کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم

23%

کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم


قیمت اصلی 180000 تومان بود.قیمت فعلی 138000 تومان است.

تخفیف : 42,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش Love potion Midnight Wish نرم‌کنند‌ه ای بسیار موثر جهت آب رسانی به انواع پوست می‌باشد که پوستی مخملین را برای تمامی بدن به ارمغان می‌آورد. این محصول با دارا بودن رایحه ماندگار خود شفاف‌کننده و درخشان‌کننده پوست بوده و محصولی کاملاً ایده‌آل برای رفع خشکی پوست و جوانی آن به شمار می‌رود.

نقد و بررسی : کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم

کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم یکی از محصولات جدید و بسیار شگفت‌انگیز برند اوریفلیم است که جهت آب رسانی و رطوبت رسانی به پوست  بدن در مجهزترین لابراتورهای این کمپانی تهیه و تولید شده است. این محصول علاوه بر ایجاد شفافیت و شادابی در پوست نرمی و لطافت خاصی را به پوست اعطا نموده و زیبایی و طراوت را برای پوستتان به ارمغان می‌آورد.

کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم چیست؟

کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم یکی از محصولات تخصصی و بسیار محبوب برند اوریفلیم برای مراقبت از پوست بدن است که با آب رسانی و مرطوب نمودن پوست هرگونه خشکی پوست و چین و چروک ‌ها و افتادگی های پوستی ناشی از آن را بهبود بخشیده و جوان‌کننده و شاداب‌کننده پوست بدن می‌باشد. این محصول پوستی روشن و شفاف ایجاد کرده و ترک ‌های پوستی را از بین می‌بردو پوستتان را به آسانی زیبا، نرم و خوشبو می‌کند.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم

این محصول با احترام به طبیعت و با تکیه بر فرمولاسیون منحصر به فرد و کاملاً اختصاصی و با کیفیت بسیار بالا در لابراتوارهای مجهز و منتخب اروپایی تهیه و تولید شده است. ترکیبات موثر موجود در این محصول شامل انواع ویتامین‌ها ،املاح معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مورد نیاز و هماهنگ با ساختار پوست بدن بوده و در نتیجه استفاده منظم از این محصول می‌تواند رمز زیبایی و جوانی پوست به شمار آید. استفاده از ترکیبات گیاهی و کاملاً ارگانیک و عصاره‌ها و روغن‌های گران‌بها و ارزشمند در این محصول سبب شده است تا این محصول به عنوان یک کرم بدن خاص و پرطرفدار در تمام دنیا شناخته شود.


جدول مشخصات کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم

نام محصول کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش Love potion Midnight Wish
حجم 250 میلی لیتر
محل مصرف  مناسب استفاده برای پوست بدن
کد بهداشتی یا کد مرجع 36093
گروه مراقبت از پوست بدن
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 15 سال
نوع پوست  مناسب برای همه انواع پوست مخصوصا پوست های خشک و ترک خورده
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  کرم بدن عطری
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  • آبرسان و مرطوب‌کننده قدرتمند بدن
  • رفع هرگونه خشکی پوست
  • محافظ و ترمیم‌کننده پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • محافظت از پوست در برابر آسیب‌ های ناشی از رادیکال‌های آزاد
  • ایجاد حس تازگی و آرامش در طول روز
  • ساختاری سبک و دارای جذب سریع
  • ماندگاری طولانی
  • روشن‌کننده و شفاف‌کننده پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • تقویت تولید کلاژن در پوست
  • فاقد رنگ مصنوعی، پارابن و سیلیکون
  • دارای رایحه خوشبوی عطر لاوپوشن میدنایت ویش
  • مورد تایید متخصصین پوست

کرم بدن عطری لاوپوشن اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول به تمام افراد بالای 15 سال با دارا بودن هر نوع پوست پیشنهاد می‌شود. ترکیبات فعال بیولوژیکی این محصول محرک روند بازسازی و جوان‌سازی سلول‌های طبیعی پوست بوده و در برطرف نمودن پیری زودرس پوست و تبعات منفی ناشی از آن کاربرد موثری دارد.


نحوه استفاده از کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریف لیم

برای استفاده از این محصول شگفت‌انگیز تنها کافی است تا مقدار کمی از کرم را بر روی پوست تمیز ناحیه مورد نظر خود ماساژ داده و اجازه دهید تا کرم به خوبی جذب پوستتان گردد. در مورد مصرف این محصول محدودیتی وجود نداشته و شما می‌توانید برای پیشگیری از خشکی و افتادگی پوست خود به دفعات از این محصول در طی روز استفاده کنید.


مکانیسم اثر کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریف لیم

این محصول امولسیون بسیار سبکی است که فاقد چربی و بر پایه آب بوده و به راحتی بر روی پوست پخش و توسط پوست جذب می‌گردد. رایحه ملایم و دلپذیر این محصول پوست بدنتان را خوشبو و معطر می‌سازد و استفاده مرتب از این محصول پوست را نرم و کشیده نموده و هرگونه ترک، خشکی و چین و چروک پوستی را کاهش می‌دهد و با آبرسانی کامل پوست سبب سفتی و جوانی پوست می‌گردد. این محصول اکسیری جادویی برای تغذیه، تقویت، ترمیم وبازسازی پوست بوده و نشاط و شادابی خاصی به پوست می‌بخشد.


نحوه خرید و قیمت کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریف لیم

فروشگاه سلامت وب اوریفلیم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌ های آنلاین امکان بررسی، انتخاب و خرید آنلاین کلیه محصولات آرایشی و بهداشتی برند اوریفلیم را به آسانی برایتان فراهم نموده است. فروشگاه ما با پایبندی به سه اصل کلیدی تضمین اصل بودن کالا، قیمت مناسب و تحویل سریع محصول در نشانی دلخواه شما موفق شده تا همگام با فروشگاه‌ های معتبر جهانی به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.قیمت کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم در جشنواره زمستانه ی محصولات فروشگاه پر تخفیف سلامت وب تنها 138000 تومان است که شما عزیزان جهت خرید کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را با کیفیت بسیار بالا و به صورت اورجینال در سریع ترین زمان ممکن تنها از فروشگاه ما به صورت انلاین خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم بدن عطری لاوپوشن میدنایت ویش اوریفلیم”