داشتن صبحی پرازنشاط حق شماست

چگونه صبح ها پر انرژی باشیم

هیجان زدگی یا کسالت وخستگی ،اشتهای کاذب را به شدت تحریک میکنند وناخودآگاه انسان رابه سمت مصرف تنقلات بی خاصیت وپرکالری سوق می دهد .روشهای زیر به شما کمک می کند ضمن اینکه روزتان را همراه بانشاط آغازکرده ایددچار افزایش وزن هم نشوید.

1-با خورشید ازخواب بیدارشوید

شب زنده داری کاردرستی نیست .محققان معتقدند کسانی که شب دیر می خوابند وبیش از نیمی از خواب آنها بعد ازساعت 6صبح است گرایش زیادی به سمت فست فودها دارند دارند که این غذاها سبب افزایش وزن انها میشود ،بهترین راه زودرفتن به رختخواب است واینکه هرروز سرساعت مشخصی ازخواب بیدارشوید.

2-تخت خودرا مرتب کنید

این کار وسوسه دوباره خزیدن به زیرپتو وچرت زدن را ازبین میبرد .حسن دیگراینکار این است که باتکاندن ملحفه ها وبالابردن دستها ضربان قلب افزایش می یابد وبدن شما تقویت میشود.

3-روزخودرا باشکلات شروع کنید

کاملا درست متوجه شده اید.یک تکه کوچک شکلات تلخ درابتدای روز آنقدر کافیین دارد که شمارا ازخواب بیدارکند ودر طی روز سنگین وبی حوصله تان نکند .همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هاست وخطرحمله قلبی راکاهش می دهد وسبب افزایش روحیه شما میشود .

صبخی پرازنشاط بارعایت دستورالعملها

4-قهوه بنوشید

معجزه قهوه را فراموش نکنید قهوه تا 20 درصد سرطان پوست راکاهش می دهد 25 درصد از خطر سکته مغزی میکاهد ومرگ ومیر های ناشی از سرطان پروستات را تا 60درصدکاهش می دهد.

5-یک چیزجویدنی بخورید

جویدن به شما کمک میکند تا با درگیرشدن ماهیچه های صورت وآرواره تان زودتر ازخواب بیدارشده وسریع تر احساس هوشیاری کنید.جویدن یک سیب به همراه صبحانه بدین منظئر مناسب می باشد.

6-پروتئین مصرف کنید

با مصرف پروتئین در صبحانه تان کاملا سیر شده ونیازی به خوردن هله هوله وتنقلات نامناسب وبی کیفیت درطول روز نخواهید داشت .آمارها نشان می دهد کسانی که مصرف روزانه پروتئین آن ها کمتر از 15درصد کل کالری مصرفی روزانه شان باشد بیشتر ازبقیه درطول روز به خوردن اسنک وتنقلات روی می آورند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *