ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم

38%

ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم


قیمت اصلی 80000 تومان بود.قیمت فعلی 50000 تومان است.

تخفیف : 30,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر Love Nature محصولی فوق العاده قدرتمند از برند اوریفلیم است که برای لایه برداری،آب رسانی ،بازسازی و تغذیه و تقویت پوست و با استفاده از ترکیبات فوق العاده استثنایی تهیه و تولید شده است .این محصول پوست را نرم ،شفاف و شاداب کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن روشن و سفید می نماید .

نقد و بررسی : ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم

ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم یکی دیگر از محصولات استثنایی و بسیار شگفت انگیز برند اوریفلیم است که به واسطه دارا بودن ترکیبات ضد لک و آنتی اکسیدانی قوی باعث صافی و شفاف شدن پوست صورت می گردد.این ماسک پوست را به صورت عمیق پاکیزه و آب رسانی کرده و با ترمیم و بازسازی آن سرزندگی و شادابی را به پوستتان هدیه می کند.

ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم چیست؟

ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم یکی از بهترین،قوی ترین و محبوب ترین ماسک های صورت برند اوریفلیم است که جهت مراقبت تکمیلی از پوست و با استفاده از فرمولاسیون کاملا اختصاصی تهیه و تولید شده است .این ماسک حاوی مواد مؤثره ای مانند ویتامین C و عصاره لیچی بوده و استفاده از آن جهت شفاف و روشن نمودن پوست صورت بسیار موثر و کاربردی می باشد.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریف لیم

میوه لیچی متعلق به خانواده فندق ها بوده و سرشار از مواد مغذی هم چون ویتامین C، B6, B3، ریبوفلاوین، فولات، مس، پتاسیم، فسفر، منیزیم و آنتی اکسیدان ها  می باشد .ماسک پیل آف با دارا بودن بافت ژلی حاوی عصاره میوه لیچی بوده و از همین رو تمامی ویتامین های موجود در این محصول در این ماسک موجود می باشد .بنابراین این ماسک صورت با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی، التیام بخشی و مرطوب کنندگی سبب حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و بهبود سریع تر ساختار پوست در مدت بسیار کوتاهی می گردد.


جدول مشخصات ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریف لیم

نام محصول ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر Love Nature
حجم 10 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست صورت به جز پوست حساس دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35071
گروه مراقبت از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 16 سال
نوع پوست  مناسب برای همه انواع پوست حتی پوست های حساس
نوع محفظه ساشه
نوع محصول  ماسک صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریف لیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. آبرسان و مرطوب‌کننده عمیق پوست صورت
  2. صاف و درخشان کننده پوست
  3. ایجاد تعادل در سنتز ملانین
  4. از بین برنده سلول های مرده سطح پوست
  5. ضدلک و آنتی اکسیدان قوی
  6. کاهش خستگی و تیرگی پوست ناشی از فعالیت های روزانه
  7. افزایش طراوت و شادابی پوست
  8.  قوی ترین روشن کننده پوست
  9. مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس
  10. قابل استفاده برای یک بار مصرف
  11. خوشبو و دارای رایحه لیچی
  12. دارای بافت سبک ژلی
  13. جداسازی آسان از روی پوست
  14. مورد تایید متحصصان پوست
  15. فاقد پارابن

ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این این ماسک برای افراد بالای 16 سال و با دارا بودن انواع پوست مناسب است.ترکیبات فعال موجود در این ماسک بازسازی پوست را تحریک کرده و به آن طراوت و شادابی می بخشد. همچنین با افزایش خاصیت الاستیته و ارتجاعی پوست در برطرف نمودن علایم پیری پوست و در نتیجه جوانسازی پوست تاثیر بسزایی دارد.


نحوه استفاده از ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریف لیم

برای استفاده از این ماسک صورت تنها کافی است تا مقدار مناسبی از ماسک را بر روی پوست تمیز قرار داده و پس از ده دقیقه ماسک روی پوست خشک می شود .اکنون می توانید آن را به صورت یک لایه از پوست جدا کرده و از لطافت ،نرمی و شفافیت پوست خود لذت ببرید .لازم به ذکر است تا بدانید این ماسک صورت قابل استفاده برای یک بار مصرف بوده و می بایست در ناحیه اطراف چشم استفاده نشود.


مکانیسم اثر ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم

این محصول با اکسیژن رسانی به سلول های پوست و تامین رطوبت مورد نیاز موجب شفافیت، نرمی و لطافت پوست گشته و آن را نرم و شاداب می نماید .این محصول جهت رفع سریع و مؤثر کدورت و تیرگی پوست بسیار مفید و موثر بوده و پوست را مجددا بازسازی و احیا می نماید.


نحوه خرید و قیمت ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی با هدف تسهیل در خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر و ادوکلن های اصل و اورجینال برند اوریفلیم با بهترین قیمت در سطح کشور کار خود را آغاز کرده است.ما با ارائه صفحات مربوط به نقد و بررسی هر محصول به همراه پشتیبانی آنلاین و رایگان مشتریانمان را در فرآیند انتخاب محصولات با توجه به سلیقه آن ها راهنمایی کرده و پس از ثبت سفارش و خرید محصول آن را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریانمان می رسانیم.قیمت ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم در حراج زمستانه ی محصولات فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 32000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالا به صورت آنلاین خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک روشن کننده لیچی لاونیچر اوریفلیم”