ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین Pure Skin

30%

ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین Pure Skin


قیمت اصلی 120000 تومان بود.قیمت فعلی 84000 تومان است.

تخفیف : 36,000 تومان

آخرین بروزرسانی : 26 ژوئن, 2021

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین Pure Skin یکی دیگر از محصولات برتر و پر فروش اوریفلیم است که برای پاک سازی و لایه برداری پوست صورت و حذف جوش های سرسیاه از آن طراحی و فرموله شده است. این ماسک با پاکسازی عمقی منافذ بسته پوست موجب تنفس بهتر سلول های پوستی گشته و از این طریق به شادابی و طراوت پوست کمک می کند. به وضوح در مدت کمی پس از استفاده از این محصول می توانید تغییرات را مشاهده کنید. این ماسک کاملا معتبر و تست شده و عاری از پارابن می باشد .این محصول با جذب آلودگی ها و چربی های اضافی پوست ، شادابی را برای پوستتان به ارمغان خواهد آورد.

نقد و بررسی : ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین Pure Skin

جوش  های سر سیاه یکی از شایع‌ ترین مشکلات پوستی هستند که به علت مسدود شدن منافذ پوست در اثر تولید چربی بیش از اندازه، ذرات موجود در هوا، و باقی ماندن سلول های مرده بر روی سطح پوست ایجاد می شوند .با مسدود شدن منافذ پوست چرب طبیعی پوست قادر به حرکت به سمت سطح پوست نبوده و در اثرگذشت زمان و در ترکیب با اکسیژن به رنگ سیاه در می آیند .برای پاکسازی صورت و رهایی از شر جوش های سرسیاه خرید و استفاده از ماسک پاکسازی کننده جوش های سر سیاه پیور اسکین اوریفلیم به شما پیشنهاد می شود .این محصول یکی از بهترین ماسک های پاکسازی کننده پوست صورت در بازار است که برای افزایش شادابی و طراوت پوست شما طراحی و تولید شده است .

ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین اوریفلیم  چیست؟

ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین گزینه درمانی خوبی برای افزایش طراوت و پاکسازی پوست بوده و با استفاده از آن می توان برای همیشه با جوش های سر سیاه خداحافظی نمود. این ماسک به لطف محتوای آنتی اکسیدانی و بهره مندی از ترکیبات فوق العاده در از بین بردن جوش های سرسیاه نقش موثری دارد .این محصول لایه بردار بهترین راه محافظت از پوست در برابر جوش های سرسیاه و تامین طراوت و شادابی ظاهری پوست می باشد .


ترکیبات تشکیل دهنده ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه

ماسک پاکسازی کننده پیوراسکین بهترین ماسک صورت با تاثیر عمقی در پوست است که حاوی عصاره میوه پاپایا و اسید سالیسیلیک و غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد .این محصول فاقد مواد مضره الکل و پارابن بوده و با داشتن بیسی کاملا طبیعی و گیاهی در پاک سازی عمیق منافذ پوست از چربی و آلودگی و کاهش جوش های سرسیاه از روی سطح پوست تاثیر بسزایی دارد .


جدول مشخصاتماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین

نام محصول ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین
سایز 50 میلی لیتر
محل مصرف پوست صورت به جز پوست دور چشم
کد بهداشتی یا کد مرجع 32650
گروه ضد جوش سر سیاه
سن مناسب برای تمامی افراد بالای 20 سال
پوست مناسب برای انواع پوست
نوع محفظه تیوپ
نوع محصول ماسک کرمی
کشور سازنده سوئد
کشور صاحب برند سوئد
کمپانی سازنده محصول  اوریفلیم

فواید استفاده ازماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین 

محصولات اوریفلیم جزو محصولات بسیار با کیفیت و دارای خواص درمانی می باشند. برند اوریفلیم با تکیه بر نو آوری ، استفاده از دانش بیوتکنولوژی در بالاترین سطح و فرمولی ویژه در لابراتوارهای مجهز تحقیقاتی خود محصولاتی را تولید و روانه بازار نموده است که علاوه بر تایید این محصولات از سوی مصرف کنندگان، آن ها ،جزو جدایی ناپذیر در هنگام خرید سبد زیبایی و مراقبتی پوست قرار گرفته اند .ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین اوریف لیم  از فرمول ویژه و با استاندارد ایمنی بسیار بالا تهیه شده و استفاده از این ماسک فوق العاده راهکار حقیقی برای رسیدن به زیبایی و شفافیت پوست می باشد .سایر فواید استفاده از این محصول بی نظیر عبارت است از:

  1. پاک کننده عمقی و لایه بردار ملایم پوست
  2. حاوی عصاره پاپایا و اسید سالیسیلیک
  3. مناسب انواع پوست
  4. افزایش دهنده شفافیت و درخشندگی پوست
  5. تنظیم میزان رطوبت پوست
  6. از بین برنده سلول های مرده ی پوست
  7. از بین برنده تمامی جوش های سرسیاه
  8. کوچک کردن منفذ بزرگ پوست
  9. فاقد الکل و پارابن
  10. حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان

طریقه استفاده از ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین 

برای استفاده از این محصول شگفت انگیز و استثنایی لایه نازکی از ماسک را روی پوست تمیز و خشک پخش کرده، ماساژ دهید و پس از گذشت چند دقیقه پوست صورت را با آب سرد بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه، از این محصول دوبار در هفته استفاده کنید و فراموش نکنید از استفاده از این محصول در پوست حساس دور چشم خودداری نمایید .استفاده از این محصول در تمامی افرادی که از داشتن جوش های سر سیاه رنج می برند با داشتن انواع پوست و سن بالاتر از 20 سال بلامانع است.لازم به ذکر است تا بدانید که  استفاده از این محصول در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد .


مکانیسم اثر ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین

ماسک پاکسازی کننده جوش های سر سیاه پیور اسکین بهترین ماسک صورت برای تمامی پوست ها می باشد .این ماسک حاوی عصاره میوه پاپایا و اسید سالیسیلیک بوده و با تاثیر عمقی در پوست صورت و پاکسازی عمیق منافذ پوست از چربی و آلودگی در از بین بردن جوش های سرسیاه موثر است .اسید سالیسیلیک موجود در این محصول با لایه برداری و حذف سلول های مرده از سطح پوست موجب شفاف تر و درخشان تر شدن رنگ پوست می گردد .وجود عصاره پاپایا در این ماسک صورت به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالا علاوه بر رطوبت رسانی به پوست سرعت جوان سازی پوست را نیز افزایش داده و برای کوچک نمودن منافذ پوست بسیار مفید است.


نحوه خرید ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین

فروشگاه اینترنتی ما،با عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی برند معتبر و مطرح سوئدی اوریفلیم شرایط ایجاد یک خرید اینترنتی لذت بخش ،آسان و ایمن را به راحتی برایتان مهیا نموده است .تمامی محصولات تولید شده توسط این برند تنها با یک کلیک در تمام نقاط ایران در اختیار شما است. اکنون که اطلاعات و توضیحات ماسک پاکسازی کننده پیور اسکین را مطالعه کرده اید وقت آن رسیده است تا با خرید ماسک پاکسازی کننده جوش های سر سیاه پیور اسکین برای همیشه از شر جوش های سر سیاه رهایی یابید .قیمت ماسک پاکسازی کننده جوش های سر سیاه اوریفلیم 84000 تومان می باشد که برای خرید و ثبت سفارش این محصول می توانید با بخش فروش فروشگاه ما تماس بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “ماسک پاکسازی کننده جوشهای سرسیاه پیوراسکین Pure Skin”