ماسک میوه ها زیبایی را به پوست شما هدیه می کند

اثرات ماسک های زیبایی

ماسک های زیبایی طبیعی نقش موثری در  پاکسازی ، نرم کردن  و شادابی  و لطافت پوست و رفع چین وچروک پوست  دارد.مدت زمانی که هر ماسک باید بر روی صورت بماند بیست دقیقه می باشد و پس از آن باید صورت را  با آب بشوییم . استفاده از ماسک ها دو بار در هفته اثرات خوبی در پاکسازی و جوان سازی پوست دارد.این مطلب به معرفی چند ماسک طبیعی برای زیبایی پوست می پردازد.

 اثرات ماسک های زیبایی بر روی پوست

1– ماسک پرتقال:

یک پرتقال را پوست بکنید، و بر روی پوست صورت خود بمالید  و پس از بیست دقیقه صورتتان را با آب سرد بشویید. این ماسک در  درمان جوش های غرور جوانی (آکنه) موثر است .

2– ماسک خیار:

یک یا دو عدد خیار را رنده کنید و کل پوست صورت را با خیار بپوشانید بعد از گذشت بیست دقیقه صورتتان را با آب بشویید . استفاده از ماسک خیار در ایجاد طراوت و شادابی و لطافت پوست و مرطوب نمودن پوست  و آبرسانی به پوست تاثیر به سزایی دارد.

3– ماسک سیب:

پوست یک عدد سیب را بکنید سپس آن را خرد کرده و  با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید . و این ترکیب را  بر روی پوست صورت و گردن بمالید، . آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنید و پوست صورتتان را ماساژ دهید تا جریان خون پوست افزایش یابد .منتظر شوید تا ماسک بر روی صورت خشک شود و پس از گذشت زمانی معادل بیست دقیقه آن را از بشویید. این ماسک باعث جلوگیری و درمان چروک صورت میشود و سبب طراوت و تقویت پوست میگردد.

4– ماسک گلابی:

برای تهیه ماسک گلابی  یک گلابی رسیده را خرد کرده  و بر روی پوست صورت بمالید و پس از گذشت بیست دقیقه صورتتان را بشویید مصرف این ماسک به افرادی که دارای پوست چرب می باشند توصیه می شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *