کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

18%

کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم


قیمت اصلی 110000 تومان بود.قیمت فعلی 90000 تومان است.

تخفیف : 20,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 25 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز Fairness Essentials با دارا بودن فرمولاسیون ویتامینه و آنتی اکسیدانی خود و با جذب سریع و عدم ایجاد حس چربی باعث ایجاد رطوبت ماندگار در پوست به صورت 24 ساعته می شود.خواص رطوبت رسانی و  محافظتی این کرم باعث ایجاد پوستی شفاف تر، شاداب تر و لطیف تر خواهد شد.

نقد و بررسی : کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم


کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم یک مرطوب کننده بسیار سبک و حاوی مواد ویتامنیه و آنتی اکسیدان وسایرترکیبات ارگانیک وطبیعی است که برای افزایش میزان رطوبت ومقاومت پوست دربرابر عوامل آسیب رسان درمجهزترین لابراتوارهای شرکت  اوریفلیم تهیه و تولید شده است. این محصول جدیدترین وپرفروش ترین محصول برنداوریفلیم است که از زمان ورودخود به بازار تاکنون توانسته است ازمحبوبیت بسیارفراوانی درمیان طرفداران برنداوریفلیم  و مصرف کنندگان برخوردار گردد.برای اطلاع از سایر ویژگی های ارزشمند این محصول می توانید به ادامه این مقاله توجه نموده و آن را مطالعه نمایید.

کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم چیست؟

کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم مرطوب کننده قوی و عمیق پوست صورت است که با هیدراته نمودن و مرطوب نگهداشتن طولانی مدت پوست صورت جهت مراقبت روزانه ازپوست و رفع خشکی و خارش پوست تهیه و تولید شده است.این محصول با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد شکل ظاهری پوست را بهبود بخشیده و آن را نرم و شفاف می نماید.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

این کرم صورت یک آب رسان فوق العاده قدرتمند بوده که حاوی ویتامین E و B3 می باشد.این محصول علاوه بر تغذیه و تقویت پوست موجب تحریک کلاژن و افزایش کلاژن سازی و تولید پروتئینی به نام الاستین در پوست گردیده و در نتیجه به افزایش قوام و سفتی پوست کمک می کند.با این محصول می توانید لطافت و نرمی پوست خود را تضمین کرده و پوستی جوان،شفاف و شاداب داشته باشید و بدون کمترین هزینه پوستتان را لیفت و مستحکم نمایید.


جدول مشخصات کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

نام محصول کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز Fairness Essentials
سایز 75 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت 
کد بهداشتی یا کد مرجع 42028
گروه  مراقبت تخصصی روزانه از پوست صورت
سن مناسب برای تمامی افراد
پوست مناسب برای انواع پوست 
نوع محفظه کاسه ای
نوع محصول کرم صورت
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده از کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون فوق پیشرفته دارای مزایای زیر می باشد :

  1. رطوبت رسانی سریع و با دوام پوست
  2. ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  3. به حداقل رساندن خطر التهاب و آلرژی پوست
  4. افزایش سفتی و قوام پوست
  5. محرک ساخت کلاژن و الاستین
  6. جوان سازی و هیدراته نمودن پوست
  7. بازسازی و احیای مجدد پوست
  8. دارای PH طبیعی پوست (5.7)
  9. بدون عطر، رنگ، پارابن و مواد نگهدارنده
  10. مناسب برای بزرگسالان، کودکان و نوزادان از شش ماهگی
  11. مناسب انواع پوست
  12. مورد تایید درماتولوژیست ها

کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای همه انواع پوست و تمامی افراد با دارا بودن هر سنی مناسب بوده و توسط آن ها قابل استفاده می باشد.با استفاده از این کرم پوستتان را به خوبی آبرسانی کرده و با استحکام بخشیدن به لایه های پوستی از ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورتتان جلوگیری کرده و همیشه چهره ای جوان و شاداب داشته باشید.


طریقه استفاده از کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریف لیم

این کرم محصولی فوق العاده است که شما عزیزان در طول روز می توانید از این کرم برای مرطوب کردن پوست صورت خود استفاده کنید.بدین منظور به طور مرتب، هر صبح و شب این کرم را بر روی پوست تمیز صورت مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود.با توجه به ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک این محصول محدودیتی در میزان استفاده از آن وجود ندارد.


مکانیسم اثر کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریف لیم

این محصول با دارا بودن ترکیبات فوق العاده مرطوب کننده طولانی مدت پوست صورت است که استفاده از آن پوستی لطیف تر، سفت تر و شفاف تر را برایتان به ارمغان می آورد .این محصول استثنایی با استحکام پوست و پیشگیری از پوسته شدن و زبری پوست جوانی و شادابی را به پوستتان هدیه نموده و از سلامتی و زیبایی آن محافظت می کند.


نحوه خرید و قیمت کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریف لیم

فروشگاه بزرگ اینترنتی سلامت وب اوریفلیم با دارا بودن سابقه طولانی تمامی تلاش خود را نموده است تا تمامی نیازهای آرایشی و بهداشتی شما را به نحو مطلوب و با عرضه و فروش بهترین محصولات برند مطرح جهانی اوریفلیم برآورده نماید .این فروشگاه به عنوان نمایندگی محصولات اوریفلیم در ایران با ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت و با قیمت مناسب به خوبی توانسته است خدمت رسان تمامی اقشار جامعه با دارا بودن هر سطح درآمدی باشد .قیمت کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم در جشنواره پاییزه فروشگاه اوریفلیم 90000 تومان است که شما عزیزان می توانید برای خرید کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس گرفته و آن را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا خریداری نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم صورت ویتامینه فیرنس اسنشالز اوریفلیم”