کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature

27%

کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature


قیمت اصلی 130000 تومان بود.قیمت فعلی 95000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature محصولی با کیفیت و مقرون به‌ صرفه از برند نام آشنا و خوش‌ نام سوئدی اوریفلیم است که برای رفع خشکی و مرطوب کردن پوست صورت طراحی و فرموله شده است. اگر می خواهید از پیری زودرس پوست و عواقب ناشی از آن جلوگیری کنید استفاده از کرم‌ های مرطوب کننده را فراموش نکنید. کرم مرطوب کننده و تغذیه کننده جو دوسر لاو نیچر برای پوست‌ های خشک و حساس ساخته شده و دارای محفظه‌ ای تیوپی با حجم 50 میلی لیتر می باشد. این کرم سریع جذب پوست می‌شود و به صورت 24 ساعته به پوست آب‌رسانی می‌کند. همچنین این محصول  فاقد الکل و پارابن است و در نتیجه آسیبی به پوست نخواهد رساند.

نقد و بررسی : کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature

استفاده از کرم های تغذیه کننده و مرطوب کننده روند فرسایش پوست را به تعویق انداخته و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند .اگر دارای پوست خشک و زبری می باشید برای آبرسانی،تغذیه و تقویت پوستتان از کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر استفاده کنید .این محصول شگفت انگیز با عصاره طبیعی جو دوسر غنی شده است و برای احساس نرمی و لطافت پوست شما محصولی کارا و موثر شناخته شده است .این محصول ساخت کمپانی اوریفلیم بوده و با بکارگیری موثرترین مواد اولیه موجود در طبیعت،بدون داشتن ترکیبات مضری هم چون الکل و پارابن  و به وسیله فن آوری مدرن اروپا،برای آبرسانی به پوست خشک صورت طراحی و تولید شده است.

کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature 

کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature یکی دیگر از محصولات بی نظیر،پر فروش،محبوب و پر طرفدار برند سوئدی اوریفلیم است که به منظور مراقبت از پوست  صورت و حفظ رطوبت و نرمی پوست این ناحیه طراحی و تولید شده است .این محصول علاوه بر نرم و لطیف کردن پوست های خشک و زبر ، بهترین و قوی ترین مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست صورت به شمار می رود و با هیدراته نگه داشتن پوست از بروز خشکی و به تبع آن پیری زودرس پوست صورت جلوگیری می کند.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature

کرم صورت مغذی لاونیچر با دارا بودن عصاره طبیعی جو دوسر و ویتامین های فوق العاده مغذی جهت نرم و لطیف کردن پوست های خشک و زبر طراحی و فرموله شده است .این محصول به لحاظ دارا بودن چنین ترکیبات ارزشمندی بهترین آرام بخش ،احیا کننده،تغذیه کننده و تقویت کننده پوست شناخته شده است .این محصول وظيفه نرم كنندگي و مرطوب كنندگي پوست خشك شما را به عهده دارد .چنان چه از پوسته پوسته شدن و خشكي پوستتان خسته شده و رنج می برید اين محصول را استفاده کنید .


جدول مشخصات کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature

نام محصول کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature 
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 33523
گروه کرم مرطوب کننده
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
جنسیت مصرف عمومی
SPF ندارد
نوع پوست پوست های خشک
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم صورت مغذی جو دوسر لاو نیچر Love Nature

مرطوب کننده صورت جودوسر اوریفلیم از لاین محصولات لاونیچر یک مرطوب کننده به فرم کرم است که حسی از چربی بر روی پوست به جا نمی گذارد. این محصول با عصاره طبعی جو دوسر غنی شده است در نتیجه این محصول رطوبت رسانی با دوامی داشته و پس از استفاده احساس نرمی و لطافت را برای پوست خشک به ارمغان می آورد.سایر مزایای شگفت انگیز این محصول عبارت است از :

  1. مناسب پوست خشک
  2. آبرسان و مرطوب کننده طولانی مدت پوست
  3. محافظت از پوست در برابر آلودگی
  4. نرم کننده پوست
  5. جوان کننده و شاداب کننده پوست
  6. تغذیه کننده پوست به واسطه دارا بودن عصاره طبیعی جو دوسر
  7. غیر چرب
  8. جذب سریع
  9. شفاف کننده پوست
  10. جلوگیری از ترک خوردگی پوست
  11. ضد حساسیت
  12. احیا و بازسازی کننده پوست صورت
  13. فاقد مواد مضری هم چون الکل و پارابن

کرم صورت مغذی جو دوسر لاو نیچر برای چه افرادی مناسب است؟

کرم صورت جودوسر لاو نیچر برای تمامی افراد بالای 16 سال که قصد مراقبت از پوست خود را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید .این محصول برای پوست های خشک مناسب بوده و بهترین کرم آبرسان و تغذیه کننده برای مراقبت از پوست صورت به شمار می رود .


طریقه استفاده از کرم صورت مغذی جو دوسر لاو نیچر Love Nature

استفاده از این محصول بسیار ساده می باشد .شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی در هر زمان که بر روی پوست خود احساس خشکی کردید از این کرم استفاده کرده و پوستتان را به خوبی مرطوب نمایید .دقت کنید از استفاده از این محصول در پوست حساس دور چشم خودداری کرده و برای افزایش اثر بخشی این محصول از پاک کننده جو دوسر لاونیچر استفاده کنید .


مکانیسم اثر کرم صورت مغذی جو دوسر لاو نیچر Love Nature

کرم صورت مرطوب کننده و تغذیه کننده لاونیچر با هیدراته نمودن پوست خشک و حفظ رطوبت پوست در نرمی و صافی پوست نقش موثری دارد .این محصول با آبرسانی پوست های خشک و آسیب دیده از ایجاد ترک خوردگی روی پوست بر اثر خشکی جلوگیری می کند.وجود عصاره طبیعی جو دوسر در این کرم پوست را به خوبی تغذیه و تقویت نموده و با تامین مواد مورد نیاز پوست شادابی و طراوت بی نظیری را به پوست هدیه می کند .


نحوه خرید کرم صورت مغذی جو دوسر لاو نیچر Love Nature

فروشگاه اینترنتی ما با هدف ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم و ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان تاسیس شده است . با تماس با بخش فروش فروشگاه ما، شما امکان خرید آنلاین انواع محصولات تولید شده توسط کمپانی اوریفلیم را با تضمین بهترین قیمت ممکن داشته و خریدی امن و آسان را تجربه خواهید نمود.تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه دارای صفحه نقد و بررسی ویژگی های محصول بوده و شما را در انتخاب آگاهانه تر و شناخت بیشتر محصول کمک خواهند نمود. برای خرید اینترنتی کرم صورت مغذی جودوسر لاونیچر با بهترین قیمت می توانید با مشاورین ما در بخش فروش تماس گرفته و علاوه بر برخورداری از مشاوره رایگان در مورد این محصول آن را به راحتی ثبت سفارش نموده و درب منزل تحویل بگیرید .قیمت کرم صورت جودوسر لاونیچر 130000 تومان است که شما می توانید در فستیوال محصولات اوریفلیم این محصول را تنها با پرداخت 95000 تومان خریداری کرده و با استفاده از آن شادابی و طراوت را به پوستتان هدیه کنید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم صورت مغذی جو دوسر لاونیچر Love Nature”