کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم

11%

کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم


قیمت اصلی 320000 تومان بود.قیمت فعلی 285000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 28 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم شب سفت کننده رویال ولوت Royal Velvet با دارا بودن فرمولی استثنایی و ترکیبات فوق العاده قدرتمند محصولی ضد چروک قوی همراه با خاصیت جوانسازی پوست می باشد که با تغذیه و آبرسان طولانی مدت پوست در طول شب در افزایش حجم و استحکام پوست و رفع چین و چروک ،لک ها و سایر مشکلات ناشی از افزایش سن و پیری پوست بسیار مفید و سودمند است .

نقد و بررسی : کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم

کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم یکی از محصولات بی رقیب و بی نظیر برند اوریفلیم است که با تحریک سنتز کلاژن و الاستین و افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست ظاهری سالم و با نشاط به پوست می بخشد و با تغذیه و باز سازی  پوست در طول شب در افزایش حجم و بهبودی فرم چهره و صاف و نرم شدن پوست در هنگام صبح تاثیر بسیار بسزایی دارد .

کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم چیست؟

کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم یک رطوبت رسان ،لیفت کننده و ضد چروک و لک بسیار قوی است که استفاده از آن در طی  شب سبب رطوبت رسانی عمقی و تغذیه پوست می شود. این محصول به سرعت پوست را ترمیم و بازسازی کرده و با افزایش گردش خون مویرگی  به دلیل بافت بسیار سبکی که دارد به سرعت جذب پوست می شود. این کرم قوام دهنده و فرم دهنده پوست بوده و استفاده از آن سبب نوسازی سلول های اپیدرم و افزایش شفافیت پوست گردیده و به عنوان بهترین کرم فرم دهنده صورت و پرکننده خطوط و چروک سطحی پوست شناخته شده است.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم

این محصول حاوی عصاره زنبق سیاه و سایر آنتی اکسیدان ها ،ویتامین ها و عناصر معدنی مورد نیاز پوست بوده و در نتیجه ترکیبات ترمیم کننده و مرطوب کننده قوی این کرم به بازسازی دوباره پوست در تمام طول شب کمک می کند .این کرم با آبرسانی عمیق و ترمیم پوست در طول شب انعطاف پذیری و قدرت ارتجاعی پوست را افزایش داده و موجب از بین رفتن شلی پوست و سفت شدن و جوانسازی پوست می شود.


جدول مشخصات کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم

نام محصول کرم شب سفت کننده رویال ولوت Royal Velvet
حجم 50 میلی لیتر
محل مصرف  پوست صورت و گردن
کد بهداشتی یا کد مرجع 22814
گروه مراقبت شبانه از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 40 سال
پوست مناسب برای تمامی انواع پوست
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول  کرم شب ضد پیری
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم

مهم ترین فواید و مزایای استفاده از این محصول شگفت انگیز عبارت است از :

  1. تغذیه کننده و آبرسان طولانی مدت تمامی پوست ها در طول شب
  2. دارای آنتی اکسیدان و اثر جوان سازی پوست
  3. کاهش دهنده عمق چین و چروک ها
  4. افزایش دهنده قدرت پایداری سلول های بنیادی پوست
  5. استحکام بخش و محرک سنتز طبیعی کلاژن
  6. افزایش دهنده رطوبت پوست
  7. شاداب و ابریشمی نمودن پوست
  8. بازسازی کننده و ترمیم کننده پوست
  9. دارای 99.3% ترکیبات طبیعی و ارگانیک
  10. قوی ترین ضد چروک و افتادگی
  11. ضد لک های ناشی از سن
  12. ضد افتادگی و سفت کننده پوست
  13. مورد تایید متخصصان پوست
  14. مناسب سن بالای 40 سال
  15. دارای بافت سبک و جذب سریع
  16. فاقد پارابن

کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای افراد بالای 40 سال و انواع پوست مناسب است و ترکیبات ترمیم کننده و مرطوب کننده قوی موجود در این محصول  به بازسازی دوباره پوست کمک می کند و با حفظ لطافت و شادابی پوست جوانی و زیبایی را برای پوستتان به ارمغان می آورد.


نحوه استفاده از کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

برای استفاده از این کرم تنها کافی است تا هر شب، پس از شست و شوی صورت، میزان مناسبی از کرم رابه صورت بزنید و سپس آن را بر روی پوست صورت ماساژ دهید تا جذب شود. از ماساژ و مالیدن دور چشم خودداری نموده و برای تاثیر بهتر، مصرف هم زمان کرم روز سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم توصیه می گردد.


مکانیسم اثر کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

این کرم شب با رطوبت رسانی عمقی پوست و تحریک سنتز کلاژن و الاستین و افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست سبب  کاهش لک ها و چین و چروک های ناشی از افزایش سن گردیده و  یکنواخت کننده تون پوست می باشد .این کرم با  تسریع فرآیند ترمیم و بازسازی سلولی و مقابله با رادیکال های آزاد در تسریع فرآیند ترمیم و بازسازی سلولی و کاهش محسوس خطوط و چروک حاصل از افزایش سن تاثیر بسیار موثر و مثبتی را به همراه دارد .این کرم با آبرسانی عمیق و ترمیم پوست در طول شب پوست را جوانتر و سفت تر ساخته و استفاده از آن موجب بازسازی و احیای پوست در شب خواهد شد .


نحوه خرید و قیمت کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریف لیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با عرضه و فروش انواع لوازم آرایشی و مراقبتی برند معتبر و مشهور اوریفلیم تمام تلاش خود را نموده است تا بهترین محصولات این برند را به صورت اصل را خدمتتان معرفی و به شما عرضه نماید تا خرید اینترنتی ارزان تر و با قیمت مناسب تری از سایت ما داشته باشید . بررسی ، مشاوره و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ، تحویل درب منزل،ضمانت اصل بودن کالا، تضمین بهترین کیفیت و قیمت از جمله خدمات فروشگاه ما می باشد.چنان چه قصد خرید کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم را از فروشگاه آنلاین سلامت وب دارید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و این محصول را به راحتی ثبت سفارش و خریداری نمایید .قیمت کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم 285000 تومان است که شما با خرید از فروشگاه آنلاین سلامت وب می توانید این محصول را با تخفیفی ویژه و بسیار استثنایی تنها به قیمت 285000 تومان در آف تابستانه اوریفلیم خریداری نمایید و بدین طریق محصولی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم شب سفت کننده رویال ولوت اوریفلیم”