ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم

16%

ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم


قیمت اصلی 175000 تومان بود.قیمت فعلی 147000 تومان است.

تخفیف : 28,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک مو آلتیمیت ریپیر هیریکس Hairx Ultimate Repair یکی از بهترین ماسک موهای برند اوریفلیم است که به علت دارا بودن سطح بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی سلامتی و زیبایی را برای موهایتان به ارمغان آورده و با آب رسانی ،تغذیه،تقویت و ترمیم موهای ضعیف و شکننده موجب نرمی، درخشندگی و خوش حالتی موها می گردد .

نقد و بررسی : ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم

ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم یکی از انواع ماسک موهای مفید و موثر تولید شده توسط برند اوریفلیم است که با احیا و بازسازی موهای ضعیف، خشک و آسیب دیده و رفع موخوره و شکنندگی موها سبب افزایش طراوت، شادابی و درخشندگی موها می گردد.این محصول قوی ترین نرم کننده، محافظت کننده و تقویت کننده موی سر بوده و استفاده از آن مزایایی به شرح آن چه که در این نوشتار آمده است برایتان خواهد داشت .

ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم چیست؟

ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم به عنوان بهترین،قوی ترین و مفید ترین ماسک موی تولید شده با بهره مندی از عصاره های گیاهی و مواد موثر دارای قدرت بسیار بالایی در آب رسانی و ترمیم کنندگی موها بوده و به عنوان یک محصول فوق العاده در زمینه مراقبت و بهداشت مو معرفی شده است .ترکیبات تشکیل دهنده این محصول با نفوذ به ساختار مو، بافت های آسیب دیده را تقویت و بازسازی کرده و سبب درخشش و لطافت همیشگی موها می گردد.


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم

ماسک موی هیریکس اوریفلیم به علت دارا بودن فرمولاسیون کاملا موثر و بهره مندی از روغن سویا و میکرو کراتین به همراه سایر ویتامین ها و پروتئین ها و چربی های مشابه با ساختار مو از نازک شدن و شکننده شدن موها پیشگیری کرده و مقاومت موها را در برابر موخوره و استفاده از وسایل گرمایشی مانند سشوار و… افزایش می دهد.این ماسک به خوبی موهای شما را تغذیه نموده و باعث طراوت و شادابی موی سر می شود از این رو استفاده از آن در ترمیم موهای آسیب دیده نقش به سزایی دارد.


جدول مشخصات ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم

نام محصول ماسک مو آلتیمیت ریپیر هیریکس Hairx Ultimate Repair
حجم 200 میلی لیتر
محل مصرف  موها
کد بهداشتی یا کد مرجع 32881
گروه مراقبت تکمیلی از موها
سن مناسب برای تمامی افراد و تمامی سنین
مو مناسب برای موهای ضعیف، نازک، خشک و آسیب دیده
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  ماسک مو
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. محافظ و ترمیم کننده مو
  2. افزایش سهولت در شانه زدن موها
  3. ایجاد اثر ابریشمی روی موها
  4. مناسب موهای کراتینه و رنگ شده
  5. رفع موخوره و شکنندگی موها
  6. براق کننده و محافظت رنگ مو
  7. افزایش خاصیت الاستیسیته مو
  8. افزایش حجم و حالت پذیری موها
  9. درخشان کننده و براق کننده موها
  10. رطوبت رسانی عمیق به مو و کمک به درمان خشکی پوست سر
  11. ضد حساسیت
  12. فاقد پارابن

ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

این ماسک جهت مصرف تمامی بانوان و آقایان با دارا بودن موهای ضعیف، نازک، خشک و آسیب دیده مناسب بوده و قوی ترین محصول  ترمیم کننده موهای آسیب دیده می باشد.


نحوه استفاده از ماسک موی آلتیمیت اوریف لیم

برای استفاده از این ماسک موی فوق العاده تنها کافی است تا قبل از استفاده از ماسک موهای خود را با شوینده مناسب شستشو داده و سپس مقداری از این ماسک را بر روی موهای تمیز و مرطوب ماساژ داده و اجازه دهید 5 دقیقه روی موها بماند و سپس بشوئید.هفته ای دو بار مصرف این محصول توصیه می شود.


مکانیسم اثر ماسک موی هیریکس اوریف لیم

این ماسک مو به عنوان یک آب رسانی بسیار قوی به خوبی می تواند در ترمیم موهای آسیب دیده و وز موثر واقع شده و با تغذیه عمقی تارهای مو و بهبود خون رسانی در فولیکول های مو به رفع موخوره و شکنندگی موها کمک کرده و سبب ایجاد نرمی و لطافت موها گردد.استفاده از این محصول در تسهیل فرایند شانه زدن موها و همچنین تقویت موهای ضعیف بسیار سودمند و مناسب بوده و دارای اثرات کاملا اثبات شده ای در موارد یاد شده می باشد .


نحوه خرید و قیمت ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با هدف در دسترس قرار دادن کلیه محصولات برند اوریفلیم اعم از آرایشی ،بهداشتی و عطر و ادوکلن شروع به کار کرد .ما در طی سال های فعالیت خود مفتخریم که تمامی محصولات نامبرده را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریانمان قرار داده ایم و با ارسال سریع محصولات و پشتیبانی خوب مشتریان و پاسخگویی و ارائه اطلاعات در مورد هر محصول به صورت رایگان در فروش آنلاین این محصولات پیشتاز بوده ایم. قیمت ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم در جشنواره زمستانه و پایان سال فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 147000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و با خرید این محصول استثنایی و بسیار شگفت انگیز  زیبایی و لطافت را برای موهای خود به ارمغان بیاورید .

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک مو آلتیمیت هیریکس اوریفلیم”