیر دارای ویژگی های منحصر بفردی است که در ادامه آن ها را خدمتتان معرفی می نماییم:

  1. نرم کننده و تقویت کننده پوست
  2. حاوی مرطوب کننده های طبیعی
  3. بازسازی و تغذیه مناسب پوست
  4. مرطوب کننده و آبرسان قوی
  5. جوان کننده و لیفت کننده پوست صورت  با وجود ویتامین E
  6. ترمیم کنندگی پوست در تمام طول شب
  7. استحکام بخش و شاداب کننده پوست
  8. شفاف کننده و روشن کننده پوست
  9. بهبود کلی بافت پوست
  10. محرک ساخت کلاژن و پیشگیری از افتادگی پوست
  11. مناسب استفاده توسط افراد بالای 18 سال
  12. مناسب پوست چرب
  13. فاقد پارابن
  14. ضد حساسیت

کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم شب برای افراد بالای 18 سال مناسب بوده و این کرم برای پوست های چرب طراحی و فرموله شده است.این محصول فوق العاده کاملا گیاهی بوده و با بازسازی و تغذیه پوست در تمام طول شب  چهره شما را به طرز شگفت انگیزی شفاف کرده و ظاهر چهره را به آسانی جوان و زیبا می نماید .


نحوه استفاده از کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز هر شب پس از شستشوی پوست مقداری از کرم را بر روی پوست قرار داده و به خوبی ماساژ دهید تا کرم به خوبی جذب پوستتان گردد .فراموش نکنید استفاده از این کرم در نواحی اطراف چشم ممنوع بوده و در نتیجه از استعمال این کرم بر روی این نواحی جدا خودداری فرمایید .برای افزایش اثر بخشی این محصول می توانید از کرم روز هیدراکر اپتیمالز اوریفلیم استفاده نمایید .


مکانیسم اثر کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریف لیم

کرم شب هیدرامات اپتیمالز  به عنوان بهترین مارک کرم شب برای پوست چرب با دارا بودن فاکتور های تغذیه ای مناسب  پوست را در تمام طول شب به طور کامل تغذیه کرده و به ترمیم و بازسازی پوست در طی شب و در زمان استراحت کمک می کند. این محصول ارزشمند سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان های طبیعی بوده و استفاده از آن موجب جوان سازی پوست صورت و جلوگیری از پیری زودرس پوست و عواقب ناشی از آن خواهد شد . این محصول مناسب برای استفاده توسط پوست های چرب بوده و استفاده مداوم از آن سبب افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست خواهد شد.


نحوه خرید و قیمت کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریف لیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب به صورت تخصصی و با هدف ارائه کلیه محصولات تولید شده توسط برند اوریفلیم تاسیس شده و آغاز به فعالیت نموده است. انتخاب و خرید آسان شعار فروشگاه آنلاین سلامت وب بوده و شما عزیزان می توانید کالاهای اصل و اورجینال شرکت اوریفلیم  را به صورت اینترنتی و با کمترین هزینه از فروشگاه ما خریداری نمایید. شما کاربران عزیزی که قصد خرید کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم را دارید  به راحتی می توانید با یک تماس این محصول ارزشمند را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید .قیمت کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم در فستیوال زمستانه کلیه محصولات اوریفلیم در فروشگاه ما تنها 166000 تومان است که با یک تماس می توانید این محصول را سفارش داده و در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم شب هیدرامات اپتیمالز اوریفلیم”