ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم

17%

ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 100000 تومان است.

تخفیف : 20,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 13 سپتامبر, 2020

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج Novage محصولی بسیار ایده آل برای بازسازی و انرژی رسانی به انواع پوست می باشد که با آبرسانی عمیق پوست و محافظت از پوست در برابر عوامل نامطلوب محیطی  طراوت پوست را برای مدت طولانی حفظظ کرده و نشاطی بی نظیر به پوست می بخشد. ترکیبات کاملا ارگانیک موجود در این محصول سلول های پوست را به طور عمقی تقویت کرده و استحکام و سفتی پوست را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

نقد و بررسی : ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم

ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم یکی از محصولات آبرسان لاین نوایج برند اوریفلیم است که استفاده از آن سبب رطوبت رسانی فوری پوست ، ایجاد  طراوت و شادابی در پوست می گردد.این محصول با استحکام و کاهش خطوط پوست حس شادابی و جوانی را برای پوست به ارمغان آورده و در رفع کدری و تیرگی پوست بسیار موثر و سودمند است .در ادامه می توانید اطلاعات کامل تری را در مورد این محصول و مزایای استفاده از آن به دست آورید .

ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم چیست؟

ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم محصولی بسیار مفید و کاربردی از برند اوریفلیم است که با دارا بودن عملکرد دوگانه به صورت هم زمان پوست صورت را پاکسازی نموده و با لایه برداری و عمل تغذیه پوست به صورت هم زمان پوست را آبرسانی و احیا می نماید .این محصول با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست سبب افزایش انعطاف پذیری پوست گردیده و  جوانی ،شادابی ،طراوت و زیبایی را برای پوستتان به ارمغان می آورد .


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم

این ماسک با دارا بودن فرمولاسیون مدرن و فوق پیشرفته و کاملا طبیعی و ارگانیک و بهره مندی از سلول های بنیادی گیاهی حاوی انواع آنتی اکسیدان های مورد نیاز و ویتامین های E و B و C بوده و برای مراقبت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های محیطی بسیار مفید و کاربردی می باشد.این ماسک با آبرسانی عمیق به پوست سبب درخشندگی و کمک به بازگرداندن رطوبت پوست گردیده و در احیا و تجدید حیات ،تازگی پوست و بالارفتن نرمی و لطافت پوست تاثیر بسزایی دارد .


جدول مشخصات ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم

نام محصول ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج Novage
حجم 25 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 35078
گروه مراقبت روزانه از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 25 سال
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه ساشه 
نوع محصول  ماسک احیا کننده پوست صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. شفاف کننده و شاداب کننده پوست
  2. حذف آلودگی ها از سطح پوست
  3. پاک سازی و تغذیه کننده پوست
  4. احیا کننده و متعادل کننده پوست صورت
  5. آبرسانی فوق العاده و عمیق پوست
  6. بهبود بافت پوست
  7. تقویت خاصیت ارتجاعی پوست
  8. روشن کننده و شفاف کننده رنگ پوست
  9. مناسب پوست های دهیدراته و پوست های تحت استرس
  10. غنی از آنتی اکسیدان های قوی و فلاونوئیدها
  11. کاهش خطوط و استحکام پوست
  12. ایجاد نرمی، لطافت و حس خوب تازگی
  13. فاقد پارابن

ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این ماسک برای تمامی افراد بالای 25 سال با دارا بودن انواع پوست مناسب بوده و در آبرسانی فوق العاده و بهبود بافت پوست برای افزایش نگهداری رطوبت تاثیر بسزایی خواهد داشت.


نحوه استفاده از ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریف لیم

برای استفاده از این محصول احیا کننده پوست ، پوست صورت خود را به خوبی بشویید و خشک کنید .اکنون ماسک را از بسته خارج کرده و بر روی پوست تمیز قرار دهید و اجازه دهید تا به مدت 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست باقی بماند. سپس ماسک را بردارید و پوست را ماساژ دهید تا باقیمانده مواد جذب پوست شود.این محصول بدون نیاز به آبکشی بوده و برای زیبایی و جوان سازی پوست بسیار مفید و سودمند است .


مکانیسم اثر ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریف لیم

ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج با دارا بودن ترکیبات طبیعی سوئدی برای آبرسانی کردن و احیای مجدد پوست تهیه و تولید شده است و استفاده از آن به نرمی ،لطافت و درخشانی پوست کمک شایانی می نماید.این محصول با یکنواخت نمودن رنگ پوست طراوت و شادابی پوست را بدان باز گردانده و بازسازی‌ کننده و حذف کننده آلودگی های پوست می باشد.بنابراین خرید و استفاده از این ماسک خاصیت ارتجاعی پوست خود را تقویت نموده و نرمی و شادابی را به پوست خود هدیه نمایید.


نحوه خرید و قیمت ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریف لیم

فروشگاه اینرتنتی سلامت وب با هدف عرضه و فروس کلیه محصولات برند اوریفلیم تاسیس شد.چنان چه قصد خرید بهترین و ارزنده ترین محصولات برند اوریفلیم را در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار مناسب دارید می توانید با مشاورین بخش فروش فروشگاه ما تماس گرفته و علاوه بر برخورداری از مشاوره ای رایگان کالای مورد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا و با ضمانت اصل بودن کالا تنها از فروشگاه اینترنتی ما خریداری نمایید . قیمت ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم در حراج و آف تابستانه فروشگاه همواره تخفیف سلامت وب تنها 155000 تومان است .شما برای خرید ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت سفارش و خریداری نموده و خرید فوق العاده با کیفیت و امنی را با فروشگاه اینترنتی ما تجربه نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک ورقه ای احیا کننده نوایج اوریفلیم”