شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم

25%

شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 90000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر VitaCare جایگزینی موثر ،بهداشتی و مناسب برای صابون‌ های قدیمی است که غنی شده با عصاره پرتقال و ویتامین ای می باشد .این محصول به آسانی و به صورت کامل پوست بدن شما را تمیز کرده  و باعث لطافت و شفافیت آن می گردد. این محصول علاوه بر نرم کنندگی پوست باعث رطوبت رسانی عمیق و ماندگار پوست گردیده و حس طراوت و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد.

نقد و بررسی : شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم

شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم با بهره گیری از ترکیبات کاملا طبیعی  بهترین شوینده،پاک کننده ،نرم کننده و مرطوب کننده پوست به شمار می رود .این محصول  علاوه بر این که به طور مؤثری باعث پاک شدن پوست از آلودگی ها می شود، به حفظ رطوبت طبیعی پوست نیز کمک کرده و در حفاظت از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی و شادابی پوست بسیار موثر و سودمند می باشد. این محصول با دارا بودن رایحه پرتقال استحمام لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم با استفاده از مواد گیاهی و مواد موثره طبیعی فرمول بندی و تولید شده اند و در نتیجه به علت ترکیبات طبیعی و ارگانیک به کار رفته در این محصول این شوینده بسیار ملایم و فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر می باشد .این محصول تاثیر ویژه‌ای در تمیز کردن بهتر پوست و کنترل چربی آن داشته و آبرسان و نرم کننده ای بسیار مؤثر جهت انواع پوست به شمار می رود .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم

این محصول دارای  ویتامین E ، عصاره پرتقال و شوینده های ملایم و سازگار با پوست می باشد که استفاده از آن به صورت روزانه موجب شست و شوی کامل پوست ،رفع آلودگی ها و بوی بد بدن و نرمی و لطافت پوست می شود .این محصول علاوه بر رطوبت رسانی ، از پوست در برابر آلودگی های میکروبی محافظت کرده و در بازسازی سلولی، حفظ لطافت و رطوبت طبیعی پوست تاثیر بسزایی دارد.این شامپو بدن به خوبی پوست را تمیز و شفاف کرده  و با ادامه مصرف این محصول پوستی نرم، صاف و سالم را تجربه خواهید نمود.


جدول مشخصات شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم

نام محصول شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر VitaCare
حجم 250 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 42314
گروه مراقبت از بدن
سن مناسب برای تمامی افراد 
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست 
نوع محفظه بطری 
نوع محصول  شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. شوینده و پاک کننده بسیار ملایم پوست بدن
  2. مناسب جهت شست و شوی روزانه بدن
  3. دارای PH مناسب پوست
  4. دارای رایحه آرام بخش و معطر پرتقال
  5. تامین کننده رطوبت از دست رفته بدن
  6. پاک کننده کامل آلودگی ها از سطح پوست
  7. آبرسان و نرم کننده ای بسیار مؤثر
  8. روشن کننده، شفاف کننده پوست
  9. دارای خاصیت مغذی پوست
  10. دارای خواص آنتی اکسیدانی
  11. ضد خارش و خشکی پوست
  12. دارای خاصیت انرژی و نشاط بخشی
  13. مناسب انواع پوست
  14. فاقد سورفکتانت های SLS و SLES و پارابن

شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این شامپو بدن برای همه انواع پوست مناسب بوده و دارای فرمولی ملایم پاک کننده و مرطوب کننده پوست می باشد و در ایجاد شادابی و نرمی پوست بسیار موثر است.این شامپو مرطوب کننده طبیعی پوست ،تسکین دهنده و آرامش بخش پوست و نرم کننده پوست بوده و فاقد سولفات، مواد صابونی، فتالات، پارابن و … می باشد.


نحوه استفاده از شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز مقدار کافی از این شامپو را بر روی لیف مناسب و یا کف دست ریخته و سپس روی بدن ماساژ دهید و بدن را با آن شست و شو دهید و سپس آبکشی نمایید.این محصول تنظیم کننده تعادل چربی و رطوبت پوست بوده و در مراقبت از پوست در برابر عوامل بیماری زا و رفع بوی بدن بسیار موثر است.


مکانیسم اثر شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریف لیم

این شامپو بدن محصولی بسیار مناسب جهت شست و شوی روزانه پوست بدن است که با دارا بودن PH مناسب جهت شست و شوی روزانه پوست بدن بسیار مفید و مناسب می باشد .استفاده از این محصول بدون ایجاد خشکی در پوست موجب لطافت و نرمی پوست گردیده و  رایحه آرامش بخش آن جهت ایجاد حس طراوت و شادابی در روز تاثیر بسزایی دارد.این محصول تغذیه کننده و انرژی بخش پوست بدن است و پاک کننده کامل آلودگی ها از سطح پوست می باشد.


قیمت و طریقه خرید شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم برای معرفی تمامی محصولات برند اوریفلیم و پاسخ به سوالات و مشکلات زیبایی شما عزیزان صفحه ای را به معرفی و بررسی جزییات هر محصول اختصاص داده است تا شما عزیزان بتوانید نیاز ها و مشکلاتی که در انتخاب و خرید محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های  اورجینال دارید را به آسانی رفع نمایید و با بهترین محصولات برند اوریفلیم آشنا شوید .همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات خود در انتخاب و خرید هر محصول با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان از مشاوره تخصصی در مورد هر محصول بهره مند شوید .قیمت شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم در آف پاییزه محصولات اوریفلیم 90000 تومان است که شما عزیزان  برای خرید شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم از فروشگاه اینترنتی سلامت وب می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن در نشانی دلخواه خود تحویل بگیرید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن انرژی بخش ویتاکر اوریفلیم”