افتادگی سینه ها به زیبایی اندامتان لطمه می زند

برای درمان افتادگی سینه ها و سفت شدن و بالا بردن  آن ها   ورزش هایی نظیر کشش سینه ، شنا و استفاده از دمبل  بسیار مفید است .روزانه به مدت 15 دقیقه سینه هایتان را به سمت بالا ماساژ دهید.  ماساژ  گردش خون در بافت  سینه ها را بهبود بخشیده   و  مانع از افتادگی سینه ها می شود.ماساژ سینه ها با یخ  یکی از روش های موثر برای سفت کردن و بالا بردن سینه های افتاده است. استفاده از روغن های گیاهی مانند روغن زیتون  روغن بادام و روغن هسته انگوردر  محکم کردن پوست و بافت سینه موثر بوده و   به سفت شدن و تغذیه پوست سینه کمک می کند.از  گرفتن رژیم های غذایی نا مناسب که سبب کاهش وزن زیاد در مدت کم می شوند   کاملا  خودداری کنید چرا که  موجب افتادگی سینه ها می شود. وزن زیاد بدن  در افراد چاق موجب کشیدگی پوست و افتادگی سینه ها می شود پس وزنتان را کاهش داده و آن را کنترل نمایید. . صاف نشستن و صاف راه رفتن  و استفاده  از سوتین مناسب و خوب کمک می کند  تا از افتادگی سینه ها در امان باشید .رفع افتادگی سینه ها

در طول روز آب زیاد بنوشید نوشیدن 8 تا 12 لیوان آب در طی روز سبب می شود  تا پوست تان همیشه شاداب باشدو کمک  به رفع افتادگی سینه ها می شود.

کمبود پروتئین در بدن  می تواند موجب از دست رفتن سفتی بافت عضلات سینه شود و درنتیجه سینه ها حالت افتادگی پیدا می کنند  .بنابر این  غذاهای مغذی و مفید  که حاوی مواد غذایی ضروری مانند پروتئین ، ویتامین ها ، کلسیم ، مواد معدنی ، کربوهیدرات ها می باشد را در برنامه غذایی روزانه تان بگنجانید تا از افتادگی سینه ها پیشگیری کنید  و حجم سینه های خود را از دست ندهید.با مصرف  گوجه فرنگی ، پیاز ،هویج ، کلم ، بروکلی ، گل کلم ، سیر  سبب تقویت وسفتی بافت سینه شده واز آویزان شدن سینه ها در امان بمانید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *