بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم

21%

بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم


قیمت اصلی 70000 تومان بود.قیمت فعلی 55000 تومان است.

تخفیف : 15,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال Tender care یکی از محصولات معجزه آسا و بسیار شگفت انگیز برند اوریفلیم است که برای زیبایی و نرمی و لطافت پوست طراحی شده است .این محصول با آب رسانی انواع پوست و با تامین نیازهای تغذیه ای پوست پوست را به سرعت تغذیه و ترمیم نموده و در رفع خشکی ،زبری و سوختگی های پوستی بسیار موثر و سودمند است.

نقد و بررسی : بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم

بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم به عنوان یک محصول مراقبت از پوست روزانه و نرم کننده لب در حفظ سلامت پوست و شادابی آن مفید بوده و نرمی و لطافت خاصی را برای پوستتان به ارمغان می آورد .این محصول با رطوبت رسانی پوست در ترمیم پوست و هم چنین درمان ترک های پوستی نیز بسیار مفید می باشد.

بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم چیست؟

بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم با دارا بودن ترکیبات غنی و ارزشمند سبب آبرسانی عمقی پوست گردیده و با تغذیه کامل پوست تمامی نیازهای پوست را تامین می نماید . این محصول با دارا بودن اسیدهای چرب مفید باعث انعطاف پذیری و نرمی پوست گردیده و همچنین خواص تسکین دهندگی و ضد التهاب دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم

این محصول با دارا بودن موم عسل، روغن دانه ی پرتقال و ویتامین ای و سایر آنتی اکسیدان های مفید برای پوست محصولی بسیار مفید برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و آب رسانی طولانی مدت پوست می باشد و در طول روز از پوست شما در برابر خشکی و آسیب ها محافظت خواهد نمود.ترکیبات طبیعی و ویتامینه این محصول رطوبت از دست رفته پوست جبران کرده و  زمینه را برای بازسازی ،ترمیم و لطافت و شادابی پوست فراهم می نماید .


جدول مشخصات بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریف لیم

نام محصول بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال Tender care
حجم 15 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا
کد بهداشتی یا کد مرجع 35808
گروه مراقبت از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
نوع پوست  مناسب برای همه انواع پوست مخصوصا پوست های خشک و ترک خورده
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  تندر کر و نرم کننده لب
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مرطوب کننده و تسکین دهنده پوست
  2. حاوی مواد مغذی برای پوست
  3. تحریک سنتز کلاژن و الاستین در پوست
  4. حاوی ویتامین C به عنوان شفاف کننده و ضد لک
  5. شاداب کننده و طراوت بخش
  6. جذب سریع و بدون ایجاد حس چربی
  7. نرم کننده و ضدالتهاب
  8. بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  9. از بین برنده خشکی ها و زبری های پوست
  10. مناسب استفاده در لب، آرنج، زانو و پاشنه پا
  11. درمان کننده سوختگی و محل سوختگی
  12. دارای روغن دانه پرتقال و مواد آنتی اکسیدان
  13. حاوی 96 درصد مواد طبیعی و ارگانیک
  14. مورد تایید متخصصین پوست
  15. فاقد پارابن

بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول برای تمامی افراد و همه انواع پوست به ویژه پوست های خشک و ترک خورده بسیار مناسب بوده و جهت استفاده در نواحی خشک، زخم، التهاب و … در تمامی نواحی بدن مناسب است.با این محصول می توانید به افزایش طراوت و شادابی پوست خود کمک کرده و از پوست در مقابل آسیب رسان های خارجی محافظت کرده و پوستی نرم و شفاف داشته باشید.


نحوه استفاده از بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریف لیم

برای استفاده از تندرکر اوریفلیم شما می توانید ناحیه مورد نظر خود را تمیز کرده و سپس مقدار کمی از تندرکر را با انگشت برداشته و به ناحیه خشک بمالید و اجازه دهید تا جذب پوستتان شود.با توجه به طبیعی بودن ترکیبات به کار رفته در این محصول محدودیتی در زمان و میزان استفاده از این تندرکر وجود ندارد.


مکانیسم اثر بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریف لیم

این محصول قوی ترین و موثرترین مرطوب کننده انواع پوست می باشد .این محصول با دارا بودن خاصیت آبرسانی بسیار بالا سبب تقویت ساختار پوست گردیده و مصرف روزانه آن باعث شادابی و جوانسازی پوست می شود. فرمولاسیون این کرم به واسطه دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی موجود علاوه بر آبرسانی پوست سبب تغذیه ،ترمیم و تقویت پوست گردیده و نرمی ،شادابی و جوانی را به پوستتان هدیه می نماید.


نحوه خرید و قیمت بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریف لیم

وب سایت فروشگاهی سلامت وب اوریفلیم همان گونه که از نامش پیداست در زمینه عرضه و فروش لوازم آرایشی ،بهداشتی ،عطر و ادوکلن و سایر محصولات مراقبتی درجه یک و معتبر برند جهانی اوریفلیم فعالیت می نماید .این مجموعه با به کار گیری تیم حرفه ای متشکل از برترین متخصصان زیبایی،به خوبی توانسته است تا به روز ترین محصولات این برند را در اختیار مشتریان خود قرار داده و با معرفی و درج توضیحات کامل و جامع هر محصول امکان انتخابی آگاهانه و هوشمندانه  را جهت رفع نیاز شما عزیزان فراهم نماید.قیمت بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم در آف آخر فصل فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 55000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و با استفاده از این محصول لطافت ، زیبایی و سلامتی را برای پوست خود به ارمغان آورید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “بالم محافظت کننده تندرکر پرتقال اوریفلیم”