کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold CC cream

13%

کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold CC creamبژ روشن

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 320000 تومان بود.قیمت فعلی 280000 تومان است.

تخفیف : 40,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 16 آگوست, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

توجه فقط رنگ بژ روشن موجود هست

کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم محصول کشور سوئد بوده و برای تمامی پوست ها مناسب است.این محصول دارای بافتی سبک و نرم بوده و با پوشش دهی بالا و ماندگاری نسبتا طولانی پوستی صاف و یک دست را برای شما ایجاد می­ کند. فرمولاسیون ویژه این محصول همراه با داشتن فیلتر UV  از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت نموده و با حذف مشکلات پوستی و چین و چروک ها شادابی و طراوت پوست را به پوستتان هدیه می کند .این محصول با دارا بودن ماده رطوبت رسان اسید هیالورونیک در ترکیبات خود رطوبت پوست شما را حفظ کرده و از خشکی پوست شما جلوگیری می کند .سی سی جوردانی گلد اوریفلیم در برابر تعریق و رطوبت مقاوم بوده و با پوشش دهی مناسب و ایجاد رنگ طبیعی گزینه مناسبی برای بیس یک آرایش زیبا است.

نقد و بررسی : کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold CC cream

کرم پودر سی سی جوردانی گلد یکی از محبوبترین محصولات برند اوریفلیم میباشد کرم پودر بیس و پایه آرایش بوده و اصلی ترین اولویت برای آرایش و گریم محسوب می شود .با توجه به این که این محصول در تماس مستقیم با پوست می باشد و سلامت پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است انتخاب نادرست این محصول و کیفیت پایین آن می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای پوست شما به همراه داشته باشد .یک کرم پودر خوب می بایست بافت سبکی داشته ، از قدرت پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار بوده و با دارا بودن از پوست شما در برابر اشعه زیانبار UV محافظت نماید.کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم یک کرم پودر منحصر به فرد است که به صورت هم زمان علاوه بر روشن و زیبا نمودن پوست شما چین و چروک های پوستتان  را محو کرده و با دارا بودن SPF 35 از پوستتان در برابر اشعه های زیان بار خورشید محافظت می کند .در این راهنما شما را با این محصول بیشتر آشنا می کنیم.

کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم چیست؟

کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم یکی از برترین و پر فروش ترین محصولات اوریفلیم است که به علت داشتن ترکیبات گیاهی و طبیعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .این محصول از فرمولاسیون بی نظیری برخوردار بوده و دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی بر روی پوستتان می باشد .این محصول استثنایی بدون ایجاد اثرات منفی بر لایه های مختلف پوست بسیار سبک بوده ، قدرت جذب بالایی داشته و پوشانندگی آن خیره کننده است .


خصوصیات یک کرم پودر خوب چیست؟

یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب و خرید یک کرم پودر خوب میزان پوشانندگی آن برای کاور نمودن پوست صورت به صورت طبیعی برای پوشاندن نواقصی مانند لک ها و جوش ها می باشد .یک کرم پودر خوب باید ضد حساسیت بوده و با داشتن بافتی سبک جلوه ای زیبا و طبیعی را به پوستتان اهدا نماید . یک کرم پودر خوب علاوه بر ویژگی های نامبرده می بایست خاصیت ضد چروک و لیفتینگ داشته و از پوست شما در برابر UV محافظت نماید.در نهایت در هنگام خرید یک کرم پودر می بایست به رنگ آن و هماهنگی آن با توناژ رنگ پوست شما دقت نمود . انتخاب کرم پودری که رنگی نزدیک به رنگ پوست شما دارد ظاهری طبیعی تر برای پوستتان ایجاد می­ کند.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم

کرم پودر سی سی کرم جوردانی اوریفلیم از مواد بی نظیری مانند سرم، مرطوب کننده، ضد آفتاب، پرایمر، ترکیبات ضد چروک و لیفتینگ پوست  تشکیل شده و پوشش دهی بسیار بالایی دارد . اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid )به کار رفته در این محصول شگفت انگیز و همه کاره سبب حفظ رطوبت، افزایش انعطاف پذیری،کاهش و بهبود چروک‌ های پوستی شده و با جوان جلوه دادن پوست رنگ آن را روشن تر نموده و پوستی نرم و لطیف را به نمایش خواهد گذاشت .وجود این ماده در این کرم سطح آب پوست را حفظ کرده و در زمان استفاده از این محصول  پوست را شاداب و لطیف نگه می‌دارد.


جدول مشخصات کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم

نام محصول کرم سی سی جوردانی گلد Giordani Gold CC cream
سایز 40 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 30988
جنسیت مصرف عمومی
سن مناسب افراد بالای 18 سال
گروه تمامی پوست ها به جز پوست های چرب جوش دار
نوع محفظه تیوپ 
نوع محصول کرم پودر
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور سازنده سوئد
کمپانی سازنده محصول اوریفلیم

فواید استفاده از کرم سی سی جوردانی اوریفلیم

  1. افزایش جوانی و درخشش پوست
  2. کاهش چین و چروک و خطوط چهره
  3. افزایش و تقویت الاستیسیته پوست
  4. ضد حساسیت
  5. ضد تعریق
  6. فاقد پارابن و مواد نگه دارنده
  7. تایید شده توسط چشم پزشکان و متخصصان پوست
  8. حداکثر کاور بدون ایجاد حس چربی
  9. سبک با میزان چربی کم
  10. پوشش دهی و ماندگاری خوب
  11. مناسب انواع پوست
  12. محافظ پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب UVA , UVB با SPF 35
  13. پوشاننده عیوب کوچک مانند جوش ، رنگ پریدگی ، کک و مک و …
  14. عدم انسداد منافذ پوستی
  15. مناسب برای تمامی فصول سال
  16. دارای رنگ نچرال و طبیعی
  17.  30989 – natural

کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم کرم پودری بی نظیر با دارا بودن چربی کنترل شده از برندی فوق العاده با فرمول پوشانندگی بسیار بالا برای مصارف روزانه است که استفاده از آن برای تمامی افراد بالای 18 سال و هر نوع پوستی بلا مانع است .با توجه به اینکه کرم سی سی جوردانی گلد در لیست پر طرفدارترین و پر فروش ترین کرم پودر ها قرار دارد بهتر است بدانید در صورتی که پوست شما بر اثر چربی جوش می زند استفاده از این کرم توصیه نمی شود.


نحوه استفاده از کرم سی سی جوردانی گلد اوریف لیم

حال نوبت به اطلاع رسانی در مورد طریقه مصرف کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم می رسد .شما می توانید پس از تمیز کردن پوستتان مقداری از کرم را بر روی پوست صورتتان ریخته و با انگشت های دستتان از وسط صورت به سمت خارج ماساژ دهید تا یکنواخت شود.فراموش نکنید از این محصول در پوست دور چشم استفاده نکنید و برای بهبود کیفیت این محصول و تقویت پوستتان هر پنج ساعت آن را تجدید کنید .


مکانیسم اثر کرم سی سی جوردانی گلد اوریف لیم

کرم سی سی جوردانی گلد کرمی منحصر به فرد است که به صورت همزمان پوست شما را روشن و زیبا کرده و با برخورداری از فن آوری و ترکیبات ضد پیری علاوه بر برطرف نمودن چین و چروک های پوست ظاهری شاداب و جوان را به پوستتان اهدا می نماید . این کرم شگفت انگیز و قدرتمند با داشتن خاصیت ضد آفتاب SPF 35 از آسیب دیدن پوست شما در برابر آفتاب جلوگیری می کند.بافت سبک با میزان چربی کم این محصول سبب پوشش دهی و ماندگاری خوب این کرم بر روی پوستتان خواهد شد و با ایجاد ظاهری طبیعی برای پوست زیبایی و لطافت را برایتان به ارمغان خواهد آورد .


نحوه خرید کرم سی سی جوردانی گلد اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی ما یکی از وب سایت های فروشنده و ارائه کننده محصولات برتر و با کیفیت لوازم بهداشتی و آرایشی بهترین برند جهانی یعنی اوریفلیم با بهترین قیمت  می باشد که تاکنون توانسته است با ایجاد بستری مناسب و ویژگی هایی هم چون فروش محصولات اصل و با کیفیت ،پشتیبانی قوی و تضمین کیفیت محصولات ،ایجاد خریدی امن و آسان و ارائه محصولات متنوع با توجه به سطوح در آمدی مختلف جامعه رضایت مشتریان خود را کسب کرده و خریدی لذت بخش و هیجان انگیز را برایشان فراهم نماید .کرم سی سی جوردانی اوریف لیم با داشتن محبوبیت و معروفیت خاصی در سراسر محصول کشور سوئد بوده و بر اساس تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی در لابراتوارهای مجهز تهیه و تولید شده است .  قیمت کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم با  30989 – naturalدر آف تابستانه محصولات اوریفلیم تنها 280000 تومان می باشد که برای خرید کرم سی سی جوردانی گلد اوریفلیم  اصلبا قیمتی بسیار استثنایی می توانید با بخش فروش فروشگاه ما تماس بگیرید و این محصول جادویی را به راحتی سفارش دهید 

  1. گلی

    سلام وقت بخیر! این کرم سی سی جوردانی تاریخ انقضاش تا کی هست؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه