کرم رفع تیرگی دور چشم اوریفلیم سینگ ایز بیلیوینگ هیدرا اپتیمالز

20%

کرم رفع تیرگی دور چشم اوریفلیم سینگ ایز بیلیوینگ هیدرا اپتیمالز


قیمت اصلی 198000 تومان بود.قیمت فعلی 158000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

ویژگی های کلیدی محصول

  • برطرف کردن تیرگی دور چشم
  • برطرف کردن پف دور چشم

بررسی اجمالی محصول

کرم دور چشم هیدرا اپتیمالز اوریفلیم با فرمولی قدرتمند با قدرت آبرسانی بالا و اکسیژن فعال که اکسیژن کافی را به پوست دورچشم می رساند.

پف زیر چشم را کاهش می دهد و حلقه تیره دور چشم را کم رنگ می کند.

و چروکهای ریز را از بین می برد.

حاوی کافئین

مناسب همه سنین و همه نوع پوست.

نقد و بررسی : کرم رفع تیرگی دور چشم اوریفلیم سینگ ایز بیلیوینگ هیدرا اپتیمالز

پوست دور چشم یکی از حساس ترین و نازک ترین مناطق پوست صورت است که در صورت کدر و تیره شدن جلوه نازیبایی را به چهره می بخشد .به همین منظور محققان اوریفلیم برای کاهش تیرگی و پف اطراف چشم محصولی را تولید نموده اند که با دارا بودن فرمولاسیون بی نظیر یعنی فرمولاسیون لینگون بری و O2، اکسیژن مورد نیاز پوست دور چشم را فراهم کرده و از تیرگی و پف زیر چشم جلوگیری و یا در صورت وجود آن را به خوبی درمان می کند.نام این محصول شگفت انگیز کرم رفع تیرگی دور چشم سینگ ایز بیلیوینگ هیدرا اپتیمالز است که در ادامه به معرفی بیشتر این محصول و بررسی ویژگی ها و سایر خصوصیات منحصر بفرد این محصول می پردازیم.

کرم رفع تیرگی دور چشم هیدرا اپتیمالز چیست؟

کرم رفع تیرگی دور چشم (سینگ ایز بیلیوینگ هیدرا اپتیمالز Optimals Hydra seeing is believing ) یکی دیگر از سری محصولات معجزه گر برند سوئدی اوریفلیم است که با فرمولی خاص برای رفع تیرگی و پف پوست زیر چشم و روشن کردن پوست دور چشم ساخته شده است .کرم دور چشم سینگ ایز بیلوینگ اوریفلیم خشکی پوست را در این منطقه التیام بخشیده و با بازگرداندن قابلیت ارتجاعی پوست نقش موثری در کاهش تیرگی و پف اطراف چشم دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم رفع تیرگی دور چشم هیدرا اپتیمالز

کرم دور چشم اپتیمالز هیدرا به علت دارا بودن ترکیبات بی نظیر و طبیعی گیاهی به همراه کافئین بر روی نشانه های زودرس پیری بر روی پوست حساس دور چشم تاثیر گذاشته و بدین طریق به رفع تیرگی و پف دور چشم کمک می کند .همه ما به خوبی می دانیم که کافئین به عنوان عنصری آرام بخش شناخته شده است بنابراین کافئین موجود در این محصول در از بين بردن پف و خستگي دور چشم موثر بوده و سایر عناصر موجود در این محصول به طرق زیر به رفع مشکلات یاد شده کمک می کنند :

  1. عصاره گل Roseroot زرد یا گیاه ریشه طلایی که به علت دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی در محدودنمودن اثرات نامطلوب رادیکال های آزاد موثر بوده و در نتیجه از پوست در برابر اسیب های مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند.
  2. عصاره گیاه hope که دارای اثرات مفیدی بر روی پوست بوده و به علت داشتن خواص تسکین دهندگی فوق العاده پوست حساس دور چشم را تسکین داده و باعث نرمی و شفافیت پوست ظریف اطراف چشم می شود.
  3. کره و عصاره روغن درخت قلم که ماده ای ضخیم و خامه ای است که از مغز درخت روغن قلم استخراج می شود و به علت دارا بودن اسیدهای چرب و استرول های گیاهی دارای خواص درمانی فوق العاده ای برای نرم کردن و صاف کردن پوست بوده و وجود آن در این کرم به کاهش ظهور چین و چروک کمک می کند.

جدول مشخصات و ویژگی های کرم حذف تیرگی دور چشم هیدرا اپتیمالز

نام محصول کرم رفع تیرگی دور چشم سینگ ایز بیلیوینگ هیدرا اپتیمالز
گروه محصول ضدچروک و روشن کننده دور چشم
سایز 15 میلی لیتر
محل مصرف پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع کد مرجع: 32464
جنسیت مصرف عمومی
سن تمامی سنین
گروه تمامی پوست ها
نوع محفظه کاسه ای
رنگ سفید یا بی رنگ
بو معطر به دلیل وجود گیاه ریشه طلایی
مدل اپتیمالز
کشور سازنده سوئد
کمپانی سازنده محصول اوریفلیم

ویژگی های اصلی کرم رفع تیرگی دور چشم هیدرا اپتیمالز

  1.  کاهش و درمان سیاهی زیر چشم
  2. کاهش و درمان پف زیر چشم
  3. بهبود فرایند اکسیژن رسانی به پوست اطراف دور چشم
  4. مرطوب کننده و آبرسان قوی دورچشم
  5. احیا کننده و شاداب کننده پوست دور چشم
  6. روشن کننده ی پوست دور چشم
  7. از بین برنده چین و چروک های ریز پوست دور چشم
  8. ضد چروک قوی دور چشم
  9. بازسازی کننده پوست دور چشم
  10. تسکین دهنده پوست اطراف چشم
  11. ضد التهاب پوست دور چشم
  12. کاهنده نشانه های خستگی و کم آبی در این منطقه از پوست
  13. سفت شدن پوست
  14. کنترل میزان چربی پوست
  15. مناسب انواع پوست (مختلط ، نرمال ، خشک)

نحوه استفاده از کرم رفع تیرگی دور چشم هیدرا اپتیمالز

برای استفاده از کرم دور چشم هیدرا اپتیمالز کافی است مقداری از کرم را روز یا شب روی پوست تمیز دور چشم با ملایمت با نوک انگشتان و به صورت دورانی روی پوست اطراف چشم ماساژ دهید و از مالیدن این کرم به روی پلک بالا و چشم خودداری نمایید .این کرم برای تمامی افراد مرد یا زن و برای انواع پوست ها مناسب بوده و فرمول قدرتمند به همراه قدرت آبرسانی بالا و اکسیژن فعال این محصول پس از 4 هفته استفاده مداوم و صحیح از این کرم در رفع و درمان تیرگی و پف زیر چشم نتایج خوب و اعجاب انگیزی را در زمینه رفع مشکلات یاد شده برایتان به ارمغان خواهد آورد .


نحوه خرید کرم رفع تیرگی دور چشم هیدرا اپتیمالز

نتایج به دست آمده بعد از استفاده از کرم دور چشم روشن کننده و ضد پف اپتیمالز اوریف لیم بسیار شگفت انگیز است .توصیه می کنیم با انتخاب و خرید این محصول تنها با پرداخت قیمت کرم دور چشم اپتیمالز یعنی  158000 تومان در دوره حراج تابستانی محصولات اوریفلیم  رویای داشتن پوستی سالم و زیبا با چشمانی جذاب را در کوتاه ترین زمان ممکن محقق ساخته و با کسب بهترین نتیجه پس از استفاده از این محصول از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید. فروشگاه اینترنتی ما در راستای تسهیل امر خرید اینترنتی و جهت جلب رضایت مشتریان عزیز با ارائه برترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی وبهداشتی از بهترین برندها (علی الخصوص برند اوریفلیم) تلاش می کند که با صرف زمان کمتر و اعتماد بیشتر راه رسیدن به جذابیت را برایتان هموار کند. با توجه به این که زیبایی و سلامتی حق شماست پس برای رسیدن به این مهم فرصت را برای خرید این محصول از دست ندهید و با یک تماس این محصول را به راحتی سفارش دهید .

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم رفع تیرگی دور چشم اوریفلیم سینگ ایز بیلیوینگ هیدرا اپتیمالز”