ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم

28%

ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 100000 تومان بود.قیمت فعلی 72000 تومان است.

تخفیف : 28,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک ورقه ای احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر Love Nature محصولی بی نظیر و بسیار قدرتمند برای احیاء و بازسازی انواع پوست می باشد که با دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی مرطوب کننده،روشن کننده و شفاف کننده پوست بوده و در نتیجه استفاده از آن باعث سفتی و استحکام پوست و کاهش خطوط و چروک ایجاد شده بر روی پوست می گردد .

نقد و بررسی : ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم

ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم با پاکسازی عمقی و تنظیم چربی پوست بهترین محصول رطوبت رسان، لیفت کننده و روشن کننده پوست صورت است که با افزایش سنتز کلاژن و الاستین به بهبود عملکرد و سرعت بازسازی پوست کمک شایانی نموده و باعث افزایش قوام و شفافیت قابل ملاحظه انواع پوست می باشد.با استفاده از این ماسک ورقه ای گیاهی، پوست به طور قابل توجهی محکم تر و درخشان تر شده و زیبایی از دست رفته خود را بازیابی می نماید.

ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم محصولی جدید و چند منظوره از برند تخصصی اوریفلیم است که به علت دارا بودن انواع ویتامین ها،آنتی اکسیدان ها و ….فرایند کلاژن سازی را در پوست افزایش داده و در نتیجه به سرعت پیری پوست را مهار کرده و پوست را جوان تر و شاداب تر می نماید. این محصول علاوه بر جوانسازی پوست، خاصیت روشن کنندگی داشته و با تنظیم پیگمان های پوست در بهبود تنفس سلول تاثیر بسیار بسزایی داشته و استفاده از آن پوستی سالم و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم

ماسک احیاکننده و شاداب کننده پوست با دارا بودن عصاره پرتقال سرشار از ویتامین C است و از همین رو با دارا بودن خاصیت انتی اکسیدانی بسیار بالا در رطوبت رسانی و روشن سازی پوست و ایجاد بافت ابریشمی، نرم، صاف و مخملی تاثیر بسزایی دارد .عصاره جو دوسر موجود در این ماسک بهترین تسکین دهنده و مرطوب کننده قوی پوست می باشد و به پوست احساس شادابی و جوانی می بخشد.


جدول مشخصات ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریف لیم

نام محصول ماسک ورقه ای احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر Love Nature
حجم  24 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت به جز پوست حساس اطراف چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 42134
گروه مراقبت از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
نوع پوست مناسب تمامی انواع پوست علی الخصوص پوست های خشک و حساس
نوع محفظه ساشه
نوع محصول  ماسک احیا کننده صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

ویژگی های منحصر بفرد ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. مرطوب کننده و روشن کننده پوست
  2. بازسازی کننده و درخشان کننده پوست
  3. انرژی بخش پوست
  4. مرطوب کننده عمقی و با دوام
  5. احیا و بازسازی کننده پوست
  6. درخشان کننده فوری پوست های خسته و کدر
  7. سفت کننده و یکنواخت کننده سطح پوست
  8. کاهش چین و چروک های سطحی
  9. بهبود تنفس پوست
  10. مناسب استفاده روزانه
  11. دارای بیش از 93% ترکیبات طبیعی و ارگانیک
  12. فاقد پارابن

ماسک احیا کننده لاونیچر اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این ماسک برای تمامی افراد بالای 16 سال و انواع پوست مناسب بوده و رطوبت رسان، خنک کننده و آرامش بخش فوری پوست به شمار می رود .


نحوه استفاده از ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این محصول تنها کافی است تا ماسک را از بسته خارج کرده و روی پوست تمیز قرار دهید. و اجازه دهید به مدت 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست باقی بماند. سپس ماسک را بردارید و پوست را ماساژ دهید تا باقیمانده مواد جذب پوست شود.پس از استفاده از این ماسک نیاز به آبکشی پوست نبوده و از قرار دادن این ماسک بر روی پوست حساس اطراف چشم خودداری نمایید .


مکانیسم اثر ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریف لیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات طبیعی کاملا موثر از پوست در برابر عوامل زیان بار که موجب پیری زودرس پوست می گردند محافظت کرده و با افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و آبرسانی مداوم به پوست مانع خشکی پوست می گردد. ویتامین c با بازسازی و رشد و نمو سلول های پوستی موجب طراوت و تقویت پوست می گردد. در نهایت این محصول با جلوگیری از بروز پیری زودرس موجب نرمی و لطافت پوست صورت می گردد.


طریقه خرید و قیمت ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه آنلاین سلامت وب با هدف فروش لوازم آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادکلن های برند اوریفلیم تاسیس شد. فروشگاه ما با رعایت اصل مشتری مداری و جهت جلب رضایت مشتریان خود تمامی محصولات نامبرده را  با بهترین قیمت ها و بهترین کیفیت خدمت تمامی مشتریان عزیز عرضه نموده و آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن به آن ها تحویل می دهد .قیمت ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم در فستیوال تخفیفات تابستانه فروشگاه ما و در فروش ویژه این فروشگاه تنها 72000 تومان است که شما عزیزان برای خرید ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول را با با اطمینان از کیفیت و سلامت ، خریداری نموده و در نتیجه زیبایی را به پوست خود هدیه کنید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک احیا کننده پرتقال و جودوسر لاونیچر اوریفلیم”