سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم

15%

سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 500000 تومان بود.قیمت فعلی 425000 تومان است.

تخفیف : 75,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج NovAge Time Restore محصولی از برند اوریفلیم است که در لابراتوارهای مجهز این کمپانی و به دست متخصصان سوئدی با استفاده از عصاره شیرین بیان و جنیستین سویا فرموله و تهیه شده است .این محصول با افزایش میزان کلاژن سازی در پوست سبب افزایش آب رسانی و رطوبت رسانی به پوست گردیده و با بازسازی و افزایش رشد و نمو سلول های پوستی موجب طراوت و تقویت پوست می گردد.این محصول در جوان سازی و رفع چین و چروک از انواع پوست تاثیر بسزایی داشته و به نوعی می تواند جایگزین مناسب و بدون عارضه ای برای انواع تکنیک های جوان سازی پوست به شمار آید .

نقد و بررسی : سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم

سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات جوان کننده و احیا کننده پوست از برند جهانی اوریفلیم است که با مرطوب کنندگی و آبرسانی عمیق پوست از بروز چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کرده و در نتیجه از پیری زودرس پوست و تبعات منفی آن پیشگیری می کند و استفاده از آن موجب نرمی ، لطافت و زیبایی پوست می گردد.

سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم چیست؟

سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم یکی دیگر از محصولات بسیار ارزشمند از ست محصولات تایم ریستور نوایج سوپریم اوریفلیم است که دارای اثرات فوق العاده ای در تغذیه و ترمیم پوست می باشد .این محصول با دارا بودن ترکیبات ویژه محرک رشد و نمو سلولی بوده و در مقابل عوامل زیان بار که موجب پیری زودرس پوست می گردند از پوست محافظت می نماید.


ترکیبات تشکیل دهنده سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریف لیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته و بهره مندی از ترکیبات و عصاره های گیاهی فوق العاده موثر و ارزشمند هم چون عصاره شیرین بیان،جنیستین سویا و اسید هیالورونیک  قوی ترین سرم احیا کننده و جوان کننده پوست صورت است که مناسب استفاده برای سنین بالای 50 سال و انواع پوست می باشد .این محصول به راحتی پوستتان را آبرسانی کرده و با افزایش میزان ساخت کلاژن در پوست به افزایش انعطاف پذیری و شادابی و طراوت پوست صورت کمک بسیاری می نماید. این محصول هم چنین افزایش دهنده تاثیر کرم روز و شب بوده و به عنوان پایه مناسبی برای آرایش به کار می رود.


جدول مشخصات سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریف لیم

نام محصول سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج NovAge Time Restore
حجم 30 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت و گردن به جز پوست اطراف چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32630
گروه مراقبت روزانه و ضد پیری
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 50 سال
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه بطری اسپری دار
نوع محصول  سرم احیاء کننده پوست
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. نوسازی و افزایش طول حیات سلول های پوستی
  2. افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
  3. از بین برنده خستگی پوست
  4. افزایش آبرسانی به پوست صورت
  5. تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست
  6. جلوگیری از پیری زودرس پوست
  7. افزایش دهنده کلاژن سازی در پوست
  8. افزایش انعطاف پذیری پوست
  9. محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV
  10. مورد تایید متخصصان پوست
  11. مناسب برای استفاده توسط افراد بالای 50 سال
  12. محصولی پایه برای آرایش
  13. ساختار سبک با جذب سریع
  14. مناسب انواع پوست
  15. فاقد پارابن

سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی انواع پوست و تمامی افراد بالای 50 سال بسیار مفید و مناسب بوده و شما می توانید از آن به عنوان یک محصول شفاف کننده و شاداب کننده پوست استفاده نمایید .


طریقه استفاده از سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریف لیم

برای استفاده از این محصول می توانید همیشه قبل از استفاده از کرم روز و شب این سرم را هر روز و شب بر روی پوست صورت و گردن استعمال نمایید.  این محصول می تواند به عنوان یک محصول مراقبتی مکمل درست بعد از استفاده از محصولات مراقبتی روز و شب نیز استفاده گردد.


مکانیسم اثر سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریف لیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی در تنظیم پیگمان های پوست و بهبود تنفس سلولی در پوست تاثیر بسزایی دارد.این محصول موثر در حذف سموم از پوست بوده و با ایجاد رطوبت و نرمی در پوست  از پوست در مقابل اثرات مخرب ناشی از رادیکال های آزاد محافظت نموده و  درخشندگی طبیعی پوست را به آن بازمی گرداند.


نحوه خرید و قیمت سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریف لیم

فروشگاه اينترنتي سلامت وب فعاليت خود را  با هدف تسهيل خرید کلیه محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم آغاز كرد. از همان ابتدا تا به امروز سلامت وب همواره تلاش نموده است تا با فروش و عرضه کلیه محصولات این برند با کیفیت بسیار بالا و قیمتی بسیار مناسب پاسخ‌گوي نياز تمامی مخاطبان باشد.قیمت سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم در جشنواره تابستانه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 425000 تومان می باشد که شما عزیزان برای دریافت و خرید سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم با این قیمت می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “سرم احیا کننده تایم ریستور نوایج اوریفلیم”