لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم

18%

لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم


قیمت اصلی 190000 تومان بود.قیمت فعلی 155000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس Essense با کد مرجع: 34850 محصولی بی نظیر و فوق العاده استثنایی از لاین اسنس برند اوریفلیم است که به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای آب رسانی به پوست دست و بدن شناخته شده است .این محصول با دارا بودن عصاره ها و روغن های طبیعی و رایحه ای بسیار دلنشین بدون بر جای گذاشتن چربی بر ر روی پوست به سرعت جذب پوست شده و شاداب کننده،شفاف کننده و ترمیم کننده قوی پوست می باشد.

 

 

نقد و بررسی : لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم

لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم محصولی بسیار مفید و موثر برای مراقبت از نرمی و لطافت پوست دست و بدن شماست .این محصول به علت دارا بودن روغن هل خالص به سرعت پوستتان را بازسازی و احیا نموده و با استفاده از عصاره گل پنبه پوستتان را تغذیه و آب رسانی می کند .اگر می خواهید پوستی لطیف و ابریشمی داشته باشید حتما این لوسیون را خریداری کرده و در طی روز از آن استفاده نمایید.

لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم چیست؟

لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم محصولی فوق العاده از شرکت سوئی اوریفلیم است که در لابراتوارهای مجهز داروسازی این شرکت در کشور سوئد تهیه و تولید شده است. این محصول برای انواع مختلف پوست مناسب بوده و علاوه بر از بین بردن خشکی و زبری پوست رطوبت پوست را حفظ کرده و نرمی و لطافت پوست را تضمین می نماید .این محصول به عنوان نرم کننده پوست با ایجاد لایه‌ای طبیعی از چربی از پوستتان در برابر کلیه آسیب های محیطی محافظت می نماید .


ترکیبات تشکیل دهنده لوسیون دست و بدن اسنس اوریفلیم

این محصول دارای فرمول قدرتمند و غنی شده با روغن هل و عصاره گل پنبه می باشد. فرمولاسیون موثر این لوسیون برای  نوسازی و داشتن پوستی نرم و لطیف بسیار مفید و کاربردی بوده و با از بین بردن چین و چروک های پوست به جوانسازی و کاهش التهابات پوستی کمک می کند.


جدول مشخصات لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم

نام محصول لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس
حجم  300 میلی لیتر
محل مصرف  پوست بدن و دست
کد بهداشتی یا کد مرجع 34850
گروه مراقبت از پوست دست و بدن 
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 12 سال
پوست مناسب برای تمامی پوست ها
نوع محفظه بطری پمپ دار
نوع محصول  لوسیون دست و بدن
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. رطوبت رسان و استحکام بخش پوست
  2. التیام بخش و تغذیه کننده پوست بدن
  3. محافظت کننده و کاهش دهنده لک‌های تیره پوست
  4. حاوی روغن های طبیعی ضروری برای بدن و دست
  5. کمک به بهبود سلامت پوست
  6. جلوگیری از خشکی پوست
  7. افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  8. حفظ قابلیت ارتجاعی و استحکام پوست
  9. افزایش دهنده طراوت و شادابی پوست
  10. ممانعت از ضخیم شدن لایه بیرونی پوست
  11. ضد التهاب و حساسیت
  12. مورد تایید متخصصین پوست
  13. فاقد پارابن

لوسیون دست و بدن اسنس اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این لوسیون برای انواع پوست و تمامی افراد بالای 12 سال مناسب و قابل استفاده می باشد.این محصول مغذی، آبرسان عمقی و محافظت کننده از پوست دست و بدن است و مصرف آن راز سلامتی،زیبایی و جوانی پوست شما قلمداد می شود.شما می توانید جهت جلوگیری از خشکی پوست، رفع خارش و تأمین رطوبت مورد نیاز پوست بدن به صورت روزانه و بدون رعایت محدودیت از این لوسیون استفاده فرمایید.


نحوه استفاده از لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریف لیم

این مجصول را به روزانه و پس از استحمام بر روی پوست دست و بدن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. در صورت نیاز در طول روز تکرار کنید.پس از استفاده از این محصول نیازی به شست و شوی پوست نبوده و شما می توانید ا نرمی و لطافت پوست خود لذت ببرید .


نحوه خرید و قیمت لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف ایجاد بستری امن برای خرید آسان و آنلاین تمامی محصولات برند اوریفلیم تاسیس شد  و در طی این سال ها با ایده‌ های نوین خود توانسته است فروش آنلاین انواع کالا های متنوع این برند را برای عموم هموطنان عزیز در سراسر کشور میسر سازد.ما تمامی تلاش خود را نموده ایم تا با حمایت و رعایت کامل قوانین مشتری مداری مطلوب ترین کیفیت و بهترین خدمات را خدمت آن ها ارائه نماییم.قیمت لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم در حراج پر تخفیف زمستانه فروشگاه سلامت وب تنها 155000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و کالای مورد نظر خود را به صورت آسان و ارزان از فروشگاه ما خریداری نمایید.

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “لوسیون دست و بدن هل و گل پنبه اسنس اوریفلیم”