کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم

21%

کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم


قیمت اصلی 170000 تومان بود.قیمت فعلی 135000 تومان است.

تخفیف : 35,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 29 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز با Optimals Multi-Protection SPF30 محصولی بسیار قدرتمند است که با دارا بودن عصاره های گیاهان شبدر قرمز و گیاه آقطی می تواند در تمام طول روز از پوستتان در برابر نور خورشید و سایر آلودگی های محیطی محافظت کرده و با استفاده از ترکیب فیلترهای شیمیایی و فیزیکی در جلوگیری از پیری زودرس پوست و اثرات مخرب نور خورشید تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت .

نقد و بررسی : کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم

کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم محصولی بسیار موثر و قدرتمند است که می تواند در مراقبت از پوست در برابر نور خورشید و اثرات مخرب آن بر روی پوست بسیار مفید و موثر عمل نموده و از پوست در برابر اثرات زیان بار خورشید بر روی پوست که همانا ایجاد لک های پوستی،کک و مک و … می باشد جلوگیری نماید .این محصول بافت سبک و جذب سریعی داشته و برای استفاده توسط آقایان تهیه و روانه بازار شده است .

کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم چیست؟

کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم یکی از بهترین محصولات مراقبت روزانه از پوست در برابر نور آفتاب است که با دارا بودن فرمولاسیون غنی و بهره مندی از عصاره های طبیعی و با دارا بودن Spf30 محصولی بسیار قدرتمند برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB است که از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت نموده و در جلوگیری از پیری زودرس پوست تاثیر بسزایی دارد.


ترکیبات تشکیل دهنده کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم

این محصول با دارا بودن فرمولاسیون کاملا ارگانیک و فوق پیشرفته خود و بهره مندی از عصاره شبدرقرمز و عصاره گل آقطی تهیه و تولید شده است .این محصول با دارا بودن  Spf30 کرمی بسیار مغذی بوده و محافظ قوی پوست در برابر آلودگی و در برابر اشعه های مضر UVA و UVB می باشد .این محصول بافت بسیار سبکی داشته و مناسب آقایان می باشد .


جدول مشخصات کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریف لیم

نام محصول کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز با Optimals Multi-Protection SPF30
حجم  30 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 35441
گروه محصولات مراقبت روزانه از پوست در برابر آفتاب
سن مناسب برای تمامی آقایان  بالای 15 سال
جنسیت مصرف آقایان
نوع محفظه  تیوپ
نوع پوست انواع پوست به جز پوست چرب و حساس به جوش
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریف لیم

مزایای استفاده از کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریف لیم

مهم ترین مزایای استفاده از این محصول عبارت است از:

  1. بالاترین درجه حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB
  2. محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آلاینده های محیطی
  3. جلوگیری از پیری زودرس پوست صورت
  4. رفع لک های تیره
  5. پیشگیری از بروز سرطان های پوستی
  6. پایه مناسب برای آرایش
  7. دارای خاصیت ضدالتهابی
  8. پخش سریع و آسان
  9. بافت سبک و با چربی کم با جذب سریع
  10. مناسب همه انواع پوست به جز پوست چرب و حساس به جوش
  11. مرطوب کننده و آبرسان پوست
  12. ضدحساسیت و غیر کومدون زا
  13. فاقد پارابن، عطر، الکل و هر گونه ماده حساسیت زا

کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریف لیم برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این محصول برای تمامی آقایان بالای 15 سال مناسب بوده و این کرم مناسب همه انواع پوست به جز پوست چرب و حساس به جوش می باشد .این محصول دارای بافت سبک و با چربی کم با جذب سریعی بوده و ضدحساسیت و غیر کومدون زا می باشد.


نحوه استفاده از کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریف لیم

برای استفاده از این محصول می بایست نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از این کرم بر روی پوست صورت استفاده نموده و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید تا بدین صورت از پوست خود در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت نمایید .


مکانیسم اثر کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریف لیم

این محصول با دارا بودن Spf30 بهترین محصول محافظت کننده از پوست در برابر آفتاب و بالاترین درجه حفاظت در برابر امواج مخرب UV بوده و استفاده از آن می تواند در پیشگیری از ایجاد لک و کک و مک های پوستی  تاثیر بسزایی داشته باشد .این محصول قوی ترین التیام بخش پوست بوده و می تواند در جلوگیری از پیری زودرس پوست وجلوگیری از سرطان های پوستی تاثیر بسزایی داشته باشد .


نحوه خرید و قیمت کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم

فروشگاه اینترنتی سلامت وب به عنوان یکی از اصلی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه و فروش کلیه محصولات آرایشی ،بهداشتی ،عطر و ادوکلن برند اوریفلیم است که با پایبندی به دو اصل کلیدی، فروش با قیمت مناسب و تضمین اصل ‌بودن کالا، موفق شده است تا به عنوان معتبر ترین فروشگاه اینترنتی شناخته شود. قیمت کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم در حراج پایان فصل بهاره محصولات اوریف لیم تنها 135000 تومان است که شما عزیزان برای خرید کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم می توانید همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 21 با شماره تلفن فروشگاه ما تماس بگیرید و تنها با یک تماس این محصول را خریداری نموده و در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “کرم محافظ ضدآفتاب اپتیمالز اوریفلیم”