از میکروپیگمنتیشن چه می دانید؟

 

آرایش دائمی یا میکرو پیگمنتیشن ،سبب زیبا شدن  صورت و رفع نواقص احتمالی صورت  می‌ شوند. در  این روش  از یک قلم تتو استفاده می شود  که جوهر را به داخل پوست تزریق می‌کند.  این روش بر روی نقاط خاصی از صورت مانند  روی لب‌ ها بعنوان خط لب ، ابرو ها، و به عنوان خط چشم دائمی قابل اجراست.

زمان لازم برای آرایش دائم  بستگی به ناحیه‌ی مربوطه در حدود ۳۰ دقیقه تا یک ساعت می باشد .  هر روش زیبایی مزایا و معایبی دارد که ما در این جا برخی از آن ها را بیان می نماییم:

1-صرفه جویی در زمان 

داشتن خط لب،خط چشم،و….. مدت زمان آرایش شما را به نصف کاهش می‌دهد، و شما در زمانتان صرفه جویی نموده اید.

2-صرفه جویی در مصرف لوازم آرایش 

آرایش دائمی سبب کاهش خرید لوازم آرایش می شود وشما هم زمان بایک تیر دو نشان زده اید با مصرف کمتر لوازم آرایشی در هزینه خرید لوازم آرایشی نیز صرفه جویی نموده اید.

3-حرفه ای آرایش می شوید

به دلیل انجام این عمل توسط فرد حرفه ای آرایشتان بی نقص است ودایما نگران تجدید آرایش خود در اثر پاک شدن آن نمی باشید.

همه چیز در مورد میکروپیگمنتیش

معایب میکروپیگمنتیشن

1-ممکن است سبب حساسیت های پوستی شود

جوهری که برای ایجاد آرایش دائمی استفاده می‌شود ممکن است در برخی افراد سبب بروز حساسیت ، زخم شدید، تورم، و سوزش پوست شود.

2-امکان مبتلا شدن به بیماری های خطرناکی نظیر ایدز

خطر سرایت بیماری‌ های مزمنی مانند هپاتیت C و ایدز توسط استفاده از سوزن آلوده در این فرآیند وجود داشته و آن  را دست کم نگیرید .

3-هزینه بالای میکروپیگمنتیشن

زیبایی هزینه دارد .یک آرایش دائمی‌می‌تواند هزینه بسیار بالایی را به شما تحمیل کند علاوه بر این که در دوره های زمانی مشخصی  آرایشتان نیاز به ترمیم دارد . که هزینه آن را هم جداگانه باید پرداخت نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *