شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم

32%

شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم


95000 تومان

تخفیف : 45,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر Love Nature با دارا بودن ترکیب ویژه ای از عصاره های طبیعی گیاهی، ویتامین ها و عوامل آنتی اکسیدان طبیعی علاوه بر شست و شوی مناسب و کامل موها باعث  ایجاد نرمی بیشتر در تار مو ، تقویت تار مو ، استحکام ریشه مو و سلامت، زیبایی و درخشندگی تار مو می گردد.با مصرف روزانه این محصول موهایی نرم و لطیف داشته و از زیبایی و ابریشمین شدن موهایتان لذت ببرید .

نقد و بررسی : شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم

شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم محصولی از برند شناخته شده اوریفلیم است که به علت داشتن فرمولاسیون کاملا پیشرفته و بی نظیر بدون ایجاد حس سنگینی در مو، موجب آبرسانی و پاکیزگی انواع مو می گردد .مصرف روزانه این شامپو  انعطاف پذیری موها را افزایش داده و موها را به آسانی لطیف و درخشان می نماید.

شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم چیست؟

شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم با بهره گیری از خواص گیاهان بسیار مفید و مغذی فرموله و طراحی شده است. استفاده از این محصول به دلیل دارا  بودن سطح بالایی از مواد معدنی و ترکیبات فوق العاده مغذی کمک شایانی به ترمیم موها و حفظ سلامت پوست کف سر می نماید .همچنین این محصول به نرمی، شفافیت و شانه پذیری راحت مو نیز کمک بسیاری نموده و در نتیجه برای استفاده روزانه گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریف لیم

این محصول با دارا بودن عصاره سیب قرمز که غنی از ویتامین ها و مواد معدنی و اسیدهای آلی است با رطوبت رسانی پوست سر و آبرسانی عمیق به موها به ایجاد طراوت و درخشندگی موها کمک بسیاری می نماید . عصاره بامبو موجود در فرمولاسیون این شامپو باعث تغذیه فولیکول ها، جلوگیری از خشکی پوست سر و حفظ سطح PH پوست گشته و در نهایت این محصول با دارا بودن گلیسیرین موجب افزایش حجم، نرمی و درخشندگی مو می شود.در واقع این محصول این محصول به علت پایه بسیار ملایم و 100% گیاهی خود برای استفاده روزانه هر نوع مو مناسب بوده و سبب ایجاد حس لطافت و شادابی در موها می گردد.


جدول مشخصات شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریف لیم

نام محصول شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر Love Nature
حجم 250 میلی لیتر
محل مصرف  موی سر
کد بهداشتی یا کد مرجع 34097
گروه مراقبت روزانه از موها 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال
نوع مو مناسب تمامی انواع مو حتی موهای نازک و رنگ شده
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  شامپو و نرم کننده
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. بهترین تمیز کننده موها
  2. ترمیم کننده و آبرسانی عمیق به فیبرهای مو
  3. نرم و لطیف کننده موها
  4. جلوگیری از خشک شدن مجدد موها
  5. مناسب برای انواع موها
  6. سهولت در شانه زدن مو و حفظ حالت موها با ماندگاری طولانی
  7. حاوی حصاره های گیاهی برای تقویت و استحکام تارهای مو
  8. ترکیبی ویتامینه برای ترمیم و افزایش ضخامت تار مو
  9. تحریک رویش موی سر
  10. اصلاح خون رسانی کف سر
  11. افزایش ماندگاری رنگ مو
  12. حجم دهنده طبیعی موها
  13. PH سازگار با پوست سر و مو
  14. فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون

شامپو و نرم کننده سیب و بامبو اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این شامپو برای تمامی افراد بالای 12 سال و انواع موها حتی موهای رنگ شده و نازک بسیار مناسب بوده و در نتیجه پس از استفاده از آن موها دارای جلوه ظاهری زیبا و بسیار نرم و لطیفی می گردد .


نحوه استفاده از شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاو نیچر اوریفلیم

برای استفاده از این محصول بسیار قدرتمند و استثنایی کافی است در هنگام استحمام ، موها را مرطوب کرده و به این شامپو آغشته کنید، اکنون پوست سر ،ریشه و ساقه موها را به خوبی ماساژ دهید و سپس موهایتان را آبکشی کنید. با توجه به ترکیبات کاملا طبیعی و گیاهی این محصول استفاده از این شامپو به دفعات در طی هفته مجاز بوده و فاقد ممنوعیت می باشد .


مکانیسم اثر شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم

این شامپو با دارا بودن  ترکیبات فعال و نرم کننده موجود در فرمولاسیون خود باعث تقویت و حفاظت از مو گشته و باعث پاکسازی فتغذیه و تقویت موها می شود .سرعت رشد موها با استفاده از این محصول به خوبی افزایش یافته و موهایتان نرم و درخشان می شود .این محصول علاوه بر حجم دادن به موها سبب لطافت، شفافیت و درخشندگی بی نظیر موها می گردد.


قیمت و طریقه خرید شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب با دارا بودن  سابقه درخشان در عرضه محصولات با کیفیت و اصل به عنوان بزرگ ترین نمایندگی این برند در تهران شناخته شده است .ما با عرضه کلیه محصولات این برند به صورت اصل و اورجینال با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توانسته ایم رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده و تجربه یک خرید اینترنتی لذت بخش از فروگاهمان را برایشان ایجاد نماییم .با توجه به تخفیفات در نظر گرفته برای برخی محصولات در حراج بهاره محصولات اوریف لیم در فروشگاه ما قیمت شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریف لیم در این آف تنها 95000 تومان می باشد که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و ثبت سفارش و خرید شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریف لیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو و نرم کننده سیب و بامبو لاونیچر اوریفلیم”