کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم

23%

کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 93000 تومان است.

تخفیف : 27,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم مغذی چندکاره اسنشالز Essentials با دارا بودن قدرت جذب فوق ­العاده بالا به راحتی جذب پوست می­ شود و علاوه بر مرطوب نمودن پوست باعث تغذیه آن گردیده و هم زمان با ترمیم پوست میزان ساخت چربی­ های پوست را افزایش می­ دهد. این محصول با حذف اثرات مخرب رادیکال­ های آزاد بر روی پوست، به آسانی پوست را نرم و شاداب نموده و به شفاف شدن پوست، روش­ن تر شدن رنگ پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست کمک می­ کند.

نقد و بررسی : کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم

کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم یکی از محصولات مراقبت از پوست دست، بدن و صورت برند اوریفلیم است که برای محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی، تأمین رطوبت موردنیاز پوست و اکسیژن رسانی به پوست با تکیه بر تکنولوژی­ های روز دنیا و فرمولاسیونی کاملاً طبیعی تهیه و تولید شده است. با استفاده از این محصول پوستی نرم و شاداب و زیبا خواهید داشت.

کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم چیست؟

کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم یکی دیگر از محصولات تخصصی لاین اسنشالز برند اوریفلیم است که صد در صد طبیعی بوده و به عنوان یک کرم روزانه قابل استفاده می ­باشد. این محصول با دارا بودن خاصیت آب رسانی قوی و مؤثر به سرعت جذب پوست گردیده و استفاده از آن باعث رفع خشکی پوست­ های دهیدراته می­ گردد. این محصول بی ­نظیر و استثنایی ضد اگزما و خارش بوده و ترکیبات آن به شرح زیر می ­باشد:


ترکیبات تشکیل دهنده کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم

همان طور که می­ دانید زیبایی طبیعی، حقیقی و ماندگار همیشه از دل طبیعت برخاسته است بر همین اساس در تولید این محصول متخصصان شرکت …. از روغن­ های گیاهی نظیر روغن آواکادو، روغن بادام، روغن کاکائو و انواع ویتامین­ های موردنیاز پوست هم چون ویتامین­ های گروه ب و ویتامین ای استفاده نموده و محصولی قدرتمند و بسیار مؤثر را برای تغذیه و ترمیم پوست فرموله و تهیه نموده ­اند. بنابراین استفاده از این کرم علاوه بر آب رسانی پوست قابلیت ارتجاعی و شادابی پوست را افزایش داده و از سلامتی، شادابی و زیبایی پوست شما به خوبی مراقبت می­ نماید.


جدول مشخصات کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم

نام محصول کرم مغذی چندکاره اسنشالز Essentials
حجم  150 میلی لیتر
محل مصرف  پوست دست ،بدن ،صورت و ….
کد بهداشتی یا کد مرجع 36197
گروه مراقبت از پوست
سن مناسب برای تمامی افراد خانواده و تمامی سنین
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  کرم مغذی روزانه
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

    • آب رسانی عمیق پوست
    • افزایش نرمی و لطافت پوست
    • ضد التهاب و آنتی باکتریال
    • تقویت کننده، ترمیم کننده و تغذیه کننده پوست
    • دارای خاصیت تسکین دهندگی
    • مراقبت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی
    • حاوی ترکیبات گیاهی، ارگانیک و صد در صد طبیعی
    • شاداب کننده و شفاف کننده پوست
    • جلوگیری از پیری زودرس پوست
    • روشن کننده و سفت کننده پوست
    • سرشار از ترکیبات مغذی و انواع ویتامین ­ها
    • مناسب استفاده برای پوست دست، بدن و صورت
    • ساختار سبک و جذب سریع
    • فاقد پارابن

کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول چند کاره، شگفت انگیز و استثنایی قابل استفاده توسط تمامی افراد در تمامی سنین و تمامی اعضای خانواده     می ­­باشد و به آسانی برای مراقبت از پوست دست، بدن و صورت می­ تواند مصرف شود. شما با دارا بودن انواع پوست اعم از پوست نرمال و خشک به راحتی می ­توانید از این کرم استفاده کرده و پوست خود را ویتامینه نمایید.


نحوه استفاده از کرم مغذی چند کاره اسنشالز اوریفلیم

شما برای استفاده از این محصول مفید و کاربردی می­ توانید مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست دست، صورت و یا بدن خود زده و با نوک انگشتان آن را بر روی پوست ماساژ دهید تا کرم به صورت کامل جذب پوستتان گردد، این محصول با جذب فوق ­العاده به سرعت پوستتان را آب رسانی و ترمیم کرده و آن را به خوبی بازسازی و احیا می­ نماید.


مکانیسم اثر کرم مغذی چند کاره اسنشالز اوریفلیم

این محصول غنی از ترکیبات ویتامینه، مرطوب کننده و انرژی بخش است که علاوه بر مصارف زیبایی دارای مزایای درمانی متعددی نیز می ­باشد. این محصول به سرعت پوست را آب رسانی کرده و به عنوان مرطوب کننده عمیق و مؤثر با دوام طولانی در تسریع و بازسازی لیپیدهای از دست رفته پوست و رفع خشکی آن تأثیر بسزایی دارد. با استفاده از این محصول مقاومت پوست را در برابر عوامل مخرب و نامطلوب محیطی افزایش داده و نرمی و لطافت پوست خود را تضمین نمایید.


نحوه خرید و قیمت کرم مغذی چندکاره اسنشالز  اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم، عرضه کننده محصولات آرایشی و زیبایی می تواند شما را در خرید محصولات مورد نظرتان از برند مطرح و جهانی اوریفلیم کمک نماید .تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه به صورت اصل و با کیفیت بسیار بالا و  با در نظر گرفتن نیاز های روزمره ی شما در اختیارتان قرار گرفته است .ما تمامی تلاش خود را نموده ایم تا با ارائه ی کالاها و خدمات عالی، تجربه ای متفاوت و مطمئن از خرید اینترنتی را برایتان رقم بزنیم .قیمت کرم مغذی چند کاره اسنشالز اوریفلیم در جشنواره بهارانه و ماه رمضان این فروشگاه تنها 93000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم مغذی چند کاره اسنشالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و بعد از ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین و همواره تخفیف سلامت وب اوریفلیم، کالای خود را با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان در سراسر ایران تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم مغذی چندکاره اسنشالز اوریفلیم”