از ميکروپيگمنتيشن چه می دانید؟

 

آرايش دائمي یا ميکرو پيگمنتيشن ،سبب زیبا شدن  صورت و رفع نواقص احتمالی صورت  مي‌ شوند. در  اين روش  از يک قلم تتو استفاده می شود  که جوهر را به داخل پوست تزريق مي‌کند.  این روش بر روی نقاط خاصی از صورت مانند  روي لب‌ ها بعنوان خط لب ، ابرو ها، و به عنوان خط چشم دائمي قابل اجراست.

زمان لازم برای آرایش دائم  بستگي به ناحيه‌ي مربوطه در حدود ۳۰ دقيقه تا يک ساعت می باشد .  هر روش زیبایی مزایا و معایبی دارد که ما در این جا برخی از آن ها را بیان می نماییم:

1-صرفه جویی در زمان 

داشتن خط لب،خط چشم،و….. مدت زمان آرايش شما را به نصف کاهش مي‌دهد، و شما در زمانتان صرفه جویی نموده اید.

2-صرفه جویی در مصرف لوازم آرایش 

آرايش دائمي سبب کاهش خريد لوازم آرايش می شود وشما هم زمان بایک تیر دو نشان زده اید با مصرف کمتر لوازم آرایشی در هزینه خرید لوازم آرایشی نیز صرفه جویی نموده اید.

3-حرفه ای آرایش می شوید

به دلیل انجام این عمل توسط فرد حرفه ای آرایشتان بی نقص است ودایما نگران تجدید آرایش خود در اثر پاک شدن آن نمی باشید.

همه چیز در مورد ميکروپيگمنتيش

معایب ميکروپيگمنتيشن

1-ممکن است سبب حساسیت های پوستی شود

جوهري که براي ايجاد آرايش دائمي استفاده مي‌شود ممکن است در برخی افراد سبب بروز حساسیت ، زخم شديد، تورم، و سوزش پوست شود.

2-امکان مبتلا شدن به بیماری های خطرناکی نظیر ایدز

خطر سرایت بيماري‌ هاي مزمني مانند هپاتيت C و ايدز توسط استفاده از سوزن آلوده در این فرآیند وجود داشته و آن  را دست کم نگیرید .

3-هزینه بالای ميکروپيگمنتيشن

زیبایی هزینه دارد .يک آرايش دائمي‌مي‌تواند هزینه بسیار بالایی را به شما تحمیل کند علاوه بر این که در دوره های زمانی مشخصی  آرايشتان نياز به ترميم دارد . که هزینه آن را هم جداگانه باید پرداخت نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *