شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم

29%

شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 85000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

شامپو بدن ژلی بی هپی Be Happy یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات برند اوریفلیم است که قوی ترین تمیز کننده پوست بدن بوده و برای پوستتان نرمی ،لطافت ،شادابی و زیبایی را به ارمغان می آورد .این محصول دارای pH متناسب با پوست بدن است و استفاده از آن برای انواع پوست و مصرف روزانه افراد بزرگسال انتخابی عالی و بسیار کاربردی و مقرون به صرفه می باشد .اگر می خواهید روز پر نشاطی داشته باشید شست و شوی بدن خود را به شامپو بی هپی اوریفلیم بسپارید .

نقد و بررسی : شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم

شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم بهترین محصول تمیز و نرم کننده پوست بدن است که غنی شده با روغن های طبیعی و عصاره پرتقال خونی و زردچوبه می باشد .این محصول علاوه بر آن که براق کننده و شفاف کننده پوست بدن است خوشبو کننده و خنثی کننده بوی بد بدن بوده و استفاده از آن راز زیبایی ،نرمی و لطافت پوست بدن شناخته شده است .

شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم چیست؟

شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم با دارا بودن فرمول اختصاصی جهت کمک به محافظت از رطوبت طبیعی پوست شما تهیه و طراحی شده است .این محصول با بهره گیری از خواص عصاره پرتقال خونی و زردچوبه و دارای قدرت شویندگی مناسبی برای  پوست بدن بوده و در نتیجه استفاده از آن به شما حس شادابی و تازگی می دهد و حس لطافت و آرام بخشی را برای پوست بدنتان به ارمغان می آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم

شامپو بدن ژلی بی هپی تمیز کننده قوی پوست بدن است که در فرمولاسیون آن از روغن های طبیعی ، عصاره پرتقال خونی و زردچوبه استفاده شده است .عصاره پرتقال خونی موجود در این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین ث،کلسیم و ویتامین های گروه ب نقش مهمی در جلوگیری از خشکی پوست داشته و باعث افزایش لطافت و نرمی پوست می شود. زردچوبه نیز با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی در رطوبت رسانی به پوست تاثیر بسزایی داشته و باعث شفافیت بیشتر پوست گشته و لطافت و رطوبت پوست شما را تا حدود زیادی تامین می نماید.


جدول مشخصات شامپو بدن ژلی بی هپی اوریف لیم

نام محصول شامپو بدن ژلی بی هپی Be Happy
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 35992
گروه مراقبت روزانه از پوست بدن 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
پوست مناسب تمامی پوست ها 
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول  شامپو بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از شامپو بدن ژلی بی هپی اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. تمیز و نرم کننده پوست بدن
  2. ایجاد حس نشاط و سر زندگی
  3. مرطوب کننده و زیبا کننده پوست
  4. دارای قدرت شویندگی مناسب پوست بدن
  5. دارای pH متناسب با پوست بدن
  6. التیام بخش و ضد التهاب
  7. مناسب برای انواع پوست ها
  8. افزایش لطافت و شادابی پوست
  9. تأیید سازگاری با پوست از نظر پزشکان متخصص پوست
  10. دارای رایحه دلپذیر و نشاط بخش پرتقال
  11. مناسب جهت مصرف روزانه بزرگسالان
  12. فاقد پارابن و فنوکسی اتانول ، بدون الکل و رنگ

شامپو بدن ژلی بی هپی اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این شامپو برای تمامی افراد با دارا بودن سنین بالای 15 سال مجاز بوده و رمز داشتن پوستی صاف و زیبا به شمار می رود .


طریقه استفاده شامپو بدن ژلی بی هپی اوریف لیم

برای استفاده از این محصول استثنایی و فوق العاده تنها کافی است تا مقدار مناسبی از شامپو را بر روی پوست مرطوب بدن استفاده نمایید و سپس به آرامی پوست بدن را ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید. لازم بذکر است جهت ایجاد کف بهتر و جلوگیری از تحریک پوست از لیف هایی با الیاف نایلونی استفاده نمایید.در مورد مصرف این محصول هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید هر روز از این محصول استفاده کنید.


مکانیسم اثر شامپو بدن ژلی بی هپی اوریف لیم

شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم با دارا بودن مواد مغذی علاوه بر پاکسازی کامل پوست با ایجاد حس نرمی و تازگی در پوست آن را لطیف و شاداب نگه داشته و مانع از خشکی پوست می شود. این شامپو دارای PH طبیعی است و در نتیجه با هر نوع پوستی سازگار بوده و استفاده از آن باعث افزایش شادابی و نشاط شما می گردد.


نحوه خرید و قیمت شامپو بدن ژلی بی هپی اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی سلامت وب با عرضه و فروش کلیه محصولات برند برتر دنیا یعنی برند اوریفلیم امکان خرید لوازم آرایشی اصل اوریفلیم را به صورت آنلاین برایتان فراهم نموده است. در وب سایت سلامت وب شما می توانید ابتدا محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از مطالعه صفحه ویژگی های مربوط به آن به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس از فروشگاه ما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاين خریداری کرده و در کوتاه ترين زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.قیمت شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم در جشنواره تابستانه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 85000 تومان می باشد که شما عزیزان جهت خرید شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “شامپو بدن ژلی بی هپی اوریفلیم”