صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم

39%

صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم


قیمت اصلی 95000 تومان بود.قیمت فعلی 58000 تومان است.

تخفیف : 37,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

صابون دیسکاور مالدیوین Discover با رایحه برگرفته از طبیعت مالدیو و ترکیبی از رایحه انبه و پاپایا در پاکسازی و حفظ رطوبت پوست نقش اساسی را ایفا می کند. این محصول با دارا بودن ترکیبات ویژه و صد در صد گیاهی پوست را خشک نمی کند و علاوه بر محافظت از سلامتی پوست زیبایی پوست را احیاء می کند.

نقد و بررسی : صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم


صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم یکی دیگر از محصولات بی نظیر و پر فروش برند اوریفلیم است که استفاده از آن سبب پاکسازی پوست  بدون ایجاد خشکی در پوست خواهد گردید .این محصول دارای دارای ماده موثر آبرسان جهت حفظ هیدراتاسیون پوست بوده و مناسب برای انواع پوست و استفاده روزانه می باشد .

صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم چیست؟

صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم با بهره گیری از عناصر معدنی و ویتامین های دیگر در این ماده، امر پاکسازی و تغذیه پوست را به صورت کامل انجام داده و با دارا بودن خاصیت نرم کنندگی و روشن کنندگی پوست تاثیر خاصی بر روی زیبایی انواع پوست دارد .ترکیبات به کار رفته در این محصول کاملا سازگار با پوست بوده و به دلیل دارا بودن ترکیبات کاملا ارگانیک و طبیعی موجب احساس نرمی و لطافت پوست بعد از شست و شو می گردد.


ترکیبات تشکیل دهنده صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم

این محصول با رایحه برگرفته از طبیعت مالدیو و ترکیبی از رایحه انبه و پاپایا حاوی 25% کرم بوده و به خوبی کف کرده و پوست شما را نرم و لطیف می کند.این صابون تمیزکننده و نرم کننده قوی پوست بوده و کاملاً گیاهی و بدون مواد مضر برای پوست می باشد .با این محصول خوشبو می توانید پوست خود را به آسانی تمیز و خوشبو نموده و هر گونه آلودگی را از روی پوست خود بزدایید.


جدول مشخصات صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم

نام محصول صابون دیسکاور مالدیوین Discover
وزن 90 گرم
محل مصرف  پوست صورت و بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 34102
گروه مراقبت روزانه از پوست صورت و بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بزرگسال 
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه سلفونی
نوع محصول  صابون
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مرطوب کننده پوست دست
  2. کاهش دهنده آکنه و التهاب پوستی
  3. تغذیه کننده، استحکام بخش بافت پوست
  4. دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  5. جلوگیری از تخریب پوست توسط رادیکال های آزاد
  6. روشن کننده و شفاف کننده پوست
  7. حفظ رطوبت طبیعی پوست
  8. شادابی و طراوت پوست
  9. نرم کننده و التیام بخش پوست
  10. جلوگیری از تشکیل چین و چروک های سطحی پوست
  11. انرژی بخش بافت پوست
  12. مانع از خشکی پوست پس از شست و شو
  13. آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده
  14. بسیار خوشبو
  15. صد در صد گیاهی
  16. مناسب انواع پوست
  17. بدون پاراین و بدون الکل

صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این صابون پوست را نرم و لطیف کرده و مانع خشکی پوست می گردد. در نتیجه استفاده از آن برای انواع پوست و تمامی افراد مناسب بوده و می تواند بستری مناسب برای تغذیه پوست و احساس آرامشی ناب بر روی پوست را ایجاد نماید.


نحوه استفاده از صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم

شما می توانید برای بهره مندی از مزایای یاد شده و بدون نگرانی از بابت خشکی پوستتان پوست صورت را ابتدا با آب سرد آبکشی نموده و سپس با استفاده از این محصول به مدت چند دقیقه ماساژ داده و سپس صورت خود را بشویید. برای افزایش طراوت و شادابی پوستتان می توانید روزانه از این صابون استفاده نمایید.


مکانیسم اثر صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم

این محصول با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا و بدون خشک کردن پوست سبب رطوبت رسانی به پوست و شفافیت پوست گردیده و علاوه بر احیای پوست برطرف کننده مشکلات پوستی نظیر کک و مک و جوش های سر سیاه می باشد .این صابون تغذیه کننده عالی پوست بوده و آرامش بخش و جوان کننده پوست نیز می باشد .


نحوه خرید و قیمت صابون دیسکاور مالدیوین  اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان مرجع تخصصی عرضه و فروش کلیه محصولات آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن های برند اوریفلیم ، تمامی کالاهای مورد نیاز شما را به شرط بهترین قیمت ، ضمانت اصالت کالا و با بالاترین کیفیت خدمتتان عرضه می نماید .خرید محصولات نامبرده از فروشگاه ما علاوه بر این که بسیار راحت  و سریع است امکان بررسی ویژگی های مربوط به هر محصول را در صفحه نقد و توضیح هر محصول برایتان فراهم نموده و بدین طریق شما می توانید با مطالعه صفحه مورد نظر انتخاب بهتری داشته باشید.قیمت صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم در فستیوال تابستانه و فروش ویژه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 58000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید و با استفاده از این محصول پوستی نرم و لطیف داشته باشید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “صابون دیسکاور مالدیوین اوریفلیم”