کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

16%

کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم


قیمت اصلی 320000 تومان بود.قیمت فعلی 270000 تومان است.

تخفیف : 50,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد Giordani gold دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالایی بوده و به خوبی بر روی پوست صورت می‌نشیند. این محصول دارای ترکیبات فوق‌العاده عالی بوده و بدون ایجاد سنگینی ظاهری طبیعی به پوست بخشیده و از پیری پوست جلوگیری می‌نماید.با این محصول می توانید زیبایی و دوام آرایش خود را در طول روز حفظ کرده و از سلامتی پوست خود مراقبت نمایید .

نقد و بررسی : کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم یک محصول فوق ‌العاده عالی برای فوندیشن و کاور نمودن حرفه‌ای و طبیعی پوست صورت است که با ایجاد یک لایه سبک و نازک بر روی پوست ، آن را به خوبی صاف و یک دست کرده و لطافت و زیبایی خاصی را به پوست می‌بخشد.این محصول دارای قابلیت ماندگاری بسیار بالایی بر روی پوست بوده و ضد تعریق و ضدآب می‌باشد.

کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم چیست؟

کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم یک محصول جدید و استثنایی از برند مطرح و جهانی اوریفلیم است که علاوه بر ایجاد رنگ بر روی پوست دارای پوشش ‌دهی عالی و ایده‌ آل برای کاور نمودن عیوب پوستی هم‌چون لک‌ها، جوش‌ها و …. می‌باشد.این محصول دارای خواص ضدپیری بوده و برای آرایش روزانه و تامین نیازهای آرایشی و زیبایی محصولی فوق‌العاده کامل و کاربردی به شمار می‌آید. این محصول دارای پوشانندگی و ماندگاری بسیار بالایی بوده و در افزایش استحکام پوست تاثیر بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم

این محصول به عنوان یک کرم ‌پودر ترکیبی چندمنظوره، حاوی سرم پریبیوتیک، رنگدانه‌های معدنی، فاکتورهای مرطوب‌کننده طبیعی پوست و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بوده و بافت سبک و جذب سریعی دارد. استفاده از این محصول علاوه بر پوشانندگی کامل پوست سبب کاهش چین و چروک‌ها و پیشگیری از پیری زودرس پوست گردیده و پوست صورت را نرم و لطیف و درخشان می‌نماید.


جدول مشخصات کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

نام محصول کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد Giordani gold
حجم   30 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت
کد بهداشتی یا کد مرجع 41327
گروه آرایشی 
سن مناسب برای تمامی زنان بالای 18 سال
پوست انواع پوست
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  کرم پودر
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. پوشش ‌دهی فوق ‌العاده عالی و طبیعی
  2.  دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی پوست
  3. مات‌کننده و برطرف‌کننده مراقبت پوست
  4.  تنظیم‌کننده ترشح چربی
  5.  جمع‌کننده منافذ باز پوست
  6. فاقد چربی و غیرکومدون‌زا
  7.  دارای خواص ضدافتادگی، ضدپیری و ضدچروک
  8. جوان‌کننده و استحکام بخش‌پوست
  9. دارای بافت سبک و جذب سریع
  10. مناسب برای انواع پوست‌ها
  11. پنهان نمودن نقایص پوستی
  12.  درخشان‌کننده و نرم‌کننده پوست

کرم پودر سرم بوست ضدپیری اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم‌ پودر برای تمامی خانم‌ های بالای 18 سال و انواع پوست مناسب و کاربردی بوده و جوانی و شادابی را به پوست باز می‌گرداند. این محصول به خوبی پوست را تقویت و تغذیه نموده و علاوه بر مصارف آرایشی دارای مزایای درمانی نیز می‌باشد. با استفاده از این محصول خطوط چهره به طرز چشمگیری از بین رفته و کم‌عمق می‌گردد و در نتیجه شادابی و طراوت پوست افزایش می‌یابد.


نحوه استفاده از کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

برای استفاده از این کرم ‌پودر نوک انگشتان خود را به مقدار کمی از این کرم آغشته نموده و سپس کرم را به پوست تمیز صورت بمالید.اکنون از وسط صورت به سمت خارج صورت کرم را بر روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی بر روی سطح پوست پخش شده و یکنواخت گردد.


مکانیسم اثر کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

این محصول علاوه بر آن که یک محصول آرایشی است دارای فواید بسیار زیادی برای سلامتی و زیبایی پوست نیز می‌باشد. این محصول دارای خاصیت ضدچروک بسیار قوی بوده و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی آن از سلامت و جوانی پوست مراقبت کرده و از تخریب پوست و آسیب دیدن بافت پوست جلوگیری می‌نماید. استفاده از این محصول به عنوان پایه آرایشی دارای اثرات مثبتی بر روی سلامت و زیبایی پوست بوده و پوست صورت را یکنواخت و یکدست می‌نماید. این محصول در 6 رنگ ارائه شده و قابل استفاده برای انواع پوست می‌باشد.


رنگ بندی کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

این محصول برای استفاده توسط انواع پوست و تطابق با رنگ های متنوع پوست در طیف رنگی متنوع و 6 رنگ مطابق با شرح زیر تهیه و تولید شده و به بازار عره شده است :

  •  41327 – Vanilla Cool
  •  41328 – Porcelain Cool
  •  41329 – Ivory Cool
  •  41330 – Beige Warm
  •  41331 – Cinnamon Warm
  •  41332 – Caramel Warm

نحوه خرید و قیمت کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم،به عنوان فروشگاه تخصصی عرضه کننده محصولات آرایشی،بهداشتی و عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم از بدو تاسیس تا کنون توانسته است با عرضه و فروش محصولات این برند به صورت اصل و با کیفیت بسیار بالا با قیمتی بسیار مناسب رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید .شما با مطالعه صفحه مربوط به نقد و بررسی هر محصول به آسانی می توانید توضیحات تخصصی و دقیق درباره هر محصول را مطالعه نموده و با شناخت کامل محصول نسبت به خرید آن اقدام نمایید .قیمت کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم در حراج بهاری این فروشگاه تنها 270000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و با خرید این محصول از خرید اینترنتی خود لذت برده و محصول مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در نشانی دلخواه خود تحویل بگیرید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم پودر سرم بوست ضدپیری جوردانی گلد اوریفلیم”