با رژیم سه روزه موز و شیر وزنتان را کاهش دهید

ارزش تغذیه ای موز

موز منبع غنی از  پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است، فاقد  چربی یا کلسترول بوده و جهت سلامت قلب، استخوان‌ ها ، سیستم عصبی و کلیه‌ ها بسیار مفید است .مصرف مداوم موزسیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند.موز کالری  بسیار کمی دارد و در رسیدن به وزن ایده آل بسیار میوه مناسبی محسوب می شود.

رژیم موز و شیر

ارزش غذایی شیر 

شیر به علت وجود ویتامین های محلول در چربی مانند A و D ماده ای مغذی و مفید جهت رشد و سلامت و استحکام استخوان ها می باشد . قند شیر لاکتوزمی باشد که  مانند سایر قندها چاق کننده نمی باشد .شیر علاوه بر ویتامین های ذکر شده حاوی  ویتامین های C ,D ,A  ,B2, B1 و B12 است.

خواص شیر

رژیم غذایی موز و شیر چیست؟

رژیم غذایی موز و شیر ، یک رژیم خوشمزه و سریع برای کاهش وزن  است. روزانه می توانید 4 موز متوسط استفاده کنید.برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید 1 موز صبح.ظهر سرشب و اخری را هم شب میل کنید و شیر را هرروز 3 لیوان اما از نوع کم چرب که یا می تواانید با موزها بصورت شیر موز مصرف کنید یا جدا .به شیرها کمی قهوه یا وانیل یا هر طعم دهنده کم کالری هم می توانید اضافه کنید این رژیم برای افرادی مناسب است که اضافه وزن کمی دارند یا میخواهند چند کیلو از وزن خود را برای شرکت در مهمانی کم کنند ، همچنین میتوان از این رژیم برای پاکسازی بدن قبل از انجام رژیم اصلی استفاده کنید.رژیم موز نوعی رژیم پاک کننده بدن از سموم است و بهمین دلیل مسکن اعصاب بوده و فشار روانی ای بر فرد رِژیم گیرنده وارد نمیشود ، این رژیم بدلیل دارا بودن کلسیم فراوان سلامت اسکلتی و عضلانی بخصوص در خانم ها را در بر دارد.

نحوه عملکرد موز در این رژیم چگونه است؟

1- موز آنزیمی ترشح می‌کند که سرعت هضم غذا را بالا برده و منجر به  کاهش وزن سریع می شود.

2-موز دربردارنده فیبر غیر قابل هضمی به نام نشاسته پایدار بوده که  احساس سیری را افزایش می‌دهد و پروسه چربی‌سوزی را سرعت می‌بخشد.

3- پایین بودن سطح  گلوکز موجود در موز  باعث می‌شود میوه مناسبی جهت  کنترل گرسنگی باشد و از این طریق به کاهش وزن کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *